Kanarifuglene: [KL] League
-
Zo zo, daar is ie dan eindelijk. Maar wanneer men al een blik op de sheet van KL1 geworpen had, was al bekend wie deze gewonnen heeft.
René heeft verdiend en wederom de hoogste positie van de jaarranking ingenomen. Die had hij al even in handen en niet meer uit handen gegeven. Klasse ! Jopie bood prima weerstand, maar naarmate de KL1 vorderde, zag ook hij dat René verder uitliep. Toch heel verdienstelijk de 2e plek. Chapeau Jopie! Begon 2017 in KL3, pakte meteen zijn promotie, om vervolgens in KL2 hetzelfde trucje te doen. Sindsdien is hij niet meer uit KL1 weg te denken. En wat te denken van de nummer 3 op de lijst? Renkie heeft met zijn KL1 overwinning, een plek weten te bemachtigen op het podium.
Het KL podium 2017
- Braamsie
- JOPIE1313
- Renkie
Knap gedaan heren! :clap_tone1:
Hier volgt de volledige jaarranking 2017:
In 2018 starten we weer met een nieuwe jaarranking. Zal René zijn titel weer weten te verdedigen? Of zal iemand anders hem opvolgen?
We gaan (hopelijk) weer een spannend jaar tegemoet in de KL. Dus voor iedereen: Tot in de KL competities
-
Hmmm, zie dat ik wat kleurtjes ben vergeten :thinking: Maar gelukkig geen effect op de cijfers
-
Nogsteeds in de top 100! Wat een prestatie!
-
Wederom erg knap om een geheel jaar stabiel te presteren René, gefeliciteerd!
-
wanneer is de KL2 loting?
-
@maricja_nl Ik ben van The Osm Tigers niet van Golden Glory #116
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik wil wel meedoen op KL4 als de plekken nog vrij zijn. Op naar CHINA!
-
Huh waar sta ik dan?!?!?!?!?!?!?!?!
-
-
27e , ik ben tevreden.
-
@frituurpannekes_nl neem ik mee voor 2018 :thumbsup_tone1:
-
Hierbij de officiële SheetDS zoals gekozen door de organisatie:
Engeland:
China:
-
Plekken voor KL4
- Frituurpannekes
- VRIJ
- VRIJ
Meld je aan nu het nog kan!
-
MikevanderHilst_NL Dutch Usersreplied to The best manager in the world_NL on last edited by MikevanderHilst_NL
@the-best-manager-in-the-world_nl
Ik had je gisteren al getagged dat AppieL mee wilt doen
-
Plekken voor KL4
AppieL
Frituurpannekes
VRIJ -
Ik ben verheugd dat er KL4 is, doet me denken aan vroeger hoe ik daar 6 jaar heb zitten strugglen om naar 3 te komen :') :') Uiteindelijk niet op eigen kracht maar door afmeldingen van andere uiteindelijk in 3 terecht gekomen hahahaha
-
Hierbij de officiële SheetDS zoals gekozen door de organisatie:
Engeland:
China:
Grappige indeling, blijft voor hoge ds net zo lastig en voor de lagere ds gaat het nog makkelijker worden. Precies het tegenovergestelde van de achterliggende gedachte van de sheetDS. De lage ds zal de sheet weer gaan domineren, nog erger dan voorheen
Succes allemaal!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ja joh, doe eens gek
-
@robbiebb_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Grappige indeling, blijft voor hoge ds net zo lastig en voor de lagere ds gaat het nog makkelijker worden. Precies het tegenovergestelde van de achterliggende gedachte van de sheetDS. De lage ds zal de sheet weer gaan domineren, nog erger dan voorheen
Succes allemaal!
Neem aan dat je opmerking slaat op het model in Engeland?
Los van de keuze van de organisatie (ik lever enkel een paar opties aan waaruit dan gekozen gaat worden) dacht ik persoonlijk altijd dat de SheetDS niet per definitief als doel heeft het de hogere doelstellingen makkelijker en de lage doelstellingen moeilijk te maken. De SheetDS dient er volgens mij alleen voor om de TW (+inkomen) leidend te maken voor de doelstelling waarmee je speelt. Vaak heeft dit overigens wel hetzelfde gevolg en zelfs in het bovenstaande voorbeeld gaan de beste 10 teams er relatief meer op vooruit (20% toename van de doelstelling) dan de laagste 10 teams (17% toename van de doelstelling).
Het vorige seizoen (Brazilië) werkten ze zelfs met 'relatief nog minder voordelige' sheetDS voor de hoogste teamwaardes en toen klopte het wel redelijk volgens mij. Er waren toen inderdaad wel 3 lage doelstellingen hoog in de sheet te vinden in de KL1 maar dat waren dan ook wel uitzonderlijke prestaties: DS11 (1e), DS11 (4e) en DS16 (8e). Daarna kwamen de hoge doelstellingen die hun doel gehaald hadden en daarna pas de lagere doelstellingen die hun doel gehaald hadden.
-
Ik ben het grotendeels met @Robbiebb_NL eens dat de sheetds die jij nu post @waterhoen19_NL , zijn doel een beetje misslaat. Het gaat er idd juist om dat de doelstellingen dichter naar elkaar toe staan omdat op het niveau waar wij op spelen de teams toch allemaal naar elkaar toe groeien qua teamwaarde en er op het einde vaak niets meer van die voorsprong over is. Zeker die DS17 doet pijn aan mn ogen. Dat is toch veels te makkelijk ? En amper in te halen voor andere als die een paar plekjes boven DS staat. DS16 is echt de max in een 20 mans competitie.
Nou is Engeland nog een competitie waar de teamwaardes redelijk ver van elkaar af liggen in het begin, dus verschillen moeten er zeker wezen. Maar dit is weer to much.Het enige probleem met de sheet van Robbie was de dat toploegen een te lage doelstelling hadden. Je kan City, United en Chelsea geen ds5 geven als Tottenham en Liverpool dit ook hebben. City op 3, United en Chelsea op 4 was perfect geweest.