Kanarifuglene: [KL] League
-
@frituurpannekes_nl neem ik mee voor 2018 :thumbsup_tone1:
-
Hierbij de officiële SheetDS zoals gekozen door de organisatie:
Engeland:
China:
-
Plekken voor KL4
- Frituurpannekes
- VRIJ
- VRIJ
Meld je aan nu het nog kan!
-
MikevanderHilst_NL Dutch Usersreplied to The best manager in the world_NL on last edited by MikevanderHilst_NL
@the-best-manager-in-the-world_nl
Ik had je gisteren al getagged dat AppieL mee wilt doen
-
Plekken voor KL4
AppieL
Frituurpannekes
VRIJ -
Ik ben verheugd dat er KL4 is, doet me denken aan vroeger hoe ik daar 6 jaar heb zitten strugglen om naar 3 te komen :') :') Uiteindelijk niet op eigen kracht maar door afmeldingen van andere uiteindelijk in 3 terecht gekomen hahahaha
-
Hierbij de officiële SheetDS zoals gekozen door de organisatie:
Engeland:
China:
Grappige indeling, blijft voor hoge ds net zo lastig en voor de lagere ds gaat het nog makkelijker worden. Precies het tegenovergestelde van de achterliggende gedachte van de sheetDS. De lage ds zal de sheet weer gaan domineren, nog erger dan voorheen
Succes allemaal!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ja joh, doe eens gek
-
@robbiebb_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Grappige indeling, blijft voor hoge ds net zo lastig en voor de lagere ds gaat het nog makkelijker worden. Precies het tegenovergestelde van de achterliggende gedachte van de sheetDS. De lage ds zal de sheet weer gaan domineren, nog erger dan voorheen
Succes allemaal!
Neem aan dat je opmerking slaat op het model in Engeland?
Los van de keuze van de organisatie (ik lever enkel een paar opties aan waaruit dan gekozen gaat worden) dacht ik persoonlijk altijd dat de SheetDS niet per definitief als doel heeft het de hogere doelstellingen makkelijker en de lage doelstellingen moeilijk te maken. De SheetDS dient er volgens mij alleen voor om de TW (+inkomen) leidend te maken voor de doelstelling waarmee je speelt. Vaak heeft dit overigens wel hetzelfde gevolg en zelfs in het bovenstaande voorbeeld gaan de beste 10 teams er relatief meer op vooruit (20% toename van de doelstelling) dan de laagste 10 teams (17% toename van de doelstelling).
Het vorige seizoen (Brazilië) werkten ze zelfs met 'relatief nog minder voordelige' sheetDS voor de hoogste teamwaardes en toen klopte het wel redelijk volgens mij. Er waren toen inderdaad wel 3 lage doelstellingen hoog in de sheet te vinden in de KL1 maar dat waren dan ook wel uitzonderlijke prestaties: DS11 (1e), DS11 (4e) en DS16 (8e). Daarna kwamen de hoge doelstellingen die hun doel gehaald hadden en daarna pas de lagere doelstellingen die hun doel gehaald hadden.
-
Ik ben het grotendeels met @Robbiebb_NL eens dat de sheetds die jij nu post @waterhoen19_NL , zijn doel een beetje misslaat. Het gaat er idd juist om dat de doelstellingen dichter naar elkaar toe staan omdat op het niveau waar wij op spelen de teams toch allemaal naar elkaar toe groeien qua teamwaarde en er op het einde vaak niets meer van die voorsprong over is. Zeker die DS17 doet pijn aan mn ogen. Dat is toch veels te makkelijk ? En amper in te halen voor andere als die een paar plekjes boven DS staat. DS16 is echt de max in een 20 mans competitie.
Nou is Engeland nog een competitie waar de teamwaardes redelijk ver van elkaar af liggen in het begin, dus verschillen moeten er zeker wezen. Maar dit is weer to much.Het enige probleem met de sheet van Robbie was de dat toploegen een te lage doelstelling hadden. Je kan City, United en Chelsea geen ds5 geven als Tottenham en Liverpool dit ook hebben. City op 3, United en Chelsea op 4 was perfect geweest.
-
Hele reden voor ooit maken van DS sheet was omdat KL speeltuin is voor lage DS en hel voor hoge DS. In deze voorbeelden ben je op zn minst net zo fucked met hoge DS als voor hele DS sheet.
-
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Het enige probleem met de sheet van Robbie was de dat toploegen een te lage doelstelling hadden. Je kan City, United en Chelsea geen ds5 geven als Tottenham en Liverpool dit ook hebben. City op 3, United en Chelsea op 4 was perfect geweest.
Deze ziet er inderdaad ook wel redelijk logisch uit. Maar die knoop moet de organisatie @the-best-manager-in-the-world_nl / @maricja_NL maar doorhakken
-
Looks good!!
Btw, samen met Leicester en Huddersfield de enige hier die NIKS verkocht heeft op de gehele eerste voorbereidingsdag. En een Bournemouth pakt ff 65 miljoen met 7 transfers. Lekker eerlijk zo
-
Onze SheetDS mag dus wel wat omlaag ^ Het verschil met de doelstellingen daaronder is door de faal van de workers al als sneeuw voor de zon verdwenen. Sterker nog, door het mislopen van de 1e EN 2e scout hebben we nu zelf een nadeel op die teams.
-
@maricja_nl Ik zit toch echt in een andere crew, verder mooi overzicht
-
Wanneer zullen de invites voor KL4 ongeveer verzonden worden?
-
Plekken voor KL4
AppieL
Frituurpannekes
VRIJ -
@shadychrist7_nl dat zal waarschijnlijk eind deze week gaan worden Ik laat zo snel mogelijk een exacte datum weten.
-
@thebestmanagernl Top, bedankt.
-
Ik zag dat er nog een plekje vrij was in de KL4, dus ik zou graag een manager willen aanmelden. Hij weet hoe OSM in elkaar zit, maar de forums is dan weer een ander verhaal . Hij weet zelf niet hoe hij moet aanmelden, maar wil dus wel mee doen. Zijn naam is stevenchen8.