Kanarifuglene: [KL] League
-
Als er geen andere gegadigden zijn, wil ik de sheet van KL 1 wel bijhouden. Zal dan elke weekdag sheet posten.
Wel wat uitleg nodig... Ik hoor het wel.
Wil zeker ook mijn steen bijdragen aan meer beleving zoals hierboven aangegeven. Ik vind dit eveneens een topcompetitie waar ik iedere keer weer naar uitkijk!
-
@rísingstar_nl Mooi, dan kun jij inderdaad KL2 modden.
Het werkt het beste als je alle managers in de KL2 toevoegt aan je vriendenlijst en vervolgens via de PC de competitie aanmaakt. Vervolgens moet je via de app op je telefoon de invites doen, anders krijg je last van de bug die speelt bij PC-invites.
Succes!
-
This post is deleted!
-
KL 2 wordt tussen 21:00 uur en 21:30 uur aangemaakt
-
LET OP: WIJZIGING IN DE INDELINGEN!!
Braamsie / René heeft zich ingeschreven, maar ergens in alle kopieer-acties is zijn inschrijving verloren gegaan. Omdat Braamsie al eeuwen meespeelt en wij hem graag in de KL1 willen behouden én omdat hij zich gewoon heeft ingeschreven, zal Braamsie in de KL1 plaatsnemen. Hierdoor vinden er een paar verschuivingen plaats omdat de 'ondersten' van de KL1 en KL2 zullen doorschuiven.
Hierbij de wijzigingen, de loting blijft van kracht.
Braamsie neemt in KL1 de plek in van Geert van h. en speelt met Crotone
Geert van h. neemt in KL2 de plek in van FC Eddie en speelt met Bodö-Glimt
FC Eddie neemt in KL3 de plek in van Joeri_Gunner en speelt met F91 Dudelange@RísingStar_NL en @jonesy_NL : Willen jullie laten weten of jullie dit hebben meegekregen en Braamsie (KL1) en Geert van h. (KL2) uitnodigen? Ik nodig FC Eddie uit voor KL3.
Excuses voor de verwarring.
-
Komt goed
-
@mikevanderhilst_nl de goeroe gaat een weekie naar schotland in de highlands en daar heb ik mijn vrienden beloofd dat ik me niet met osm zou bezig houden vandaar dat ik ff oversla en het is ook maar de vraag of ik daar bereik zou hebben en dat vind ik niet eerlijk als ik dan mijn opstelling niet zou kunnen maken tegenover managers waartegen het dan wel lukt, wss doe ik de editie erna wel weer mee, succes allen iig
-
Nee, dat doe ik liever niet. Ik heb dit nooit eerder gedaan en vrees dat het dus kan mislopen...
-
Best iemand anders laten aanmaken dus. Sorry.
-
Zijn er nog teams vrij? Dank.
-
Dan schrijf ik me later wel terug in.
-
Uitnodigingen zijn verstuurd. Mocht er iets niet goed gegaan zijn, let me know.
-
@rísingstar_nl Timers direct afronden staat aan zie ik, dat was niet de bedoeling denk ik?
-
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
We zijn nog steeds op zoek naar een moderator voor KL1, bij voorkeur met enige ervaring!
Het gaat alleen om het aanmaken van de competitie, de standen kan ik wel doen.Ik kan de competitie zo wel aanmaken.