Kanarifuglene: [KL] League
-
De stand na ronde 36! Schrijf je alvast in voor de komende editie van de Kanarifuglene League!
-
Wil iemand mij terug inschrijven? Bedankt.
-
@furrax_nl Done
-
De stand na ronde 37! In zowel KL2 als KL3 is het op de laatste competitiedagen nog zinderend spannend om te zien wie er met de titel en promoties vandoor gaan! In de KL1 lijkt @AppieL_NL er met de felbegeerde landstitel vandoor te gaan. Schrijf je alvast in voor de komende editie van de Kanarifuglene League!
-
De tussenstand van de KL1 na speelronde 39 én de eindstanden van zowel de KL2 als de KL3!
Proficiat aan @meine-van-der-sluis_NL & @pummel123_NL voor het binnenslepen van de titels en natuurlijk ook aan @Dave-Jansen_NL voor het behalen van de sheetwinst in KL3. En tot slot nog aan alle andere promovendi -
@keejos_nl thnx voor het bijhouden Jurgen
-
Net naast me doelstelling gegrepen.
-
@keejos_nl Thanks Jurgen voor het bijhouden!
Voor mij na iets meer dan een jaar nu een keer in de KL1, dankzij een goede competitiestart en de bekerwinst. Het was tot het laatst spannend met @peter-osm-master_NL. -
@bjorn2321_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@keejos_nl Thanks Jurgen voor het bijhouden!
Voor mij na iets meer dan een jaar nu een keer in de KL1, dankzij een goede competitiestart en de bekerwinst. Het was tot het laatst spannend met @peter-osm-master_NL.Dat was het zeker, en gefeliciteerd met de beker en promotie veel succes en plezier in KL1
-
@Keejos_NL bedankt voor het bijhouden. Daarnaast ben ik blij met het binnenhalen van de titel!