Kanarifuglene: [KL] League
-
@keejos_nl voor de coëfficiënt-ranglijst toch??
-
zelf denk ik dat alleen @AppieL_NL en @jonesy_NL kans hebben. Ik zie hun beide niet verliezen
-
Gefeliciteerd Toppers en natuurlijk @AppieL_NL de grote winnaar gefeliciteerd
@Keejos_NL Jurgen weer bedankt voor het bijhouden van alle standen topper -
Goedemorgen allemaal!
Bij deze heb ik besloten om te stoppen met de KL. Dit door de vele toernooien op osm op dit moment waardoor er keuzes gemaakt moeten worden. Maar ook doordat ik het laatste jaar meer de focus op ofm heb gelegd en merk hoe hoog het niveau daar soms is.
Ik heb jarenlang met veel plezier in de KL gespeeld, echter is voor mij de uitdaging er een beetje vanaf. Zonder mensen tekort te doen, maar het niveau en de beleving is helaas niet meer zoals vroeger.
Vandaar mijn keus om ermee te stoppen.
Ik wil iedereen bedanken die de KL mogelijk heeft gemaakt de afgelopen jaren en ook alle tegenstanders waarmee ik gestreden heb om de sheet of de jaarlijst.
Misschien keer ik ooit nog terug, maar gezien het feit dat je je eerst door de lagere divisies heen moet zien te werken zie ik dat niet snel gebeuren.
Succes allemaal! -
neeeeeeeee zo bang nu ik de volgende editie meedoe en eindelijk terug ben in de KL1
jammer maar enigszins begrijpelijk en denk dat meeste dit gevoel hebben, je weet wel wie dat zijnmaaaaaar hebben we eindelijk is kans om de jaarlijst te winnen
de KL gaat zijn beste manager van de laatste jaren verliezen en dat is natuurlijk nooit een goed gegeven.
Doe je niet nog 1 seizoentje mee zodat je nog 1x kan laten zien aan mij hoe het moet -
@braamsie-_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Goedemorgen allemaal!
Bij deze heb ik besloten om te stoppen met de KL. Dit door de vele toernooien op osm op dit moment waardoor er keuzes gemaakt moeten worden. Maar ook doordat ik het laatste jaar meer de focus op ofm heb gelegd en merk hoe hoog het niveau daar soms is.
Ik heb jarenlang met veel plezier in de KL gespeeld, echter is voor mij de uitdaging er een beetje vanaf. Zonder mensen tekort te doen, maar het niveau en de beleving is helaas niet meer zoals vroeger.
Vandaar mijn keus om ermee te stoppen.
Ik wil iedereen bedanken die de KL mogelijk heeft gemaakt de afgelopen jaren en ook alle tegenstanders waarmee ik gestreden heb om de sheet of de jaarlijst.
Misschien keer ik ooit nog terug, maar gezien het feit dat je je eerst door de lagere divisies heen moet zien te werken zie ik dat niet snel gebeuren.
Succes allemaal!Zonde René, we gaan je missen! Ik zal je in ieder geval op OFM nog tegenkomen en hopelijk binnenkort ook weer in de CC!
-
@braamsie-_nl Jammer zeg, succes bij het OFM. En hopelijk tot de volgende keer in de KL(als die keer nog komt)
-
Thnx!
-
@appiel_nl Gefeliciteerd!!!!
-
Congratz nog Albert met de titel en de sheet!
Persoonlijk niet ontevreden met een 3e plek op de sheet met een matig team. -
Hij heeft het van ons geleerd! #JustRelax
-
-
Kutloting.
-
Ik wel best de computerplek innemen als die nog vrij is?
-
@frituurpannekes_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wel best de computerplek innemen als die nog vrij is?
Vooruit, dat is goed
-
@JOPIE1313_NL @PowerShot-Stef_NL : Willen jullie respectievelijk KL2 en KL3 aanmaken vanavond?
-
Slaat clubkascompesatie ook op het direct verkopen?