Kanarifuglene: [KL] League
-
Interessante biedingen op spelers van Chelsea zijn altijd welkom
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Interessante biedingen op spelers van Chelsea zijn altijd welkom
Wel na 0:00 uur voor alle duidelijkheid hihi
-
@maricja_NL Thanks, alvast succes allemaal!
-
En hup we zijn vertrokken!
Het was niet moeilijk meer om de juiste ploeg te kiezen zo -
In de KL3B heeft Siemeeen 2 transfers verricht voor 0:00. Per transfer geldt een aftrek van 125 punten, dus in totaal krijgt Siemeeen 250 punten aftrek op de sheet.
-
Mijn excuses hiervoor, ik was een beetje in de war wat er nu wel al mocht kopen of verkopen. Had er eerst al te koop gezet, maar dacht neen dit mag niet en deze er dan afgehaalt maar wel wat gekocht. Excuses hiervoor. Overigens had ik mij aangemeld om de tussenstand bij te houden, wanneer weet ik of ik dit mag doen dan ?
-
@Siemeeen_NL dat mag!
-
In KL3B is er iemand die een ander team genomen heeft ! Mijn broer aka Ruben Uufd, is geloot om met Tianjin Teda te spelen maar BolaBranca heeft dit afgenomen van hem, wat nu ?
-
Mijn broer kreeg net een bericht om het te fixen, dus geen aandacht aan me vorige post besteden
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Kan ik hiervoor dan zo'n excel document krijgen of flans ik dat zelf ineen ?
-
@Siemeeen_NL Ik heb inderdaad een bericht gestuurd om het op te lossen. Is bij deze ook gebeurd!
De sheet krijg je van mij, dat komt binnenkort.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL zou je ook een sheet kunnen sturen naar mij voor de KL1.
je mag het zelf doen hoor, maar ik houd graag zelf ook bij, soms moet je toch even rekenen he -
@The-best-manager-in-the-world_NL oke toppie
-
@Dave-Jansen_NL dan draag ik de sheet graag aan jou over ;)!
-
@The-best-manager-in-the-world_NL hahaha geen probleem is het goed als ik dit samen ga doen met @Fc Derroy
-
@Dave-Jansen_NL said in Kanarifuglene: Inschrijftopic KL-Leagues:
@Dave-Jansen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@The-best-manager-in-the-world_NL hahaha geen probleem is het goed als ik dit samen ga doen met @Fc Derroy
@Fc-DerroY_NL denk tag je even
-
Er zijn nog 2 lege plekken in KL3A.
Was er geen manager back up lijstje beschikbaar ?
Niet erg hoor want moet in de eerste ronde beker tegen een van die onbemande teams -.- -
Iemand in de KL1 nog op zoek naar een leuke deal? Ik ben wel bereid om een aantal spelers voor een vriendelijk prijsje van de hand te doen (oa. Kane, Son, Lloris en Sissoko).
-
Er is al meer dan 24 uur geen enkele engine transfer geweest in de KL3B. Erg fijn dan je in de VB niet kan handelen...
-
@MikevanderHilst_NL welke personen missen?