Kanarifuglene: [KL] League
-
De stand na ronde 41! @McWilliam_NL van harte gefeliciteerd met het kampioenschap! Wellicht morgen de dubbel!
-
De stand na ronde 42! Laatste kans om je in te schrijven voor het nieuwe seizoen! Deadline 20:59uur vandaag!
-
HIERBIJ DE LOTING VOOR HET KOMENDE SEIZOEN VAN DE KANARIFUGLENE LEAGUE!
De competities worden maandag aangemaakt rond de klok van 21:00 uur.
De mods per competitie zijn de gelukkige nummers 3 in de loting, oftewel:KL1 - @Renkie_NL
KL2 - @gna-gna-gna_NL
KL3 - @Dave JansenDe instellingen voor de competitie zijn als volgt:
Naam: Kanarifuglene League 1 (of 2, of 3)
Oefenwedstrijden: Niet toegestaan.
Instellingen: Zie afbeelding hieronder.DAN DE LOTING VOOR DE LEAGUES!
KL1 - ENGELAND (mod: @Renkie_NL )
KL2 - NEDERLAND (mod: @gna-gna-gna_NL )
KL3 - NEDERLAND (mod: @Dave Jansen )
HET TOTAALOVERZICHT VAN DIT SEIZOEN!
Langs deze weg wens ik iedereen weer enorm veel plezier in het komende seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
P.S. Ik wil even meegeven dat ik op vakantie ben in Kroatië vanaf morgenochtend tot eind augustus. In de tussentijd ben ik niet in de gelegenheid om tussenstandjes te posten. Het kan dus zijn dat jullie dit de eerste twee weken van de speelrondes zullen moeten missen. Maar aangezien we minstens 39 speelrondes onderweg zijn, overleven jullie dit vast! Ik zie/spreek jullie allemaal weer eind augustus!
-
Hoezo zit Erwin in KL2? (FC Eddie).
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Er zijn twee gestopte managers die in KL 1 zaten en eentje in KL 2. Tevens waren er ook nog 2 managers die niets hadden opgegeven. Die doen allemaal niet meer mee. Dan gok ik er op dat er een aantal managers alsnog promotie hebben gekregen, waaronder ikzelf. Ik eindigde 5e in de sheet van KL3.
meVaderJanSmit, Reneevandergijp93 en Steph_m zitten nu ook in KL2 en die eindigden allemaal onder mij. Door dat aantal afzeggingen zullen wij allemaal promotie naar KL 2 gekregen hebben.
-
@fc-eddie_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Er zijn twee gestopte managers die in KL 1 zaten en eentje in KL 2. Tevens waren er ook nog 2 managers die niets hadden opgegeven. Die doen allemaal niet meer mee. Dan gok ik er op dat er een aantal managers alsnog promotie hebben gekregen, waaronder ikzelf. Ik eindigde 5e in de sheet van KL3.
meVaderJanSmit, Reneevandergijp93 en Steph_m zitten nu ook in KL2 en die eindigden allemaal onder mij. Door dat aantal afzeggingen zullen wij allemaal promotie naar KL 2 gekregen hebben.
Dit ja. En het grote aantal nieuwe inschrijvingen hebben ervoor gezorgd dat ik de keus heb gemaakt om ook de KL2 en KL3 te upgraden naar een wat aantrekkelijkere competitie ipv een KL4, KL5 en KL6 te maken in ruklanden van 10 clubs. Omdat nu 4 van de 18 kunnen promoveren ipv 4 van de 10, verwacht ik ook spannendere competities en hoeft KL3 geen 4 weken te wachten tot KL1 eens klaar is en is dit verschil teruggebracht tot 4 dagen.
-
@wooper_nl Commentaar? Ik vroeg het me alleen af aangezien hij niet gepromoveerd was... Is toch geen commentaar? Jezus.
Bedankt Erwin & Jurgen. Wist niet dat er managers gestopt waren.
-
@wooper_nl Geen probleem dan.
-
@furrax_nl Niet zo Sjagerijnig jong was als grapje bedoeld, maar het is wel waar
Jurgen toppertje weer super bijgehouden, nogmaals geniet van je vakantie
-
Ons Sjannepannetje is natuurlijk doodsbang voor mijn...eh...uitzonderlijke managerskwaliteiten en dat ik hem zowel uit als thuis helemaal van de mat speel. Dus ja, die heeft liever dat ik in KL3 blijf
-
@fc-eddie_nl maar winnen van Sjan is ook niet moeilijk.
Hopelijk trekt mijn FC Den Haag nog wat spelers aan voor maandag die nog verwerkt worden
-
@fc-eddie_nl Moet ik die screen nog eens tonen Erwin?
-
@furrax_nl
Haha. Ik voel me vereerd dat je een screenshot hebt gemaakt van die ene overwinning tegen mij. Was natuurlijk wel een belangrijke overwinning voor je
-
@fc-eddie_nl Ging niet om de overwinning maar om iets anders. Zal eens zoeken.
-
My friends, this is the third... and really the fourth time in kl league when you give me a fourth place objective team. I thought there is some kind of drawing for the teams. My mistake couse i thought this is an equal competition, but the Nederland managers have the first choises on the teams, couse in this competition the objective makes the diference. So you can take me out from the league. Good luck!