Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik heb het gevoel dat @MCDAWOUDY_NL tegen iedereen een oefenwedstrijd heeft gespeeld
-
dat zijn 11 oefenwedstrijden
-
Ik kan niet zoveel met gevoel. Ik kan wel iets met screenshots. Dus post die vooral. Ik zal een extra 50 punten aftrekken voor de derde oefenpot.
Hou er allemaal overigens rekening mee dat door de wintertijd de simulatie van de KL1, KL2 en KL3 een uur eerder plaats zal vinden!
-
In KL3 is nogmaals geoefend tegen manager PC door MCDAWOUDY
-
Opnieuw -
Slecht seizoen alweer. Helaas ben ik volgend seizoen niet v/d partij.
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Slecht seizoen alweer. Helaas ben ik volgend seizoen niet v/d partij.
Kijk die van mij dan... Dan voel je je snel beter
-
@yassin-mansousri_nl Ik spoel het wel weg.
-
@furrax_nl Ik wordt zwaaaar vernederd
-
Wie kan met een partner zich inschrijven voor de LFS-Cup?
-
Waarom stuur je dit hier...
-
@davydutch_nl @The-best-manager-in-the-world_NL had dringend nog 1 duo nodig voor de LFS-cup. Ik wil mee helpen zoeken, en het hier sturen was de enige keuze
-
@yassin-mansousri_nl Zijn er geen discussie topics hiervoor ofzo??? Beetje irritant hoor! Je denkt een tussenstandje weer en dan lees je dinge wat totaal niks met de kl te maken hebt. Graag een discussie topic over de managers die graag willen praten over van alles. Thnx alvast
-
@Yassin-Mansousri_NL Bedankt voor de hulp maar is reeds niet meer nodig, ik heb alles onder controle, geen zorgen
-
@yassin-mansousri_nl Sorry man, maar ik vind dat je serieus begint te overdrijven. Je kan actief zijn op het forum maar het begint me te irriteren. Waarom post je in godsnaam een verzoek voor de "LFS cup" in de topic "KL League"?