Kanarifuglene: [KL] League
-
@yassin-mansousri_nl Zodra de deadline is verstreken wordt er gewoon gekeken welke namen er een X, welke namen er een O en welke namen er een ? hebben. Iedereen met een X speelt mee, de rest niet. Of je tussendoor 400x wisselt zal mij een zorg zijn
-
@Keejos_NL Jurgen bedankt weer voor het bijhouden topper thnx
-
@peter-osm-master_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Keejos_NL Jurgen bedankt weer voor het bijhouden topper thnx
Inderdaad! Te knap hoe hij tientalen competities Bijhoud!
-
De tussenstanden na speelronde 40! @MikevanderHilst_NL is er enorm dichtbij. Nog 1 overwinning nodig om de eerste titel van 2019 in de KL1 veilig te stellen!
Schrijf je in voor het 2e seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
-
En de eindstanden van het eerste seizoen van 2019!
Schrijf je uiterlijk vrijdag 25 januari in voor het nieuwe seizoen van de Kanarifuglene Leagues!
-
Gefeliciteerd Kanarifuglene League Kampioen @MikevanderHilst_NL
-
Thanks mannen.
De frustratie zat hoog. Vorige KL seizoen ook kampioen kunnen worden maar toen 1 keer de sim vergeten en precies op dat duel de titel misgelopen. Afgelopen CC gedeeld 1e en de titel misgelopen op doelsaldo.
Dus wel fijn dat het nu is gelukt
@Dave-Jansen_NL Jij ook netjes gedaan. Begin was wat karig volgens mij maar sterk teruggekomen !
-
@mikevanderhilst_nl
Van harte Mike. Terechte winnaar deze ronde! -
Gefeliciteerd Mike! Ook mij lukte het niet meer om bij te blijven op het eind...
@Renkie_NL wat is een terechte winnaar als je 85+ scouts hebt gebruikt...
-
85 scouts? Jezus zeg. Gek!
-
Was ik maar gek
Kijk eens voor de liefhebber.
Ps. dit was de stand van zaken een aantal dagen voor de laatste speelronde.
-
@proteam_nl-5 Kleine nuance is natuurlijk dat een speler niet per definitie van een scout gekocht hoeft te worden... Technisch krijg je 眉berhaupt nooit 83 scouts in 1 seizoen terug met 16 uur doorlooptijd op 43 wedstrijden.
-
@keejos_nl
Je kan 3 spelers uit je scout halen h猫, dat maakt het technisch gezien al een stuk makkelijker om ruimschoots de 100 te halen. -
@proteam_nl-5 Jij bent niet gek maar pro!
-
@vinnievuik_nl Kost ook veel BC. Gekkenwerk!
-
-
Het Ziet er voorlopig naar uit dat er geen KL3 is, je kunt voor nu zien dat je 2x een competitie van 20 clubs kan maken