Kanarifuglene: [KL] League
-
@choukou_nl In KL2 dan zeker, aangezien Pieter in KL1 blijft.
-
@douwe-kooistra_nl ja klopt, staat 1 of 2 pagina's terug ergens.
-
@douwe-kooistra_nl Pieterpacolet stond ingedeeld in KL1 en KL2 maar hij had promotie dus mocht Choukou zijn plek innemen.
@Choukou_NL ik heb je gister al toegevoegd aan mn vriendenlijst om je vandaag uit te nodigen, dus komt goed -
Ik heb iedereen uitgenodigd voor KL2.
Zoals besproken neemt Choukou de plaats in van PieterPacolet.Zorg dat je het juiste team pakt, succes iedereen!
-
Bij mij ook iedereen uitnodiging ontvangen!
-
@douwe-kooistra_nl thanks... had een DM gestuurd naar @Keejos_NL maar os nu al geregeld.... succes mannen
-
@vundezz_nl Haha oke, dan had ie dat hier even moeten melden. Mag jij volgende keer
-
@douwe-kooistra_nl had idd slimmer geweest... haha is goed
-
Vraag, mogen we spelers verkopen of niet?
-
peter osm master
En geen spelers kopen voor 00:00 uur, dit om iedereen de kans te geven om zijn team in te nemen.
Spelers op de TL zetten mag uiteraard wel, omdat de worker niet meer langskomt voor die tijd.
Unquote -
@jordyrcjr_nl Ja maar in de spelregels die Jurgen stuurde
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
De spelregels voor de Kanarifuglene Leagues:
- Het innemen van het verkeerde team levert een straf op van 500 punten (!!)
- Oefenwedstrijden zijn NIET toegestaan (100 strafpunten per oefenwedstrijd)
- Elke wedstrijd begint met de 11 basisspelers op de juiste linie. (100 strafpunten per speler)
- Na het openen tot de competitie mogen er GEEN spelers worden aangekocht of verkocht tot 0:00. (ook niet via Direct Sales) (100 strafpunten per speler)
- Spelers mogen NIET onder hun waarde worden verkocht (100 strafpunten per speler)
- Direct Sales is WEL toegestaan
-
Het antwoord is dus vanaf 00:01 wel. Tot die tijd niet.
-
In KL2 moet alleen nog @jasperhhc_NL (Manchester United) joinen.
Ik zat even te kijken bij zijn slots en ze zijn allemaal in gebruik. -
Update:
Ik heb het volgende privebericht gekregen van @jasperhhc_NL :
"
Sorry man, als je een andere member kan vinden voor mijn plek zou het erg fijn zijn! heb namelijk geen slot vrij, sorry alvast
" -
@jordyrcjr_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Update:
Ik heb het volgende privebericht gekregen van @jasperhhc_NL :
"
Sorry man, als je een andere member kan vinden voor mijn plek zou het erg fijn zijn! heb namelijk geen slot vrij, sorry alvast
"Wie gaat erover de KL tegenwoordig want normaal gesproken is deze man dan uitgesloten voor een jaar KL, dit is natuurlijk niet netjes
-
Ik wil zijn plaats dan wel overnemen. Laat me weten of dit nodig is. @JordyRCJr_NL
Heb een aanvraag gedaan.
-
@dave-jansen_nl Jij hebt een uitnodiging ontvangen hoor, heb je uitgenodigd weet ik zeker. Anders zou ik je moeten accepteren en dat heb ik ook niet gedaan. En toch zit je erin. Dus niet mijn fout lijkt mij.
-
@douwe-kooistra_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dave-jansen_nl Jij hebt een uitnodiging ontvangen hoor, heb je uitgenodigd weet ik zeker. Anders zou ik je moeten accepteren en dat heb ik ook niet gedaan. En toch zit je erin. Dus niet mijn fout lijkt mij.
nee was ook niet jouw fout sowieso niet, want ondanks dat ik de uitnodiging niet zag kon ik er gewoon in.
het heeft meer met communiceren te maken dit keer maar goed we zijn onderweg en die ene scout overleef ik wel hahaha -
@joost-sœter_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik wil zijn plaats dan wel overnemen. Laat me weten of dit nodig is. @JordyRCJr_NL
Heb een aanvraag gedaan.
Het lijkt mij inderdaad beter om een volle competitie te hebben alleen is het niet aan mij om het te beslissen.
Hoor graag of @Keejos_NL dit ook goed vindt.