Kanarifuglene: [KL] League
-
-
-
-
@dave-jansen_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Jeetje ik sta 2e maar gewoon 6e op de sheet, veel lage DS-en die hoog staan, word maar is tijd dat we @McWilliam_NL van zijn roze wolk halen en plek 1 gaan aanvallen
Dat is gelukt alleen heeft het niet heel veel opgeleverd voor mij in de sheet hahaha.
Was een heerlijke strijd tot op het einde maar gelukkig heb ik hem over de streep kunnen trekken.
wat en bazenseizoen draaide je @McWilliam_NL.
@MikevanderHilst_NL jij gefeliciteerd met de sheet winst ook een puik seizoen gedraaid. volgend jaar komen er wat crewgenootjes van Goodfellas bij zoals de stand er nu voor staan aangevuld met sowieso al 2 andere toppers uit KL2 zag ik dus dan zal het denk ik een stuk lastiger worden.See you next season weer, kijken of ik dan Mike wat kan gaan inhalen op de jaarranking
-
Gefeliesteerdt met de winst
-
-
-
@dave-jansen_nl
2x op rij sheetwinst en 6K+ punten. Ik mag vooralsnog niet klagen
Geweldig dat er weer wat spelers uit jullie crew meedoen. Word een zeer hoog niveau komende KL1 ben ik bang -
Proficiat @desteeluitwehl_NL met de dubbel en met de promotie.
Proficiat @Vundezz_NL , @PowerShot-Stef_NL en @kevin Wybo met jullie promotie. -
@wooper_nl Dank je wel. Seizoen was net te lang @desteeluitwehl_NL Gefeliciteerd nogmaals.
-
Bedankt voor de felicitaties!
Een lang seizoen dat uiteindelijk net in mijn voordeel viel.
@Vundezz_NL ook sterk gespeeld, bijna het hele seizoen bovenaan gestaan.Volgend seizoen weer een nieuwe uitdaging in KL1
En @wooper_NL super bedankt voor het (dagelijks!) bijhouden van de tussenstanden. zorgt toch voor net dat extra beetje spelplezier!
-
Op het laatste dagje toch nog promotie bemachtigd Was kiele-kiele!
-
Gefeliciteerd!
-
@keejos_nl PieterPacolet staat er 2 keer in. Op nummer 7 in KL1 en nummer 11 in KL2
-
Geen makkelijke loting bij mijn primeur in de KL1.... maar.... we gaan ervoor!
-
@jordyrcjr_nl Scherp! Pieter is inderdaad gehandhaafd in KL1 omdat jesperv95 zich niet heeft ingeschreven.
Dus hij komt uit in de KL1 en de computer pakt zijn plek in KL2. -
@keejos_nl Als die plek vrijkomt, wil ik hem ook wel innemen. Laat maar weten.
-
@choukou_nl Prima, pak maar.