Kanarifuglene: [KL] League
-
Nu sta ik met Juventus op plek 1 de doelstelling is ook 1 in de KL3 maar nu kan ik niet hoger staan dan plek 1 maar dan sta je dan nog niet op een promo plek
?En op wedstrijd dag 13 stond ik op plek 3 met 2000 punten nu 3 dagen later sta ik al 2 dagen op plek 1 en dan krijg je maar 60 pnt erbij?
Mijn vraag waar zou ik moeten eindigen om überhaupt op een promo plek te staan?
Mvg Donkerblauw
-
@donkerblauw_nl jij hebt waarschijnlijk een DS2/3 door SheetDS
Het rotste aan de hoogste DS is dat je weinig Sheetpunten krijgt.
Die verdien je zo:Startpunten: 1000.
Punten competitie: aantal punten * 15
Punten competitie: aantal plekken boven/onder doel * 100(punten aftrek bij lager doel en extra punten boven doel)
Doelbonus: 200, hiervoor moet je minimaal op jouw doelstellingen staan.
Kwartfinale 50 - halve finale 100 - verliezend finalist 150 - winnaar 200.Dit moet wel aangepast worden
Had nog voorstel gedaan om Doelsaldo in de sheet te zetten, is nog weinig of niks aan gedaan.
-
Maar ja heb een DS 1 dus boven mijn doel kan dus niets dus die extra punten ga ik dus nooit halen. Enkel die beker punten.
-
@donkerblauw_nl ben wel van mening dat er wat nieuws in de sheet komt.
Iets wat ook in het voordeel werkt van de hogere DS teams.
Dit werkt alleen voordelig voor lagere teams.
Een DS13 die 7e staat staat zo eerste in de sheet... -
Doelsaldo zullen we nooit gebruiken om een score uit te rekenen.
Dat voorstel heb ik zelf nooit gezien Yassin!Wat voordelig werkt voor teams met een hoge DS werkt nadelig voor teams met een lage DS.
De hogere DS hebben als voordeel dat de teamwaardes al een stuk hoger liggen.Nu, wat ik kan doen, zijn de 400 200 100 punten veranderen. Als ik die wat hoger zet zal de top3 van de competitie meer punten krijgen. Dat is het enige wat ik kan doen.
-
-
@wooper_nl steeds meer zzz erbij
-
-
-
-
Hallo, heb jaren gelden KL gespeeld. Is het nog steeds actief? ben immers weer net begonnen
-
@fearless1986veld_nl Het is nog steeds actief
-
-
serieus nice! wil ik er ook wel weer aan mee doen heb het tot de KL2 gered vroeger hahaha.
-
-
-
-
-
-