Kanarifuglene: [KL] League
-
Het 6e KL-seizoen van 2019 zal aanstaande maandag van start gaan. Alle 3 competities zullen in hetzelfde land plaatsvinden, namelijk: Italië!
Hieronder staat de loting. Voor elke divisie wordt nog een Moderator gezocht.
KL1:
KL2:
KL3:
Veel succes allen!
-
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Geen inkomende transfers voor middernacht op de dag van het aanmaken van de competitie
In onderlinge duels moeten alle spelers op positie staan. Verdachte uitslagen zullen we onderzoeken.
Direct sale is toegelaten.
-
@Silvester-J_NL je loting klopt niet ten opzichte van de eindstanden van de vorige KL
-
Vorige keer 8e geworden in KLf 2 met Alaves (ds 13), nu in gedeeld in KLf 3, verklaar dat es.
-
@fryskelan_nl
Excuus, jij had inderdaad in de KL2 ingedeeld moeten worden en Douwe Kooistra in de KL3. Ik zal het aanpassen. -
Goed opgelost... top.... succes allemaal!
-
Moderators:
KL1: A touch of magic
KL2: Wooper
KL3: L.R. van KesselVoor de KL3 zoek ik nog een moderator.
-
Wooper heeft mij al ge'pmt. Ik pak die rol op.
Wanneer dien ik de competitie aan te maken? (Nu direct of vanavond na de simulatie?)
-
@l-r-van-kessel_nl
Top. Vanavond rond 21:30, nadat alle simulaties zijn gestart. Als een competitie voor 21:00 wordt aangemaakt dan mis je een voorbereidingsdag. -
Thanks voor de invite mannen!
Veel succes weer allemaal.
-
@raymannn (AC Milan)
@Abdel-_NL Fiorentina (kon ik niet toevoegen als vriend en dus ook niet uitnodigen)
@Gaitwanker Inter Milan
@Donkerblauw_NL Juventus
@diederik115_NL Parma
@Douwe-Kooistra_NL SassuoloHebben tot op heden nog niet de club gekozen waar ze voor zijn uitgeloot.
Abdel dient zich zelf aan te melden bij de competitie daar waar ik hem niet kan uitnodigen.
-
@l-r-van-kessel_nl
Zijn managernaam op OSM is “Abdel.”Op het forum is een punt geen geldig leesteken, waardoor er op het forum een streepje in zijn managernaam staat in plaats van een punt.
-
Abdel. pakte hij niet gisterenavond , nu via de desktop weer wel. Hij is uitgenodigd.
-
Succes
-
De volgende 3 dienen zich nog aan te sluiten (Ze zijn allemaal uitgenodigd.)
@raymannn (AC Milan)
@Gaitwanker Inter Milan
@Douwe-Kooistra_NL SassuoloOok heb ik een aanmelding van tollye ontvangen, is hij de vervanger van één van de 3 bovenstaande?
-
@l-r-van-kessel_nl gaitwanker vind zijn uitnodiging niet.
Douwe en Raymannnnn komen pas vanavond in de competitie
-
-
De tussenstand na speelronde 1
-
De kop is er af! Succes allemaal!️️️️
-