Kanarifuglene: [KL] League
-
Loting Kanarifuglene League 1 [KL1]
Een korte uitleg over de procedure. De lijst van 20 teams en 20 managers worden allebei in een randomizer gestopt. Op hetzelfde moment worden beide lijsten 1x gerandomized. De uitkomst hiervan wordt naast elkaar gelegd en het team dat bovenaan de lijst staat, zal worden gemanaged door de manager die bovenaan de lijst staat. De uitkomst van het randomizen is terug te vinden onder de uitkomst van de loting.
LET OP! BELANGRIJK! Reidar Vågnes is de moderator van deze competitie. Alle deelnemers ontvangen morgenavond (dinsdag 3 januari) rond 20.00 uur een uitnodiging om de competitie te joinen. De lijst met exacte regels volgt later nog in dit topic, maar houd er alvast rekening mee dat er voor middernacht (0.00u) géén spelers van de transferlijst mogen worden gekocht. Daarnaast is het spelen van oefenwedstrijden niet toegestaan, evenals het inzetten van TK's.
Indeling KL1
… Barcelona (goal 1) … zal worden gemanaged door … Isalvador
… Real Madrid (goal 1) … zal worden gemanaged door … Fc Roland Utd
… Atlético Madrid (goal 3) … zal worden gemanaged door … Baas van Groningen
… Sevilla (goal 4) … zal worden gemanaged door … Petter Inge Skjølberg
… Valencia (goal 4) … zal worden gemanaged door … twstift
… Villarreal (goal 4) … zal worden gemanaged door … Dave Jansen
… Athletic Bilbao (goal 7) … zal worden gemanaged door … Victoryo0
… Celta de Vigo (goal 7) … zal worden gemanaged door … MILITO 77
… Real Sociedad (goal 7) … zal worden gemanaged door … The best manager in the world
… Betis Sevilla (goal 10) … zal worden gemanaged door … the Skippy
… Deportivo La Coruña (goal 10) … zal worden gemanaged door … Reidar Vågnes (mod)
… Espanyol (goal 10) … zal worden gemanaged door … The boss 68
… Granada (goal 10) … zal worden gemanaged door … Chris Albers
… Málaga (goal 10) … zal worden gemanaged door … Memphis United
… Alavés (goal 13) … zal worden gemanaged door … Sir Heyvaert
… Eibar (goal 13) … zal worden gemanaged door … lunatics5314
… Las Palmas (goal 13) … zal worden gemanaged door … Pieter Pacelot
… Sporting de Gijón (goal 13) … zal worden gemanaged door … FC DerroY
… Leganés (goal 16) … zal worden gemanaged door … Braamsie
… Osasuna (goal 16) … zal worden gemanaged door … Knut LærdalRandomizer overzicht screenshot :frame_photo:
-
@Dave-Jansen_NL Is mij zojuist ook ter oren gekomen. Ik heb het in de kooi gegooid, morgenochtend maken we bekend wie zijn plek in gaat nemen vanuit de KL3.
-
Is er een bankrekening waar ik geld naar kan overmaken om een keer GEEN ds12/10 te krijgen?
Betis: 10
Koln: 12
Alanyaspor: 10
Sparta Rotterdam: 12
FC Ingolstadt 04: 15
Montpellier: 10 -
Alleen in de KL1 krijg je een uitnodiging? of nu ook bij de andere KL's?
-
Rot op hoor, weer ds7..
-
Sociedad: 7
Bremen: 7
Antalyaspor: 7
Sparta: 12
Bremen: 13
Lille: 6=/ Make it stop
-
@stannleyy_NL Ook bij de KL2 & KL3 ontvang je een uitnodiging vanavond.
@MxMayne1_NL & @The-best-manager-in-the-world_NL Dit zijn inderdaad wel erg lange reeksen, al is afgelopen seizoen ook maar weer gebleken dat dit niet een goede prestatie in de weg hoeft te staan.
@Dave-Jansen_NL Na overleg en nadere bestudering is besloten RMCF de plek van Icarus90 in te laten nemen in de KL2. Dit betekent dat er nu nog twee vrije teams over zijn in de KL3.
-
@Petter-Inge-Skjølberg_NL Tuurlijk, we gaan het weer het beste van maken! Maar Spanje verleent zich helaas nou niet echt voor een echt goede prestatie op het eerste oog. Zal wel weer een seizoen autopilot rond ds hangen worden
-
@Petter-Inge-Skjølberg_NL Thanks Petter
-
Wijziging loting [KL] Leagues
Icarus90 heeft een ban / lock ontvangen en zal daardoor niet deelnemen aan de KL2. Zijn plek wordt ingenomen door de nummer 3 uit de KL3 van afgelopen seizoen: RMCF. Zijn vrijgekomen team in de KL3 zal worden ingenomen door Santheman11. Eibar, het laatste vrije team in de KL3, is voor Silvester J. Hij was gisteren op tijd met zich aanmelden voor het nieuwe KL-seizoen, maar is per abuis niet meegenomen in de loting. Dat is bij deze rechtgezet.Hieronder een overzicht van alle wijzigingen in de indeling voor de [KL] Leagues.
Indeling KL2
… Real Madrid (goal 1) … zal worden gemanaged door … RMCFIndeling KL3
… Eibar (goal 13) … zal worden gemanaged door … Silvester J
… Las Palmas (goal 13) … zal worden gemanaged door … Santheman11 -
Wie maakt de tussenstand voor KL 2?
-
@jonesy_NL Nog niemand, dus voel je vrij deze taak op je te nemen.
-
De [KL] Leagues zijn beschikbaar, alle deelnemers hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen!
KL1: https://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/1239658
KL2: https://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/4226685
KL3: https://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/4224250
Via deze weg wil ik één ieder namens de Kanarifuglene crew heel veel succes toewensen!
-
Iedereen veel succes
Voor de KL2 deelnemers:
Op de meeste spelers van 90 of lager kan geboden worden en ik zal alle biedingen behandelen.
Als je interesse hebt, bied op de betreffende speler of stuur een PM via OSM zelf -
Alle problemen met de paar managers die per ongeluk de oude competitie weer gejoined waren zijn inmiddels verholpen. Verder werden wij ook wat verrast door het vroege tijdstip van de doorstart van de KL1 & KL3. Daardoor was onze indicatie voor het versturen van de uitnodigingen wat aan de late kant. Excuses daarvoor, in de toekomst zullen wij de indicatie bij gaan stellen naar 19.15u - 19.45u.
Desondanks hopen wij dat het weer een mooi seizoen mag gaan worden! We willen jullie er nog even op wijzen dat het is niet toegestaan om vanavond voor middernacht 0.00 uur spelers van Transferlijst te kopen. Daarnaast is het gedurende het gehele seizoen niet toegestaan oefenwedstrijden te spelen!
-
@Reidar-Vågnes_NL besloten trainingen zijn wel toegestaan toch? Tot een max van 6? Ik heb Atleti in 3, benieuwd. Is het overigens niet makkelijker om als moderator friendlys gewoon helemaal uit te zetten?
Veel plezier en succes iedereen -
@Reidar-Vågnes_NL Ik zie nog geen werkende engine. Geen verkopen vooralsnog in de KL3.
-
Dat kun je wel zeggen ja. Zag dat Barcelona al voor 135 miljoen aan spelers had verkocht.
Hopelijk ben ik nu aan de beurt -
In de KL3 is om 10.15u ook een verkoopronde geweest. Probleem lag hem aan niet werkende workers op deze desbetreffende server.
@Glennevire_NL Besloten Trainingen zijn inderdaad wel toegestaan.
-
@Reidar-Vågnes_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL Nog niemand, dus voel je vrij deze taak op je te nemen.
Ik wil dat wel doen ja.