Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik heb me voor het eerst ingeschreven. Kan iemand mij uitleggen hoe de puntentelling werkt en hoe wordt bepaald wie welk team krijgt toegewezen?
-
@KoningCo_NL Check je pm's
-
Wordt weer mijn eerste KL na een sabbatical van bijna 5 jaar. Ben op 3.0 nog een totaal groentje in de 451/4231 competities. Ben benieuwd
-
@meneer-Speksnijder_NL Ben je al klaar met jezelf afstoffen?
-
Indelingen en loting volgen verderop vandaag
Nogmaals de reminder:
KL start op 5 mei ivm de eerdere serverproblemen -
Indelingen KL
Hi allen,
Hierbij de indelingen van de KL. Door diverse uitschrijvingen, hebben we extra managers doorgeschoven, dus kijk goed in welke divisie je zit.
KL1, 2 en 3 gaan Spanje onveilig maken.
De managers in KL4 worden ontvangen door President Trump in de VS.Dinsdag 5 mei vertrekken de vliegtuigen vanaf Schiphol
Vanwege de hoeveelheid en beschikbaarheid van de competities, hebben we 1 reserve op de reservelijst staan. Wanneer in KL4 een afzegging is of een manager z'n team niet inneemt, zal de reserve speler deze plek innemen. Reservespelers worden bepaald op volgorde van inschrijving.
De loting zal dadelijk gedeeld worden.
-
Hi allen!
Hierbij de links naar de lotingen.
Om discussies voor te zijn, worden alle KL competities geloot door een generator.
Om 19.30 uur zal deze generator de loting draaien.Hoe werkt het?
Hieronder vinden jullie de links naar de lotingen. De managers worden gekoppeld aan een nummer, die overeen komt met de lijst van de teams.Regels KL
• Geen oefenwedstrijden
• Om iedereen gelijke kans te geven bij het opstarten van de competitie, mogen er na het aanmaken van de competitie tot 00.00 uur geen spelers van de transferlijst worden gekocht.
• Trainingskampen, Timers afronden en BC compensatie zijn niet mogelijk
• Directe Sales zijn toegelatenModerators
Graag horen we wie er moderator wilt zijn van zijn/haar competitie. Als er geen moderator is voor een competitie, zullen we een loting moeten uitvoeren om de competitie doorgang te kunnen geven.
KL1:
KL2: Maricja
KL3:
KL4:Links loting
KL1
https://chooserandom.com/groups/00fa84fe-aece-418e-b2d5-8539016f2d4f
KL2
https://chooserandom.com/groups/c692c879-3089-4988-a674-cd3066e9ac5f
KL3
https://chooserandom.com/groups/ac8b5745-525a-4928-bdd0-b80c83ee8673
KL4
https://chooserandom.com/groups/9fa54f70-6d29-4eed-a58c-6ca0a338cff8Teams
KL1, KL2 en KL3KL4
-
Verdere info KL
De KL zal starten op 5 mei a.s.
De competities worden aangemaakt tussen 21.30 en 22.30.- Iedereen neemt het team in die overeenkomt met zijn/haar nummer van de betreffende KL;
- Zorg ervoor dat je de regels kent;
- Puntentelling van de KL gaat middels de bekende KL-sheet;
- Paar keer per week worden de tussenstanden geplaatst.
Mochten er nog vragen zijn, kan je terecht bij mij of @wooper_NL
Succes allen!!!
-
San Jos Earthquakes Beniuewd of ik voor wat aardbevgingen kan zorgen in de KL4
-
Mocht er nog iemand niet mee willen doen, laat het dan zo snel mogelijk aan @maricja_NL of @wooper_NL weten. Dan kan ik als reserve namelijk nog meedoen.
-
Moderators KL update
KL1:
KL3:
KL4: Meneer Speksnijder -
Wijziging in KL4
Efskie1905 kan zijn team niet innemen. Zijn team (Toronto FC) zal worden ingenomen door de eerste reserve @KoningCo_NL
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Moderators KL update
KL1:
KL3:
*** Moderators KL update***
KL1: desteeluitwehl
KL3:
KL4: Meneer SpeksnijderZo is deze weer up2date.
We zoeken alleen nog een moderator voor KL3. Wie o wie?
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Wordt weer mijn eerste KL na een sabbatical van bijna 5 jaar. Ben op 3.0 nog een totaal groentje in de 451/4231 competities. Ben benieuwd
Je bent nogsteeds een groentje hoor. Groetjes.
-
Moderators KL
KL1: desteeluitwehl
KL3: Big Poapa
@Furrax_NL Kom jij nou ook eens een keer meedoen aan de KL? Zie je altijd in de chat verschijnen, maar je speelt nooit meer mee?
-
KL Jaarranking 2020
De bekende Kanarifuglène League ofwel KL, gaat ook in 2020 weer door. Met 2 seizoenen achter de rug, is het tijd om de tussenstand in de jaarlijst op te maken.
Een hoop nieuwe managers en crews. In ieder geval sinds de laatste keer dat ik de jaarranking mocht opstellen
Om toch een mooie ode te houden aan de crew die dit concept in het leven riep, heb ik de oude stijl terug laten komen. Hulde aan de Kanaries.
Laten we met z'n allen dit mooie concept voorzetten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zeggen ze wel eens. Maar hoe mooi is het om de strijd in de lijst te zien? Wie staat er na 2 seizoenen bovenaan? Welke crew domineert? En welke verrassingen zijn er? Iedere keer weer deze vragen.
Goodfellas en Just Us zijn goed vertegenwoordigd in de top 10. Kunnen de toppers uit deze crews het volhouden? Het jaar 2020 duurt nog lang en de verschillen zijn nog klein.
Hierbij de tussenstand van de jaarlijst 2020 en op naar het 3e KL seizoen in 2020. Game on!
-
@maricja_NL top gedaan ! Thanks
-
KL4 is aangemaakt en uitnodigingen zijn verstuurd. Mocht je niets ontvangen hebben, stuur me dan ff een pm