Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_NL Lekker doorgaan
-
@Carphunter79_NL Goed pnt ouwe dibbes..
-
In december doorgaan!
-
@maricja_NL optie 1 in het nieuwe jaar weer beginnen
-
Ik vin doorgaan prima maar als er teveel uit KL 2 en 1 dan afhaken kunne we ook een maandje wachte toch.
-
Optie 2
-
Optie 2, gewoon lekker door gaan
-
Doorgaan. Het is wel december maand maar het is Corona jaar. Kans je uberhaupt mensen kan ontvangen volgende maand is al klein als we dan ook geen KL hebben, hebben we niks meer. Zeg doorgaan.
-
Voor mij is optie 2 ook goed
-
@Carphunter79_NL Maris doet dit vrijwillig. Om de 2-3 dagen een tussenstand posten is soms moeilijk.
-
@maricja_NL Doorgaan is prima voor mij. De feestdagen zijn toch afgelast dit jaar. En bedankt voor al je werk Maartje
-
-
@maricja_NL Thanks
-
@maricja_NL top, thnx!
-
@maricja_NL lekker doorspelen, december blijft toch niks van over
-
@maricja_NL thnx voor het tussenstandje weer. Optie 2 is voor mij ook geen probleem
-
Voor mij ook optie 2
-
Corona of niet, de wereld vergaat niet als we even een pauze inlassen en in januari weer verdergaan. Dan kan Maricja ook even tot rust komen. Dus wat mij betreft gaan we voor optie 1.
-
@FC-Eddie_NL Tot rust komen? Als dat echt zo is wil ik het wel overnemen hoor, geen probleem. Laten we in deze tijden lekker door spelen..
-
Maricja en Matthieu doen alle events voor onze versie en de crew cup op World. Daarnaast behandelen ze als Support Staff de supportmail en de cheat reports. Dit dus allemaal naast hun gewone leven. Ze zullen het dus druk genoeg hebben. Uiteraard moet Maricja voor haarzelf beslissen of ze even een pauze wilt of niet, maar ik krijg vaak de indruk dat hier geen rekening mee wordt gehouden door de deelnemende managers.