Kanarifuglene: [KL] League
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Dat doen we tegenwoordig anders. Just wait and see
-
@maricja_NL is er nog steeds 1 plek vrij?
-
@Delekkerehondjvandealdi_NL Zie pm
-
In KL4B zal @Delekkerehondjvandealdi_NL het laatste team innemen van Sporting Gijon
@A-touch-of-magic_NL voor jouw informatie
-
Invites KL1 zijn eruit! Succes allen
-
@maricja_NL KL4A ook, Veel plezier en succes iedereen. League heet ''KL4A Spanje 2''
-
Invites KL2 zijn eruit! Succes allen
-
KL3 is ook onderweg
-
@JOPIE1313_NL
Reims heeft al een speler gekocht, dat mag niet toch? -
@PíoPíoUDLP_NL Klopt, dat mag idd niet. Ik heb een screen ontvangen hiervan, dus de manager zal hiervoor een straf ontvangen
-
@maricja_NL en in KL4A Málaga al 2 spelers gekocht en Mirandes 1.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Heb hier eveneens een screen van ontvangen
-
@maricja_NL is het wel toegestaan om een scout te gebruiken?
-
@CaptainReus11_NL dat is absoluut toegestaan! Je mag hem alleen NIET eerder terug halen je moet echt 16 uur per scout wachten. En spelers kopen is ook toegestaan alleen pas vanaf 00:00 vannacht.
-
Is een beetje lastig om te bouwen zonder scout
@Fc-Legend-Kyrill_NL De scout kan je in de KL ook niet eerder openen dan de gebruikelijke 16 uur, want de timers staan (als het goed is) uit
-
@maricja_NL nee weet ik uiteraard zo bedoelde ik het ook
-
Zou mooi zijn als dit seizoen weer net zo spannend kan worden als vorig KL-seizoen
-
Vandaag achter het bestaan van deze league gekomen. Lijkt me grappig om een keer mee te doen. Komen inschrijvingen voor volgend seizoen ook op dit forum te staan?
-
@Vosloek_NL Zeker! Ongeveer halverwege het seizoen zal ik de inschrijving openen
Data zijn nog niet bekend, maar die zullen dan ook volgen. -
Buiten dat ik hier de standen zal posten, mogen uiteraard ook andere dingen mbt de KL gedeeld worden.
Denk hierbij aan uitslagen, "steals", managers een porretje/complimentje geven oid.Ik was van het weekend dit topic aan het doornemen. Om te zien hoe de KL zich in de afgelopen jaren gehouden heeft en ik zag een aantal oude bekenden voorbij komen. Leuk om te zien dat managers als @JOPIE1313_NL en @Fc-Legend-Kyrill_NL weer opnieuw de weg naar de KL gevonden hebben. Maar ik zie nu ook een hoop nieuwe managers en nieuwe crews die deze league een uitdaging lijken te vinden.
Super om te zien natuurlijk