Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl Thanks voor de tussenstanden weer dit seizoen! @venlo_9_NL Gongratzz met het kampioenschap!
-
Hierbij nog de eindstanden van KL4A en KL4B, welke vandaag afgelopen zijn.
Felicitaties aan de promovendi
Afhankelijk van de inschrijvingen, kunnen er extra promoties toegekend worden. -
Gezien de inschrijvingen, zal het zomaar kunnen dat er weer een league bijkomt.
Ik zal even bekijken op welke manier dit het handigst isLeuk dat er weer zoveel animo is voor de KL
-
Ik zal vanavond de jaarranking 2020 bijwerken en online zetten
-
-
Hi allen!
Het laatste KL seizoen van het jaar 2020 is alweer afgerond. 6 seizoenen lang heeft iedereen z'n uiterste best gedaan om zo hoog mogelijk te eindigen in de competitie. Na afloop van ieder seizoen kijkt iedereen ook alweer reikhalzend uit naar de jaarranking. Wat zijn de verschuivingen en nog belangrijker, waar staat iedereen?
Heel veel nieuwe managers hebben een poging gedaan om zich te meten in de KL. Sommigen zijn gebleven, anderen wagen een andere keer een nieuwe poging. Door het jaar heen is het aantal deelnemers erg gegroeid en het lijkt er dan ook sterk op dat de eerste competitie van 2021 een extra league krijgt. We hopen erg dat de KL deze groei doorzet en dat iedere manager het uitdagend, maar voordat leuk vindt om het te spelen. De rivaliteit, nieuwe managers, tactieken, alles komt samen in de KL.
Wij willen dan ook iedereen die in รฉรฉn, meerdere of alle competities dit jaar heeft meegedaan, hartelijk bedanken voor hun deelname En uiteraard zien wij ieder graag weer terug volgend seizoen
Het blijft toch mooi om te zien hoe de KL door blijft gaan, al jarenlang is het een begrip. Op 2.0 was KL een begrip en ook op 3.0 is KL eigg niet meer weg te denken.Dan nu het moment waar iedereen op gewacht heeft: DE JAARRANKING 2020
In de top van de jaarranking is een kleine stoelendans gaande geweest. Ik kan een lang of kort verhaal houden, maar zal jullie niet langer meer in spanning laten.Op de 1e plaats is geรซindigd: @Renkie_NL
De 2e plaats is voor @The-Skippy_NL
Lang de enige kanarie in deze competitie, maar inmiddels is en wordt hij vergezeld door crewgenoten.
@Dragmire_NL completeert het podium met een prima 3e plekMannen, gefeliciteerd met deze knappe prestatie!!
Jullie kunnen van ons een berichtje verwachten omtrent de gewonnen prijzen.Maris en Mathieu
-
Nog even een recap van de sheetwinsten van KL1 in 2020
KL 2020
Seizoen 1: @supergeorge_NL
Seizoen 2: @Vundezz_NL
Seizoen 3: @The-Skippy_NL
Seizoen 4: @Dragmire_NL
Seizoen 5: @Kingnilo_NL
Seizoen 6: @venlo_9_NL -
@maricja_nl
Renkie, gefeliciteerd met de overwinning van de jaaranking.
Gezien het puntenverschil is het ook dik verdient. -
@ralph-ramaekers_nl
Bedankt Ralph, jij helaas net buiten de prijzen. Maris en Mathieu bedankt voor een uitstekende organisatie, dankzij jullie is de KL weer gegroeid in 2020. Top gedaan! -
@renkie_nl Gefeliciteerd met de winst! Knappe prestatie, mooi steady gepresteerd! Maris en Matti thanks for all the hard work!
-
Gefeliciteerd @Renkie_NL met de jaarwinst! @venlo_9_NL Jij ook nog gefeliciteerd met alles wat er te winnen viel in het seizoen ! Jammer dat ik de beker niet van je heb kunnen afpakken .
En precies wat Renkie zegt, Maris en Mathieu jullie zijn toppers. KL is weer terug waar het vroeger ook was dankzij jullie!
-
@renkie_nl gefeliciteerd maatje met de winst van de ranking. Goed gedaan!! No hard feelings. Ik ben heel erg blij met Rise Up en heb het er enorm bij mijn zin daar. Osm is t al heel leuk om terug te zijn maar bij ons op discord is super leuk en gezellig
-
@Renkie_NL Congratz met deze jaarwinst
Zag de winst gedurende het seizoen al door mijn handen glippen@wooper_NL @maricja_NL
Bedankt hoe jullie de KL weer nieuw leven hebben weten in te blazen -
Proficiat @Renkie_NL !
-
Congrats aan alle winnaars.
En @woop93_NL @maricja_NL bedankt voor het organiseren van deze leuke en uitdagende competitie. Super hoe jullie het doen, net zoals de alle andere managers die zo serieus mee doen of weer opnieuw zich inschrijven. Blijft leuk om je te laten meten met de rest.
Voor 2021 weer kijken of ik naar KL1 kan terug keren -
Vandaag is de deadline om je in te schrijven voor het nieuwe KL seizoen
-
Er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar voor KL4.
Als er gegadigden zijn, dan ontvang ik graag een pm of een reactie op dit bericht -
@maricja_nl wanneer is de loting van de nieuwe, en wanneer begint die ook alweer precies :)?
-
@fc-legend-kyrill_nl Loting en indeling volgt vandaag. Maandag in de avond begint de competitie.
-
De indelingen van de leagues (dus nog niet de loting)