Kanarifuglene: [KL] League
-
@appeldoorntje_nl Get a life, je zou anderhalf uur gemist hebben, dan scout je een keertje creatief, huilen man
-
Zoals je hebt kunnen volgen, de volgende ochtend was ik pas weer online;). Dus het is niet zomaar 1.5 uur later.
In CC worden er al acties ondernomen als iemand 2 minuten later een invite krijgt. Dan is dit zo gek nog niet.
-
@Appeldoorntje_NL. Wij hebben geen toestemming om screenshots met tijden van uitnodigingen te delen.
Iedereen heeft op tijd z'n invite gekregen.
De CC en KL kan je niet vergelijken met elkaar. In de KL worden met sheet doelstellingen gespeeld. Scouten in de CC is daarom ook veel belangrijker dan een KL.
-
@appeldoorntje_nl Je kiest er zelf voor om na je melding niet meer te komen kijken. Daarnaast geef je aan “en ja, ik ben zelf zo eigenwijs om nooit een competitie te joinen voor ik ga slapen. Dat vind ik namelijk zonde”. Dus wat is eigenlijk je punt? Op basis van die zin was je er sowieso niet meer in gegaan? Dus waarom maak je er zo’n heisa om?
-
CrewCup is natuurlijk heel anders. Daar kan een volledige crew bevoordeeld of benadeeld worden to de andere crews. KL speelt ieder voor zich zelf. Niet te vergeten dat de herstart in de EL daar verder eigg ook niet nodig was, maar het was al toegezegd, dus dan moet je dat ook nakomen
Om deze discussie ook verder niet te laten escaleren:
Je had je invite een tijd lang in de gaten gehouden. In die tijd had je mij ook een pm kunnen sturen. (= is dus een advies voor iedereen ook) Dan had ik meteen eea gecheckt en actie ondernomen. Bij de start van ieder event, ben ik de gehele avond bereikbaar, voor het geval er iets mis gaat. Je weet tenslotte nooitHet gaat ook niet om het wel of niet willen van een herstart. Als er terecht iets mis is gegaan, dan hoort ie gewoon te komen. Want stel als het nu bijv weer verkeerd gegaan was met de settings. KL is een individuele competitie die eerlijk moet verlopen, vandaar ook de vele regels. Ik kan je garanderen dat de invites allen succesvol verstuurd zijn en hoop ook dat je mij hiervoor ook in vertrouwen neemt. Je naam was goed gespeld en de invites zijn alle tegelijk aangevinkt en verstuurd om 21.33.
Zodra ik ook je bericht zag, heb meteen gereageerd en je advies gegeven om te joinen en dat ik het uit zou zoeken. Dat heb je niet gedaan. Het missen van 2 of 3 workers is geen ramp en het later sturen van de scout hoeft ook niet meteen het einde te betekenen. Aangezien je toch bent gaan slapen, terwijl je geen invite had ontvangen, laat ook zien dat dit imo geen issue was? Opmerkelijke uitspraak eigg
Hoe de ruis op de lijn gekomen is, is voor ons ook een raadsel. Maar het is niet de eerste keer, aangezien ik het vorig seizoen in KL1 ook bij 1 manager meegemaakt heb. Gelukkig kon ik hem wel snel toelaten.
Het joinen van een comp voordat je gaat slapen, is altijd wel aan te raden, voor de nachtelijke workers. Toch een paar verkopen die je mee kan pakken
Verder laat ik deze discussie voor wat het is.
Je hebt er voor gekozen om niet in te stappen, wat zeker jammer is, maar het is jouw beslissing en dat hebben we te respecteren. -
Een uur de tijd om een invite te ontvangen of om geaccepteerd te worden. Dat gebeurd helaas niet om wat voor reden dan ook.
Dan besluit ik idd om te slapen. Je weet tenslotte niet of het dan nog gaat lukken. De hele nacht wakker blijven of hopen dat het lukt gaat mij te ver.
Misschien niet heel goed verwoord zie ik nu, maar iedere fanatieke speler wil nadat de simulatie geweest is en voordat hij gaat slapen in de competitie zitten. Dan heb je van alle functies de maximale voordelen.
-
@appeldoorntje_nl Nog 1 laatste post die ik hier wijt.
Stuur mij dan de volgende keer meteen een pm, dan kunnen we het wrs nog oplossen voordat je gaat slapen
Dit geldt overigens voor iedere manager. Hoe sneller dingen opgelost kunnen worden, hoe beter voor iedereen. En het scheelt een hoop gedoe/discussie etc achteraf
We hebben er via pm ook nog over gepraat en deze discussie is wat ons beiden betreft ook klaar.
-
Om even wat ander leven in dit topic te brengen...
Hoe kan het ook anders dat ik de KL begon met een rode kaart
-
@meneer-speksnijder_nl je caption maakt dit verhaal rond.
-
@appeldoorntje_nl
Tjonge jonge, dit gaat toch nergens over!
Ik heb nu pas tijd om mijn scout te openen.
Als jij vanmorgen om 7 uur was ingestapt was je nog eerder geweest..
Een goede manager is ook niet afhankelijk van alles wat jij hierboven op noemt. -
@maricja_nl slecht gemanaged
-
Als je merkt dat de competitie al is begonnen, terwijl je nog lag te slapen... even Apeldoorn bellen.
-
@galacticoach_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Als je merkt dat de competitie al is begonnen, terwijl je nog lag te slapen... even Apeldoorn bellen.
whahaha deze is scherp
-
Hallo iedereen veel succes
-
@appiel_nl De jongens gaan door het vuur voor hun vrouwelijke manager
-
@donkerblauw_nl Jij ook succes!
-
Wat een gedoe, ik kies pas de volgende ochtend mn team als ik wakker ben..Geen gehaast..train je 1x minder..daar win of verlies je echt niet door.
VROEGER moest je om 03.00 je wekker zetten om een team te kiezen in de nieuwe competitie, dat was pas toewijding aan het spelletje
-
@maricja_nl wij gaan vanavond ook beginnen. Veel plezier en succes iedereen!!!
-
@fc-legend-kyrill_nl Succes!
Ik zal morgen overdag de sheets maken en delen -
@maricja_NL ik sta nu nog top 3, kan niet wachten op een stand