Kanarifuglene: [KL] League
-
Als je merkt dat de competitie al is begonnen, terwijl je nog lag te slapen... even Apeldoorn bellen.
-
@galacticoach_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Als je merkt dat de competitie al is begonnen, terwijl je nog lag te slapen... even Apeldoorn bellen.
whahaha deze is scherp
-
Hallo iedereen veel succes
-
@appiel_nl De jongens gaan door het vuur voor hun vrouwelijke manager
-
@donkerblauw_nl Jij ook succes!
-
Wat een gedoe, ik kies pas de volgende ochtend mn team als ik wakker ben..Geen gehaast..train je 1x minder..daar win of verlies je echt niet door.
VROEGER moest je om 03.00 je wekker zetten om een team te kiezen in de nieuwe competitie, dat was pas toewijding aan het spelletje
-
@maricja_nl wij gaan vanavond ook beginnen. Veel plezier en succes iedereen!!!
-
@fc-legend-kyrill_nl Succes!
Ik zal morgen overdag de sheets maken en delen -
@maricja_NL ik sta nu nog top 3, kan niet wachten op een stand
-
@appiel_nl Hahaha, I'm on it
-
-
We zijn pas begonnen, dus er is nog genoeg tijd om aan je positie te werken. Never give up
-
@appiel_nl Zal ik je een fotolijstje sturen?
-
Deze is van een paar dagen terug, maar ik krijg weer nachtmerries hiervan
-
@maricja_nl Gebeurd in het echte leven ook wel eens helaas. Ik kan mij wedstrijden van Ajax herinneren waar de bal er maar niet in ging en één luttele counter van de tegenstander was een doelpunt..
OSM is juist heel realistisch op deze manier , wellicht een goede keeper van Parma en had die van jou zijn dag niet?
Pingel tegen? -
@maricja_nl niet lullig bedoeld lieverd, maar ik kan hier alleen maar om lachen. Tegen ons in de battle wonnen jullie minstens helft van je duels, met minder kansen. Nu weet je hoe het is, om zo te verliezen
-
@fc-legend-kyrill_nl Spoel je mond
-
@meneer-speksnijder_nl stel je niet zo aan man. Is toch gewoon de waarheid? Iedereen in de battle op @Dave-Jansen_NL na zit er ook nog om te gloaten als zij het bij andere doen. En dan praten ze het allemaal ook goed , op Dave na. En dan krijgen ze het nu tegen. Oke misschien was lachen dan wat overdreven maar ik vind het niet zielig iig.
-
@meneer-speksnijder_nl Ze heeft zelf tegen mij notabene 2x in de battle gewonnen met minder kansen en zo gingen het bij hun bijna allemaal zeg. Wat een onzin zeg
-