Kanarifuglene: [KL] League
-
Waarover gaat dit eigenlijk? Gaan we over duels praten in het KL topic?
Laten we het even rustig houden en over de KL praten.
-
-
@a-touch-of-magic_nl Nouja, rood is dood
-
Een rode kaart heeft veel invloed op de uitslag. Al ligt het er ook aan vgm welke speler er rood krijgt. Als een verdediger een rode kaart krijgt, ben je vaak wel gezien. Als het een aanvaller is, kom je soms nog wel weg met een gelijkspel.
-
-
@a-touch-of-magic_nl Balans is dan weg op het middelveld, dus imo lijkt een nederlaag dan ook bijna onvermijdelijk, helaas.
Irl kan een rode kaart teams juist motiveren en kunnen ze alsnog een overwinning pakken.
Recent voorbeeld is Brugge tegen Lazio in de CL. Brugge met een man minder, maar toch veerkracht getoond en bijna zelfs de overwinning gepakt.
(ik voel je pijn, Matie ) -
@maricja_nl Doet nog steeds pijn!
-
-
@maricja_nl Eigenlijk zou bij rood van een verdediger het spel zelf een wissel moeten maken, vind je niet? Dat er dan bijvoorbeeld een aanvaller uit gaat voor een verdediger zoals in het echt ook gebeurt..
En die wedstrijd tegen lazio zullen we nog wel ff voelen .
-
@maricja_nl Graaaag maar je hebt nog een paar dagen de tijd denk ik, blijft voorlopig wel zo
-
@maricja_nl klopt daar heb je gelijk in. Maar ik had visite die avond van een van mijn beste vrienden. Bedoeling was nog te switchen naar 433, maar was er bij ingeschoten. Overigens, bedankt hoe sportief je het opneemt, complimenten
Betreft taktieken, ik zit sinds mijn terugkomst meer aan de data-analist/spion dan vroeger. En ik vind het heerlijk, het is super onvoorspelbaar. En qua taktieken mijn voorkeur heeft 433. Maar ik heb nu al heel vaak gemerkt dat dat uit bij 433 een enorm risico is, en uit bij 451 nog meer. Maar thuis kan het bijvoorbeeld wel tegen heel veel dingen werken. Ik heb jaren lange aversie gehad tegen schiet van afstand maar ben nu tot conclusie gekomen dat het gewoon nodig is, wil je blijven winnen en ik gebruik het nu zelf ook meer mondjesmaat. En de taktieken met counteren en 5 verdedigers spreken mij enorm aan, ik heb er alleen uit nog niet veel succes mee behaald, maar vind het wel erg leuk. Blijven tweaken en aanpassen Vanavond won ik bijvoorbeeldt thuis met Udinese ds9 met 2-0 van ds1 Inter met 4231, en dat voelt heerlijk. Had ik dan liever met 433 gedaan? Ja maar dan was kans veel kleiner dat ik gewonnen had. -
@wooper_nl niet altijd rood=dood soms niet hoor. Maar is wel de regel ja.
-
Stel je niet zo aan man Rodney. :S
-
@maricja_nl plek 15 mag nog wel echt aan de bak
-
@fc-legend-kyrill_nl Goed verhaal, lekker kort
-
This post is deleted!
-
@donkerblauw_nl haha, ja ik mag ook nog flink wat werk verzetten
Gelukkig hebben we nog even te tijd daarvoor -
@maricja_nl ff vraaggie / opmerking.......... er wordt veel gehandeld door dezelfde crews in de KL, terwijl dit een individuele competitie is. Er wordt inprincipe geen regel overtreden door spelers voor min verschil aan elkaar over te doen, maar is dit wel helemaal fair?en moeten we dit willen? en als we dit niet moeten willen kunnen we hier dan wat aan doen?
Alvast bedankt.
-
@vundezz_nl
Hey Kevin,Ik ben eigenlijk benieuwd wat jij er zelf van vindt. En wanneer jij dit niet wilt, hoe denk jij dit dan aan te moeten pakken?
Zelf denk ik, dat dit één van de weinige voordelen is van crewleden in dezelfde competitie.
In het belang naar het selecteren op nationaliteit, kan er wel worden bekeken of je crewleden zou kunnen matsen door ze niet op de TL te gooien voor de hoofdprijs.
Mijn ervaring bij ons is, is dat er zeker geen spotprijzen worden betaald onderling.
Stomweg, omdat je daar jezelf ook mee blokkeert in je eigen handel.
Verder wordt er niets "Cadeau" gedaan onderling, integendeel!
Er is een gezonde geldingsdrang in de onderlinge wedstrijden en wanneer er iemand kampioen kan worden zal die het toch helemaal op eigen kracht moeten doen.
Breek me de bek niet los
Ik denk dat dit ook zo moet zijn om het sportieve aspect te bewaken in de KL en deze individuele competitie, geloofwaardig en competitief te houden voor serieuze managers.
Hetzelfde geldt dus voor de onderlinge transfers, bewaak dit dusdanig zodat het voor iedereen leuk blijft. -
@ralph-ramaekers_nl Je zou kunnen zeggen geen handel tussen crews of wel handel maar dan voor een minimale waarde. Is zo op te lossen. Je spreekt van een voordeel maar zo zie ik het niet, nogmaals het is een individuele competitie. Vind t opvallend dat t wel gebeurt maar jij dit anders ziet. Geen probleem als dit zo oke is maar dan moeten we niet meer spreken over een individuele competitie, dan gaan we richting een cc format. En dat hebben we al.
Nogmaals het was alleen een constatering en vroeg t me gewoon af. Wel grappig dat je t op je eigen crew betrekt terwijl ik in t algemeen sprak.