Kanarifuglene: [KL] League
-
@fc-legend-kyrill_nl niet in de KL
-
@fccollection_nl overdreven? als t de eerste keer is wel.......duidelijk dat je niet weet waar je over praat en is ook niet erg kan je niet weten. Maar geloof mij maar dat ik niet overdreven reageer en verder wil ik er niks meer over kwijt behalve dat ik recht in de spiegel kan kijken
-
@vundezz_nl snap best wel dat managers er iets van denken als je een zwakke formatie neerzet. Geloof ook wel dat je dit zelf ook wel kan indenken. Als je een losing inzet, doe het zoals ik. Gewoon de hele competitie door
-
En nu allemaal lekker knallen in de KL. Ik denk dat er genoeg gezegd geweest is. We kunnen beter met z'n allen eens discussiëren hoe we de KL gaan indelen met zoveel nieuwe inschrijvingen .
-
@fccollection_nl
Hoeft niet. Hangt vanaf hoe goed je 433 is. Maar ik snap je punt de kans is wel erg klein uit bij 451 ja -
@fc-legend-kyrill_nl ik heb zelf gewoon iig 2x 1-1 gespeeld met 433 uit bij 451 @FcCollection_NL ......En niet tegen de minste Napoli Mojito Star en oa ook Hellas Verona van Daan Kaars
-
@fc-legend-kyrill_nl luister eens naar Woopert.
-
Ja inderdaad, luister eens naar woopert
-
LAW AND ORDER!!!!!
-
Spekkie naar kl1?
-
@meneer-speksnijder_nl Donald, is that you?
-
@maricja_nl Dacht dat we van Donald toch eindelijk een beetje verlost waren..
-
Donald Speksnijder klinkt goed
-
@meneer-speksnijder_nl onze adolf
-
-
@jourestyle_nl Zo is t
-
@wooper_nl Doe maar een divisie of 6
-
@wooper_nl Is het een optie om een KL2a en KL2b te maken, net zoals in de KL3 en KL4 is gebeurd? Voor de competitie waar ik in zit (KL3a) zijn er nu maar 2 promotieplekken, het wordt anders voor mijn gevoel steeds lastiger om te promoveren. Al zal ik het ook heel goed snappen als er een KL5a en KL5b gemaakt zou worden (als we er van uitgaan dat er geen KL6 komt) met alle nieuwe inschrijvingen die er nu zijn.
-
@fc-legend-kyrill_nl wat een eer dat je mij niet de minste noemt