Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl mooi dan kunnen er nog wat nieuwe aanmeldingen bij komen want we hebben er nog niet zoveel
Kl 7 in aantocht -
@appiel_nl Die vond ik ook wel leuk eigg
-
@donkerblauw_nl Ik vind het tot nu toe ook maar matig idd
-
Ook KL3B is inmiddels klaar. Hierbij de eindstand.
Felicitaties aan de promovendi!!
-
Meteen een kleine reminder
Start KL seizoen 2 opgeschort
Hi allen,
De start van het volgende KL seizoen wordt verplaatst naar maandag 15 februari
De reden?
Vrij simpel. In het weekend van 12 tm 15 februari zal er een transfer madness event plaatsvinden. Om te voorkomen dat in de KL na 1 week het bouwen en scouten (en daarmee het plezier) er al uit is, hebben we ervoor gekozen om de KL met een week uit te stellen.Wanneer de uitdaging van het scouten en bouwen er al na 1 week uit is, kan een seizoen gevoelsmatig ook heel lang duren
-
Sneu. Met of zonder transfer event kan je toch gewoon heel het seizoen blijven bouwen. Maar goed, 15 februari dan maar
-
@furrax_nl beter van niet
-
@furrax_nl Je kan altijd weer eens een poging wagen
-
In het sticky topic van de KL (Regels en opzet), wil ik ook graag een Wall of Fame maken.
Toch wel leuk om over een tijdje terug te kunnen zien wie de KL en de KL jaarranking gewonnen hebben
-
@maricja_nl goed idee topper.
-
@martijnfc_nl Ja toch?
KL is flink aan het groeien en het is miss wel zo leuk om winnaars en wellicht andere stats bij te houden.
Zo'n groot en bekend concept als KL, daar hoort ook gewoon een Hall of Fame bij, vind ik -
Ik heb ooit keertje kampioen gespeeld met Chelsea.
-
@maricja_nl Ik heb nog wel een hall of fame van de crewpage, maar die is al een tijdje niet bijgewerkt hahah
-
@appiel_nl Hahaha, nostalgie
Ik hou het wel bij de KL's sinds 3.0 Es kijken wat ik ervan kan maken
-
@maricja_nl ik heb erg genoten van de laatste seizoenen in KL.
Mooi ook om te zien hoeveel nieuwe deelnemers komend seizoen gaan instromen. Hoeveel competities denk je dat het gaan worden Maris? -
@jaimysky_nl Goed om te horen dat het je bevalt Altijd leuk om het te mogen lezen.
Er zijn nu ruim 60 nieuwe aanmeldingen, maar er zullen ook plekken vrijkomen in de huidige deelnemerslijst, dus ik gok dat er 2 leagues bijkomen.
Hoe het volgende KL seizoen precies vorm gegeven wordt, zal nog even afhangen van nog mogelijke in-/uitschrijvingen.Ik wil de klim naar KL1 vooral niet te lang maken, om mensen niet te ontmoedigen. Maar tegelijkertijd moet het ook niet te breed gaan worden, omdat je dan anders maar 1 promotieplek per league gaat krijgen. En dat werkt ook niet bemoedigend.
Er is eerder een seizoen geweest met een KL5, dus deze keuze ligt wel het meest voor de handHet zal een leuke puzzel worden, maar we zijn er altijd uit gekomen. Dus ik verwacht dat het nu ook gaat lukken
-
@maricja_NL Ik vond mijn eerste seizoen ook erg leuk en natuurlijk veel uitdagender dan een willekeurige competitie. Heb je al een idee welke competitie het volgende seizoen gaat worden of blijft dat nog een verrassing?
-
Is het al bekend naar welk land de KL volgende week gaat?
-
@dikketuur_nl De KL die op 01-04-2021 start gaat van start in een nieuwe OSM competitie namelijk op Antartica