Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik heb ooit keertje kampioen gespeeld met Chelsea.
-
@maricja_nl Ik heb nog wel een hall of fame van de crewpage, maar die is al een tijdje niet bijgewerkt hahah
-
@appiel_nl Hahaha, nostalgie
Ik hou het wel bij de KL's sinds 3.0 Es kijken wat ik ervan kan maken
-
@maricja_nl ik heb erg genoten van de laatste seizoenen in KL.
Mooi ook om te zien hoeveel nieuwe deelnemers komend seizoen gaan instromen. Hoeveel competities denk je dat het gaan worden Maris? -
@jaimysky_nl Goed om te horen dat het je bevalt Altijd leuk om het te mogen lezen.
Er zijn nu ruim 60 nieuwe aanmeldingen, maar er zullen ook plekken vrijkomen in de huidige deelnemerslijst, dus ik gok dat er 2 leagues bijkomen.
Hoe het volgende KL seizoen precies vorm gegeven wordt, zal nog even afhangen van nog mogelijke in-/uitschrijvingen.Ik wil de klim naar KL1 vooral niet te lang maken, om mensen niet te ontmoedigen. Maar tegelijkertijd moet het ook niet te breed gaan worden, omdat je dan anders maar 1 promotieplek per league gaat krijgen. En dat werkt ook niet bemoedigend.
Er is eerder een seizoen geweest met een KL5, dus deze keuze ligt wel het meest voor de handHet zal een leuke puzzel worden, maar we zijn er altijd uit gekomen. Dus ik verwacht dat het nu ook gaat lukken
-
@maricja_NL Ik vond mijn eerste seizoen ook erg leuk en natuurlijk veel uitdagender dan een willekeurige competitie. Heb je al een idee welke competitie het volgende seizoen gaat worden of blijft dat nog een verrassing?
-
Is het al bekend naar welk land de KL volgende week gaat?
-
@dikketuur_nl De KL die op 01-04-2021 start gaat van start in een nieuwe OSM competitie namelijk op Antartica
-
Dat zou wat zijn
-
@l-r-van-kessel_nl Waarom moet ik nu denken aan die 1 april grap van GB, paar jaar terug. Dat je kon scouten op Antarctica
-
@dikketuur_nl @LFCKlompie_NL Voor de leagues met 20 teams gaan we waarschijnlijk naar Spanje. Toch wel een iets warmer oord, dan de kou die we nu in Belgie en Nederland ervaren
Het is alleen even aankijken hoe de registraties verlopen en of dan ook de laagste KL leagues 20 deelnemers gaan bevatten of dat ik deze anders ga inrichten Zou wel het mooiste zijn natuurlijk dat iedere league in hetzelfde land speelt.Miss dat ik tussendoor dan eens stats kan maken over de gem. teamwaardes etc. Mits mijn vrije tijd het toelaat natuurlijk
-
Nog maar een paar dagen om in te schrijven!
Deadline: vrijdag 12 februari, 23:59 uur
Loting: zaterdag 13 februari
Start KL: maandag 15 februari (tussen 21:30 en 22:30 uur) -
@maricja_nl Een paar jaar? Dat was 2008?
-
@appiel_nl Jonge God ben je nog
-
@maricja_nl Zou kunnen, ik weet echt nog dat ik vol in spanning zat en dan kreeg je een filmpje met ook nog pinguΓ―ns als landingspagina. Ik was er toch echt volledig ingetuind.
Nu ik erover nadenk... Wat speel ik dit spel (weliswaar niet onafgebroken) al belachelijk lang.
-
Leuk dat je weer meedoet @Furrax_NL JR is nu ook weer met meerdere managers vertegenwoordigd in de KL.
-
Ook leuk dat er oude bekenden meedoen. Gisteren nog een beetje nostalgie opgehaald met @Dave-Jansen_NL en @Renkie_NL
Blijft altijd mooi om terug te denken aan managers en crews van vΓ³Γ³r 3.0