Kanarifuglene: [KL] League
-
@rolfdewild_nl Thanks voor het doorgeven.
De volgende keer mag het via een pm of chat, met een link naar de screen van de overtreding
-
Hi allen,
Mij bereikte een terechte vraag of de nieuwe transferregel ook geldt voor spelers die via de TL verhandeld worden
Het antwoord hierop is: Ja.
Anders is het namelijk een kwestie van een pm sturen en een speler voor een bepaalde waarde op de tl zetten.
Ik heb dit ook aangevuld in de regels. Dus houdt hier allen rekening mee
-
@maricja_nl denken mensen hier serieus over na?
-
@martijnfc_nl Als je twijfelt kan je de vraag altijd maar beter stellen, dan een mogelijk verkeerde conclusie trekken
Het kan maar duidelijk zijn voor iedereen Dan kan er nooit een discussie ontstaan.
-
@maricja_nl geen helemaal geen enkele spelers van crewgenoten kopen, dat is gewoon beste oplossing. Zelf scouten, transferlijst is prima. En binnen paar dagen van de start van de competitie, zijn er meer dan genoeg goede en gebooste spelers te vinden om uiteindelijk te gaan kopen :).
Veel plezier en succes alvast iedereen!!
-
Graag had ik ook eens een bemerking gemaakt bij de nieuwe transferregel.
Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat managers die niks meer te verliezen hebben massaal spelers gaan kopen van andere managers om zo doelbewust strafpunten te verkrijgen bij de verkopende manager...
Is hierover nagedacht en wat zijn eventueel de gevolgen hiervan? -
@frits-van-turenhout_nl Dag René. Ja, ik kom op 28 feb 31... En ja ben nogsteeds hier actief op het spelletje. Alleen echt spelen voor MP doe ik niet echt meer. Wel nog lage teams maar voor de rest ook niet zo bijzonder meer.
-
@aurélie-melis_nl
Dergelijke gevaren zijn er altijd bij events met regels. Je kan elkaar altijd zieken als je speelt met de verkeerde intenties.Als je besluit om alleen de koper te straffen en die doet bijv een bod op een speler van een ander, dan kan die ander ook bewust het bod accepteren om op die manier weer iemand een straf aan te naaien
En met het straffen van de verkoper, kan je gewoon een speler van de tl kopen om om deze manier te zieken.Geen transfers is natuurlijk ook een optie, maar dat haalt wel een stukje van de charme weg van dit toernooi.
We gaan er vanuit dat men niet zo kinderachtig zal zijn. Deze transfers zullen opvallen, waardoor het wel obvious wordt dat je een andere manager probeert te "naaien". In deze gevallen kunnen we als organisatie van de KL altijd nog eea checken en een gepaste straf vinden
Persoonlijk, hoop ik dat deelnemers zich niet gaan verlagen tot deze kinderachtige streken. Je maakt jezelf er niet populairder mee. Of iig niet op een positieve manier. Dergelijke streken zijn ook verder respectloos naar andere deelnemers (w.o. wellicht je eigen crewgenoten) en de organisatie die er tijd en moeite insteekt.
De klassieke battles mogen al niet meer. Laten we dan ook niet besluiten om dit event ook naar z'n grootje te helpen.
-
@furrax_nl Je bent iig nog lekker actief
-
Vanavond de eerste wedstrijden! Hopelijk heeft iedereen er zin in om er dit seizoen weer een topevent van te maken
Ik heb al enkele overtredingen ontvangen van transfers onder de marge van 1,6.
Dus let hier goed op allenSucces iedereen!
-
@maricja_nl bedankt jij ook veel plezier en succes!
Veel succes en plezier iedereen! Begonnen met 1-1 thuis tegen the beast 94, tevreden
-
Met PEC begonnen met een gelijkspel tegen Ajax. Tevreden met m'n KL debuut
-
Dag 2 en al vergeten mijn opstelling zetten
-
In KL3B blijft engine op hele vreemde en onregelmatige tijden spelers kopen. Zit totaal geen lijn en structuur in. Is dat in andere KL s ook al zo tijdje en nog steeds?
-
@gilles-brunelos_nl Same here hahaha
-
@gilles-brunelos_nl @dikketuur_NL Dat is niet best
-
@fc-legend-kyrill_nl Dat is overal en in iedere nieuwe competitie.
GB heeft de servertijden wat meer "gerandomiseerd".
Met de workers steeds op dezelfde tijden, waren teveel managers tegelijkertijd online en dit was te merken aan de server performance. Deze aanpassing is gedaan om deze piekmomenten te verlagen en de servers te ontlasten.Als het goed is zal je dit in meer competities merken.
-
@maricja_nl duidelijk, thnx
-
Word nu bij een transfer madness dus hele nacht wakker blijven ipv de wekker te zetten
-
@snertje09_nl Je kan beter wakker blijven en slapen tussen de laatste worker en 00:00 uur
En dan een wekker zetten voor de sim om je instellingen te doen