Kanarifuglene: [KL] League
-
@fc-legend-kyrill_nl Iets met ds-sheet....
Anders is het voor een ds1 nooit mogelijk om boven ds te eindigen en te promoveren, wat de KL dan ook weer minder aantrekkelijk maakt, als je als manager de "pech" hebt om een ds1 te loten.
-
@fc-legend-kyrill_nl @maricja_NL he's back
-
@maricja_nl je hebt gelijk. Snap het. Ik had toen foutje nog niet gezien.
-
@fc-legend-kyrill_nl iets met crybaby 🤭
-
Champions
-
@fc-legend-kyrill_nl No worries, het komt altijd wel goed
-
@dennis-hijkoop_nl Je gaat erg lekker zeg. Promotie kan je bijna niet meer ontgaan
-
Een beetje verwennerij vandaag, maar nu zijn ook bij alle leagues de bekerpunten up-2-date
-
En nog 3 speeldagen te gaan in KL5, dus in die leagues is de spanning om te snijden.
Vandaar ook de extra tussenstanden -
@dennis-hijkoop_nl lekker bezig maat
-
@maricja_nl ja in 5B is t nog erg spannend. Niks zeker nog. Plek 2-5 is nog een free for all.
-
@maricja_nl nou benieuwd wat ik nog in die laatste wedstrijden kan doen met nog bekerfinale al weet ik niet of als je die wint nog veel punten kan bijschrijven maar we gaan er voor.
-
@donkerblauw_nl Daar kan je nog wel een aantal punten voor krijgen, maar met onze doelstellingen wordt het lastig om ons nog bovenin te mengen haha... In ieder geval veel succes in de bekerfinale, moge de beste winnen!
-
Blij dat het bijna over is. Nutteloos seizoen. En vooral onrealistisch.
-
@maricja_nl Goed bezig weer! Thanks
-
KL5 is ten einde gekomen. Felicitaties aan de promovendi
Strafpunten voor oefenwedstrijden en transfers zijn in KL5 al meegenomen.De overige leagues hebben nog een aantal wedstrijden te gaan.
-
Wanneer ook voor KL1 t/m KL4 het seizoen erop zit, zal na de definitieve standen, ook een update van de jaarranking 2021 komen
Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoen
-
-
@maricja_nl foutje in de sortering bij 3b zie ik, maar dat wordt morgen vast goed getrokken
-
@appiel_nl Ja, gaat zeker goed komen.
Ik ben nu een weekendje weg, maar de standen komen zsm (no worries, ik heb screens van de eindstanden)