Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl ja in 5B is t nog erg spannend. Niks zeker nog. Plek 2-5 is nog een free for all.
-
@maricja_nl nou benieuwd wat ik nog in die laatste wedstrijden kan doen met nog bekerfinale al weet ik niet of als je die wint nog veel punten kan bijschrijven maar we gaan er voor.
-
@donkerblauw_nl Daar kan je nog wel een aantal punten voor krijgen, maar met onze doelstellingen wordt het lastig om ons nog bovenin te mengen haha... In ieder geval veel succes in de bekerfinale, moge de beste winnen!
-
Blij dat het bijna over is. Nutteloos seizoen. En vooral onrealistisch.
-
@maricja_nl Goed bezig weer! Thanks
-
KL5 is ten einde gekomen. Felicitaties aan de promovendi
Strafpunten voor oefenwedstrijden en transfers zijn in KL5 al meegenomen.De overige leagues hebben nog een aantal wedstrijden te gaan.
-
Wanneer ook voor KL1 t/m KL4 het seizoen erop zit, zal na de definitieve standen, ook een update van de jaarranking 2021 komen
Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoen
-
-
@maricja_nl foutje in de sortering bij 3b zie ik, maar dat wordt morgen vast goed getrokken
-
@appiel_nl Ja, gaat zeker goed komen.
Ik ben nu een weekendje weg, maar de standen komen zsm (no worries, ik heb screens van de eindstanden) -
@maricja_nl veel plezier met je weekendje weg
-
@dave-jansen_nl Klasse, goed bezig
-
@dave-jansen_nl Deze lijken mij ook nog onder voorbehoud, want in Mariska's inbox zitten ook nog alle strafpunten van KL4A, waar de gehele top 5 uit de sheet minpunten mag verwachten. (geen invloed op stijgers, maar wel voor het puntentotaal van het jaar).
Wel betekent het ook dat de manager van Granada zich zal redden door de strafpunten en die van Real Madrid zakt.
-
De strafpunten zullen nog wel berekend worden inderdaad. Hebben nog wel even voor de nieuwe editie.
-
Iedereen bedankt voor weer een leuke spannenden kl. Gefeliciteerd aan de kampioenen bekerwinnaars promovendi en op naar volgend seizoen.
Ik heb me in ieder geval weer opgegeven.
-
@rmcf_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dave-jansen_nl Deze lijken mij ook nog onder voorbehoud, want in Mariska's inbox zitten ook nog alle strafpunten van KL4A, waar de gehele top 5 uit de sheet minpunten mag verwachten. (geen invloed op stijgers, maar wel voor het puntentotaal van het jaar).
Wel betekent het ook dat de manager van Granada zich zal redden door de strafpunten en die van Real Madrid zakt.
Ik kreeg de laaste editie waarbij de strafpunten er al inzaten, tenzij er op de laatste dag nog strafpunten zijn gevallen dan zitten die er niet bij.
Maris zal uiteraard wel een na check doen -
No worries.
Ik was al hartstikke blij dat Dave het aanbood om het te posten. Hulp is altijd fijn, en zeker tijdens een paar dagen weg.
Ik zal de standen controleren, dus stay tuned -
De standen zijn gecheckt en waar nodig is er nog iets aangepast.
Standen zoals nu gepost in de post van Dave, zijn nu correct.Felicitaties aan @Ralph-Ramaekers_NL voor de sheetwinst in KL1!!
En uiteraard felicitaties aan alle promovendiSta je niet in het groen gekleurd, dan kan je eventueel nog in aanmerking komen voor promotie door uitschrijvingen. (En die zijn er )
-
Start KL uitgesteld
IVM meerdere transfer- en scoutevents in een korte periode, zal de KL een weekje later beginnen, dus op 19 april. Data zijn aangepast in het inschrijftopic.
Dit om te voorkomen dat een seizoen gevoelsmatig te lang duurt en managers toch het plezier willen geven om op een eigen wijze aan hun team te laten werken, ipv het "moeten" tijdens meerdere transfer- en scoutevents.
We hopen op jullie begrip en dat iedereen toch met plezier kan scouten en bouwen, zonder meerdere malen gedwongen te worden mee te gaan met de menigte