Kanarifuglene: [KL] League
-
@dave-jansen_nl Deze lijken mij ook nog onder voorbehoud, want in Mariska's inbox zitten ook nog alle strafpunten van KL4A, waar de gehele top 5 uit de sheet minpunten mag verwachten. (geen invloed op stijgers, maar wel voor het puntentotaal van het jaar).
Wel betekent het ook dat de manager van Granada zich zal redden door de strafpunten en die van Real Madrid zakt.
-
De strafpunten zullen nog wel berekend worden inderdaad. Hebben nog wel even voor de nieuwe editie.
-
Iedereen bedankt voor weer een leuke spannenden kl. Gefeliciteerd aan de kampioenen bekerwinnaars promovendi en op naar volgend seizoen.
Ik heb me in ieder geval weer opgegeven.
-
@rmcf_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@dave-jansen_nl Deze lijken mij ook nog onder voorbehoud, want in Mariska's inbox zitten ook nog alle strafpunten van KL4A, waar de gehele top 5 uit de sheet minpunten mag verwachten. (geen invloed op stijgers, maar wel voor het puntentotaal van het jaar).
Wel betekent het ook dat de manager van Granada zich zal redden door de strafpunten en die van Real Madrid zakt.
Ik kreeg de laaste editie waarbij de strafpunten er al inzaten, tenzij er op de laatste dag nog strafpunten zijn gevallen dan zitten die er niet bij.
Maris zal uiteraard wel een na check doen -
No worries.
Ik was al hartstikke blij dat Dave het aanbood om het te posten. Hulp is altijd fijn, en zeker tijdens een paar dagen weg.
Ik zal de standen controleren, dus stay tuned -
De standen zijn gecheckt en waar nodig is er nog iets aangepast.
Standen zoals nu gepost in de post van Dave, zijn nu correct.Felicitaties aan @Ralph-Ramaekers_NL voor de sheetwinst in KL1!!
En uiteraard felicitaties aan alle promovendiSta je niet in het groen gekleurd, dan kan je eventueel nog in aanmerking komen voor promotie door uitschrijvingen. (En die zijn er )
-
Start KL uitgesteld
IVM meerdere transfer- en scoutevents in een korte periode, zal de KL een weekje later beginnen, dus op 19 april. Data zijn aangepast in het inschrijftopic.
Dit om te voorkomen dat een seizoen gevoelsmatig te lang duurt en managers toch het plezier willen geven om op een eigen wijze aan hun team te laten werken, ipv het "moeten" tijdens meerdere transfer- en scoutevents.
We hopen op jullie begrip en dat iedereen toch met plezier kan scouten en bouwen, zonder meerdere malen gedwongen te worden mee te gaan met de menigte
-
Zal wel zaterdag de loting al plaats vinden ?
-
Kwam er ook nog een algemene stand over het jaar?
-
@mestreech07022017_nl Dit laat ik nog even afhangen van de inschrijvingen
Maar mocht het zo zijn, dan zal ik dit uiteraard communiceren -
@heuvelke_nl Uiteraard! Die zal een dezer dagen opgemaakt worden
-
@maricja_nl Dat zou fijn zijn denk dat er niet meer veel bij komen op die wat nog niet hebben gereageerd wat mee deden tevens zou hij normaal maandag starten maar ik wacht af alvast bedankt.
-
Alle deelnemers die nog geen keuze hebben laten weten, hebben een reminder gekregen.
Deze week zal ik ook een update van de jaarranking delen
-
Ik heb een vraagje, ik speel nog niet heel lang osm en toen kwam ik deze KL league ineens tegen op de forums. Helaas heb ik op dit moment al mijn slots al gebruikt, maar start de KL league 1x per jaar of meerdere keren per jaar?
-
@geerart_7_nl Meerdere keren per jaar, na elk competitie word er weer een nieuwe gestart. Je kan je gewoon inschrijven voor de nieuwe ronde.
-
@l-r-van-kessel_nl oke bedankt!
-
Klopt!
Thanks voor het snel antwoorden, Lorenzo
-
De laatste reminders zijn eruit
Zaterdag zal de loting gedaan worden.
Hopelijk heeft iedereen er weer zin in om er weer een competitief en leuk seizoen van te maken
-
@maricja_nl Lets Go!
-
@maricja_nl hoe laat mag dit gebeuren ?