Kanarifuglene: [KL] League
-
Succes iedereen!
-
@píopíoudlp_nl ja Chiem zei al dat ie te enthousiast was geweest
-
@maricja_nl
Prima. Wist alleen niet of het net zoals met de CC de bedoeling was om het openbaar te plaatsen, maar dat is nu duidelijk -
@bjorn2321_nl
Zonde, scheelt weer wat sheetpunten. Maar ja, die transferregel van 0:00 is dan ook lastig om niet te overtreden in je enthousiasme. -
Mooi om te zien dat er zelfs al een KL5a/b is. Enige tijd geleden hadden we de KL3 niet eens goed gevuld.
Goed werk Maris! -
@píopíoudlp_nl Er waren er een hoop managers enthousiast dan
Had m'n handen vol met de hoeveelheid deze keer. Ben ik niet gewendMaar als het enthousiasme is, is het tenminste veelbelovend voor een leuke seizoen
-
@l-r-van-kessel_nl KL is erg gegroeid! Doet me deugd om te zien dat zoveel managers het als uitdagende competitie zien
-
@maricja_nl
Beter zo, dan een klein en inactief deelnemersveld. Hoe meer leagues en strijd, hoe leuker het wordt -
@píopíoudlp_nl Exact! Sluit ik me helemaal bij aan
-
@píopíoudlp_nl Botafago ook nog zie ik.
![0_1618941804948_9c086b1c-5058-4735-a6c7-1977d75d270d-image.png](Uploading 0%)
-
-
Succes allemaal
-
Altijd fijn om in de eerste 3 wedstrijden al 3 rode kaarten gezien te hebben (w.v. 2 in de eerste match )
Het wordt weer zo'n seizoen
Zal es kijken of ik vanavond al een update kan delen van de eerste dagen
-
@maricja_nl Oei zware pech Maris. Zo zijn er wel veel verschillen in de eerste paar dagen. Zo ook in 4B. Verkopen bij diverse teams waaronder het mijne blijven extreem achter, zelden zo slecht verkocht tov de rest. Hopelijk trekt het wat bij want het is nu echt lachwekkend. Niet alleen bij mij overigens. Sommigen verkopen alles wat ze erop zetten, sommigen krijgen niet eens hun 1-2m spelers weg. Bizarre verschillen in de teams nu al. Inhaalrace dus en gelukkig duurt het seizoen nog lang! 0 uit 3 hier, waar het best 4/6 uit 3 had mogen zijn.
-
Competitie is net begonnen idd, maar leuk is anders
-
Zal mezelf ook eens bezig houden met de jaarranking.
Denk dat er genoeg nieuwsgierig zijn, waar ze staan.Met zoveel deelnemers in de afgelopen seizoenen, gaat zo'n ranking best lang worden denk ik
-
@maricja_nl beter na een week een update
-
@donkerblauw_nl Is het zo erg jah?
-
wil de volgende kanarifuglene league ook weer terug meedoen
-
@maricja_nl jaaa