Kanarifuglene: [KL] League
-
Met deze eindstand zoals er staat per kolom kan ik leven hoor
-
@JurgenFerraz_NL Snap ik maar de vraag was niet aan jou gesteld, dus fijn dat jij het prima vind maar dat beantwoord mijn vraag niet
-
was ook geen antwoord uw uw vraag?
-
@JurgenFerraz_NL née gaat helemaal nergens over, gewoon je er in mengen en geheel niet komisch, kan dit ook niet serieus nemen
-
Hierin geef ik onze Johan of Ad (Althans onze crew clown) gelijk in. Er staat geen enkele reden vermeld voor wat betreft het verkeerd aanmaken van een competitie (Zoals dit wel staat aangegeven bij de Crew Cup).
Dat het een domme/klungelige actie van hem was zijn we het allemaal over eens. Als er daadwerkelijk een regel was opgenomen betreft het foutief aanmaken had ik volledig achter het besluit gestaan maar dit kan niet.
Je kunt geen straffen uitdelen als dit niet staat opgenomen in de regels (Ik heb ook nog nooit een boete gekregen voor een ongeschreven regel in de wet, jullie wel?)Maak jullie zelf aub niet net zo belachelijk als dat Gamebasic momenteel doet. Keep up the good work (Wat jullie eigenlijk al die tijd al doen)!
-
@Johandealverman20_NL
Ik tag jou toch niet? was een antwoord op ajax zijn post! Mag dat dan al niet meer ?Omdat hij toevallig ook een vraag stelde...
Ik vrees dat je evenveel snapt van dit forum dan een competitie aanmaken...
Maar los daarvan geef ik je wel gelijk dat een straf hiervoor niet nodig is
Laten we het hierbij houden!
Succes verder met de verloop van de KL en ik hoop voor jou dat je punten recht getrokken wordenmvg
-
@JurgenFerraz_NL dan heb ik me blijkbaar vergist, Je zegt dat je antwoord op een vraag van Ajax, "die vraag is me dan ontgaan" , zou je dit dan voor me kunnen ophelderen zodat ik het voortaan beter kan begrijpen, welke vraag bedoelde je?? Verder bedankt voor de sympathy ivm de puntenaftrek Mvg
-
JAARRANKING 2022
Gefeliciteerd @Dennis-Hijkoop_NL! Jij was de beste KL speler van 2022. Verdiend!
Daarnaast ook felicitaties aan @Joost-the-best-lol_NL en @Frits-van-Turenhout_NL voor het compleet maken van het podium!
-
-
Yessss de jaarranking 2022!
Wat een enorme lijst met deelnemers toch altijd weer, heel mooi om te zien!
Dennis van harte, je was de sterkste van 2022
Sido jij ook een topjaar gehad, congrats!Inmiddels is 2023 alweer in volle gang dus we zijn met zijn allen onderweg om de jaarranking 2023 te maken! Een mooi doel is om het beter te doen dan vorig jaar
-
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to ajaxn001_NL on last edited by JeffMich34 aka AFCA6706_NL
Gefeliciteerd met de 1e plek! @Dennis-Hijkoop_NL
@Joost-the-best-lol_NL en @Frits-van-Turenhout_NL ook gefeliciteerd met de 2e en 3e plek!
-
Hi allemaal,
Excuses voor het niet regelmatig posten van de tussenstanden. Wij hebben een tijdje nodig gehad om wat dingen te bespreken, zoals overtredingen en bijbehorende straffen.
Als eerst wil ik zeggen dat wij teleurgesteld zijn in sommige reacties van mensen. Wij steken erg veel tijd in de organisatie van de KL.
Wij hebben voor nu gekozen om de straf, voor het verkeerd aanmaken van de competitie, van Johandealverman niet te handhaven. Dit in combinatie met de, door Johandealverman aangeleverde, onderbouwing en het niet duidelijk in de regels vermelden van de straffen hiervoor. Dit zal dan ook aangepast gaan worden richting de volgende KL (zie de huidige straf voor het verkeerd aanmaken van een CrewCup competitie).
Daarnaast hebben wij bij het opmaken van de huidige tussenstanden gezien dat ook de KL4A niet juist is aangemaakt. Hier ontbreekt het beker programma.Tot slot willen wij het hierbij laten en jullie succes wensen met de komende wedstrijden.
-
-
-
@ajaxn001_NL Bedankt voor deze beslissing, eensgelijk succes verder in de KL league
-
Ik snapte al niet waarom er geen beker was, dacht dat dat zo hoorde in Marokko ofzo.
Maar dikke shout out naar de organisatie van KL hoor, jullie zijn toppers en maken OSM voor de competitieve mensen een stukje leuker.
-
Bedankt mannen Wat een lijst
Sido en René gefeliciteerd met het compleet maken van de top 3!Benieuwd naar het prijzengeld na zo'n prestatie....
-
@Dennis-Hijkoop_NL Ik denk dat jij de volgende KL competitie mag aanmaken. MVG!
-
Die straffen om kl te verlaten zijn buiten de lijn en overdreven dus zou er ook eens over nadenken om die te herzien want jullie jagen zo mannegers weg ermee ipv te motiveren. MVG
-
@Rudiclaeys_NL Je kan ook overwegen om gewoon niet uit de competitie te gaan. Je jaagt juist mensen weg als je straks de helft CPUs hebt in de KL. Mensen doen mee om wat competitie te hebben en uitgedaagd te worden. Als je geen seizoen vol kan maken ga je toch lekker een korte competitie in Azië spelen.