Kanarifuglene: [KL] League
-
Altijd fijn om in de eerste 3 wedstrijden al 3 rode kaarten gezien te hebben (w.v. 2 in de eerste match )
Het wordt weer zo'n seizoen
Zal es kijken of ik vanavond al een update kan delen van de eerste dagen
-
@maricja_nl Oei zware pech Maris. Zo zijn er wel veel verschillen in de eerste paar dagen. Zo ook in 4B. Verkopen bij diverse teams waaronder het mijne blijven extreem achter, zelden zo slecht verkocht tov de rest. Hopelijk trekt het wat bij want het is nu echt lachwekkend. Niet alleen bij mij overigens. Sommigen verkopen alles wat ze erop zetten, sommigen krijgen niet eens hun 1-2m spelers weg. Bizarre verschillen in de teams nu al. Inhaalrace dus en gelukkig duurt het seizoen nog lang! 0 uit 3 hier, waar het best 4/6 uit 3 had mogen zijn.
-
Competitie is net begonnen idd, maar leuk is anders
-
Zal mezelf ook eens bezig houden met de jaarranking.
Denk dat er genoeg nieuwsgierig zijn, waar ze staan.Met zoveel deelnemers in de afgelopen seizoenen, gaat zo'n ranking best lang worden denk ik
-
@maricja_nl beter na een week een update
-
@donkerblauw_nl Is het zo erg jah?
-
wil de volgende kanarifuglene league ook weer terug meedoen
-
@maricja_nl jaaa
-
Hierbij de tussenstanden na speelronde 7
Daar ik nog niet bij iedereen de juiste crewnaam heb gevonden/gezet, even een tussenstand zonder crews
-
-
@maricja_nl Ik ben ook wel benieuwd
-
Heb je een nieuwe tussenstand? @maricja_NL
-
Het is ook wat als je ff flink ziek bent
Maar nieuwe standen komen eraan -
-
Zondag of maandag volgt er nieuwe update, inclusief bekerpunten van de kwarfinales
-
Standen na speelronde 25
-
Wat een rust
Sommige leagues zijn wel heel spannend.
In KL1, is er wel een hele grote middenmoot zeg.
Een wedstrijd winnen of verloren, zorgt meteen voor een verschuiving van een paar posities als je niet uitkijkt. -
@maricja_nl in kl2 zit alles ook dicht bij elkaar, maar dat is juist wat het zo leuk maakt vind ik.
-
@daankaars_nl idd ook dicht bij elkaar. Klopt idd dat dit het zo tof maakt! Gek hoe lastig je uitwedstrijden wint.
-