Kanarifuglene: [KL] League
-
4A is verstuurd
-
@martijnfc_nl 3b Is ook verstuurd.
-
@afca6706_nl KL1 OOK
-
3A is ook aangemaakt
-
KL2 is aangemaakt en alle uitnodigingen zijn verstuurd.
-
KL4C is aangemaakt en uitnodigingen zijn verzonden
-
Invites KL4B zijn eruit
-
Aan iedereen, heel veel succes en plezier gewenst in de laatste editie van 2021.
Uiteraard ook dank aan alle moderators voor het aanmaken van de leaguesDe jaarranking is in progress en is onderweg
-
Bij het FOW event is het al in gebruik geweest, maar wie weet is het een leuke toevoeging voor de KL.
Via onderstaand formulier kan je per league een top 5 aangeven.
Jouw top 5 managers betreffen de 5 managers die het meeste kans maken om de sheet in de betreffende league te winnen. Ongeacht in welke league je speelt, je mag voor iedere league jouw top 5 bepalenhttps://forms.gle/MrBv32zRQApUhcaSA
Geef jouw 5 favorieten per aan league vóór vrijdag 2 december 23:59 uur
-
@maricja_nl Wij missen helaas nog 3 spelers bij de KL3B. Van 1 iemand weet ik dat hij niet mee doet, maar van de andere 2 nog niks gehoord.
-
@afca6706_nl Ik zal ze een herinnering sturen. Kan soms wonderen doen
-
@afca6706_nl Beide hebben inmiddels een pm gehad met een reminder
-
Hi allemaal!
Ik zal verder op vandaag een tussenstandje delen van de KL Favorites Sommige managers waren er al benieuwd naar.
Er komen leuke reacties binnen hieromtrent. Voel je vrij om je mening te posten en erover te discussiëren
-
Even wat anders, ik denk dat een kl comp eerlijker is zonder voorbereidingsdagen. Er zijn na 3 dagen al paar ds16 teams die niet veel onderdoen voor mijn ds5 team. Zo hou je aan het begin wat meer voordeel met je hoge ds team. Helemaal als er binnen zo'n comp ook nog eens een madness valt.
-
@jopie1313_nl ik ben het wel met je eens, maar ik denk niet dat het realiseerbaar is toch? Je verkoopt natuurlijk minder snel je spelers omdat ze duurder zijn. Misschien moet osm minder onderscheid maken in prijs, zodat spelers met een hogere ds ook makkelijker hun voorsprong kunnen behouden
-
@fccollection_nl Je hebt altijd een beetje geluk nodig (of soms geen pech helpt ook al) met je verkopen. Vorig seizoen had ik PSG en lukte het me om qua teamwaarde wel om die voorsprong te behouden. Het kan dus wel, maar het is ook gewoon veel 'werk' om elke dag aan je team te blijven sleutelen. En teamwaarde helpt wel, maar is slechts een deel van je succes.
-
@frits-van-turenhout_nl klopt, maar het is natuurlijk wel vervelend dat je naast een hogere ds ook nog 'geluk' of 'geen pech' moet hebben met verkopen. Ik denk dat het moeilijker is om de strijd 'wie is nou de beste manager ?' te bepalen als de verkoop van je spelers matig is. Niet alleen in deze competities, maar gewoon over het algemeen. Je hebt zeker gelijk dat teamwaarde natuurlijk niet alles zegt, maar ik snap het probleem van @JOPIE1313_NL wel
-
Tussen de discussie door, kom ik even storen om een tussenstandje van KL Favorites te delen.
Inmiddels hebben 46 managers het formulier ingevuld en er zijn reminders uitgegaan naar de deelnemers
(Mocht je em al ingevuld hebben, mag je de reminder als niet verzonden beschouwen uiteraard )Wanneer de deadline voor het stemmen verstreken is, zal ik de definitieve uitslagen van de polls posten, maar hierbij een tussenstandje van de favorieten:
KL1
KL2
KL3A
KL3B
KL4A
KL4B
KL4C
-
Hi allen!!
De deadline voor het stemmen is verstreken. 67 managers hebben hun 5 favorieten per league aangekondigd en de resultaten zal ik met jullie delen
-
KL1
Dat deze league veel sterke managers bevat, maakte het voor velen lastig om hun favorieten door te geven. Toch is er uit de formulieren een top 5 gekomen. De grote vraag zal zijn hoeveel van deze favorieten we ook daadwerkelijk in de top 5 van de sheet gaan zien aan het einde van het seizoen1. Renkie (50.7%)
2. Andy vanmechelen (49.3%)
3. Pauldiola (44.8%)
4. Maricja (35.8%)
5. Ralph Ramaekers & fc opa (beide 32.8%)KL2
In KL2 zijn er een paar managers die met kop en schouders boven iedereen uitsteken. De underdogs zullen er natuurlijk ook alles aan doen, om de favorieten te testen en de stemmers hun ongelijk te bewijzen.1. Frits van Turenhout (52.2%)
2. Mr Lok (47.6%)
3. Jaimysky (44.8%)
4. BioBas (34.3%)
5. MrCDUND (26.9%)KL3
De managers van KL3 wacht een iets lastigere taak. Per league zijn er 2 directe promotieplekken te verdienen en de concurrentie is dus groot. Beide leagues hebben dan ook de nodige favorieten.KL3A
1. Zuuk United (49.3%)
2. PíoPíoUDLP (41.8%)
3. Douwe Kooistra & Alain Bendeler (beide 40.3%)
4. Otman2808 (32.8%)
5. Lennart Dewilde & doodskoppen (beide 31.3%)KL3B
1. Mestreech07022017 (46.3%)
2. Gizmo69 & A S P E C T nl (beide 41.8%)
3. JurgenFerraz (40.3%)
4. SK Breughelschutters (38.8%)
5. Sir de Clercq (32.8%)