Kanarifuglene: [KL] League
-
@Rudiclaeys_NL Zoals hier ook al beschreven is door Rovah, je kunt er ook voor kiezen om het seizoen gewoon uit te spelen. Het werkt ook niet motiverend als mensen midden in seizoen eruit stappen omdat het gewoon niet loopt. Die straf daarop vind ik persoonlijk terecht. Als je schorsing erop zit bewijs dan ons tegendeel en laat zien dat je ervan hebt geleerd in plaats van elke keer weer te wijzen op je straf.
-
Hierbij de tussenstanden per week 32/43 in KL1, 3A en 3B. KL2 is op dit moment in week 31/43 en 4B is bijna klaar en zit op 32/34 en eindigt vrijdag. Als laatste is daar KL4A, deze is al klaar, omdat daar de beker ontbrak. Hiervan volgt de eindstand zo spoedig mogelijk.
-
Hierbij een nieuwe tussenstand, inclusief een eindstand voor KL4B. Gefeliciteerd aan de promovendi.
-
@McWilliam_NL KL4A is al een aantal dagen klaar. Wanneer kunnen we daarvan de eindstand verwachten?
-
Het inschrijftopic voor komend KL seizoen is geopend! Check het betreffende topic.
We starten op dinsdag 14 maart in -
Beste ik heb een vraag ivm mijn crew genoot Massie. Blijkbaar heeft hij hier zonder er op te letten een fout gemaakt qua transfers, dit geeft dan strafpunten als gevolg. Maar in de eindstand staat hij in het rood en staat niet langer tussen de lijst om aan het volgende seizoen deel te nemen. Wat is dan gebeurd?? Kan ik wat info krijgen of kan ik hem er gewoon opnieuw opzetten??
-
Mag @Rudiclaeys_NL opnieuw deelnemen?
-
Update tussenstanden!
-
Eindstand KL4A
-
@skinny2103_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Beste ik heb een vraag ivm mijn crew genoot Massie. Blijkbaar heeft hij hier zonder er op te letten een fout gemaakt qua transfers, dit geeft dan strafpunten als gevolg. Maar in de eindstand staat hij in het rood en staat niet langer tussen de lijst om aan het volgende seizoen deel te nemen. Wat is dan gebeurd?? Kan ik wat info krijgen of kan ik hem er gewoon opnieuw opzetten??
Massie MM hebben we er weer bijgezet. Hij kan zich dus gewoon aanmelden (of afmelden) voor komend seizoen.
-
@Rudiclaeys_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_nl die neem ik er bij 1 jaar schorsing want kl speel ik niet meer mee op oneerlijk niveau waar de toppers verkopen en aankopen lijk niks ,als je 6 dagen moet wachten tot je 1 speler verkocht krijgt zegt genoeg.mvg
Beste Rudi,
Je jaar schorsing zit erop. Als je weer wilt gaan meespelen, geef je dan even op middels het inschrijfformulier. Of stuur mij een chatbericht, dán zet ik je erbij.
Lees vooraf nog even goed de regels die we in de KL voor iedereen hanteren. Speel dus het seizoen uit en zorg daarmee voor een zo eerlijk mogelijke leuke competitie voor alle deelnemers.
Wat gebeurd is, is gebeurd, laten we het spelletje gaan spelen
-
@Frits-van-Turenhout_NL ok schrijf mij maar in. mvg
-
Die straffen om kl te verlaten zijn buiten de lijn en overdreven dus zou er ook eens over nadenken om die te herzien want jullie jagen zo mannegers weg ermee ipv te motiveren. MVG
Is niet overdreven als je nou een geldige reden hebt oke dan kan daar best nog wel overgesproken worden, maar gewoon leaven moet je gewoon gelijk aanpakken.
Maar goed je bent dus zo iemand die de schuld bij een organisatie legt ipv je hand in eigen boezem te steken.
Ik vind ze nog lief de organisatie als ik in de organisatie zat en je had een jaar schorsing en dan ook nog zo een grote mond had ik je gewoon verbannen voor het leven.
Dus een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn denk ik maar goed je mag weer spelen dus heel veel succes volgend seizoen.
Heb nu alweer zin in de forums van KL over wat je straks weer gaat azijn zeiken
-
-
@Dave-Jansen_NL Kan je er niet tegen lees het dan niet . mvg
-
Hierbij de voorlopige eindstanden!
-
En een laatste tussenstand voor KL2
-
-
@Dave-Jansen_NL Kan je er niet tegen lees het dan niet . mvg
Nee wil juist wat te lezen hebben hahaha, hoe kom ik anders deze nieuwe week weer door
-
Het was weer een enerverende editie van de KL leagues in Spanje.
De voorlopige eindstanden zijn geplaatst, binnenkort wordt duidelijk hoe de definitieve lijsten eruit gaan zien. Mede afhankelijk van evt gespeelde oefenpotjes (doe dat dus niet, het kost je dure strafpunten).Iedereen heeft nu nog 2 weken KL-vrij.
Ondertussen kun je je in- of uitschrijven voor komend seizoen in Brazilië in het betreffende topic. Wacht daar niet te lang mee, want hoe eerder we weten hoeveel managers we kunnen verwachten, hoe beter voor onze voorbereidingen.
Lees voor deelname nog even goed het iets aangepaste spelregeltopic. Geldpakketjes gaan worden uitgezet in de competitie instellingen.