Kanarifuglene: [KL] League
-
Hallo iedereen! Het tweede seizoen van KL League 2017 gaat van start!
We hebben te maken gehad met veel uitschrijvingen, maar ook veel inschrijvingen. Daardoor moest er veel geschoven worden om uiteindelijk met een mooie oplossing te komen. Laten we beginnen met de indeling voor aankomend seizoen. De KL1 en de KL2 zal bestaan uit 20 deelnemers en zullen gaan spelen in Engeland, KL3A en KL3B bestaan uit 16 deelnemers en gaan spelen in China.
• Belangrijk: De KL3A en KL3B zullen eerder eindigen dan de KL1 en de KL2 omdat ze in een land spelen met minder teams.
• Morgen om 21:00 (21 Februari) zullen de invites worden gestuurd. Voor 0:00 mogen GEEN spelers worden gekocht.
• Ook mogen er GEEN oefenwedstrijden worden gespeeld.
• Verder zullen de regelementen ten opzichte van de vorige edities hetzelfde zijn. Deze zullen spoedig komen.KL1
Braamsie
Chris Albers
Fc Roland Utd
JOPIE1313
Memphis United
MILITO 77
MxMayne1
Sir Heyvaert
The best manager in the world (MOD)
the Skippy
Dave Jansen
The boss 68
lunatics5314
Renkie
Coachmaster7
den Hertog
Baas van Groningen
Victoryo0
PieterPacolet
FC DerroY
///
KL2
stannleyy
Santheman11
Xch13fxx
Silvester J
Glennevire
Kevin Wybo
Hans016
Raakie
kevinraar
McWilliam
Flougle92
Genious18
jottum64
Gangstermow
Waterhoen19
Maricja (MOD)
rassrass
Geert van H.
FC Eddie
jonesy
///
KL3A
Opentoptopper
VOEINT
Brugesboy_1990
jimi_beasley_the_best
konseli
MikevanderHilst
Triple 444
Bjorn2321
Taranova
sir.himself
Jeffreytonder17
maxides
baretski
Steph_m
Pepcoachie
LFS MOD [Gaat nog ingevuld worden]
///
KL3B
EstorilAzi
Buuj11
BolaBranca
Jarno Bergman
OSM Ombudsman
Diego Simoene
Macca0737
RAWstyler
Ruben Uufd
Champignon en Ui
Voske2704
velvet
julian stam
Siemeeen
Ola Ola Opa
LFS MOD [Gaat nog ingevuld worden] -
Loting KL1
-
Loting KL2
-
Loting KL3A
-
Loting KL3B
-
Is het zo dat er mensen nodig zijn om de tussenstanden bij te houden ? Zo ja wil ik mij graag aanmelden voor KL3B, ik neem aan dat wij hiervoor dan een excel document verkrijgen ?
-
@Siemeeen_NL Het excel bestand zal nog opgesteld worden en wordt daarna beschikbaar gesteld aan diegene die de sheets bij willen houden.
Hartstikke fijn dat je het wilt doen :thumbsup_tone1:
-
Ik zal de sheet van KL2 bijhouden. Tenzij iemand anders de wens heeft om dit te willen doen
-
@maricja_NL
Jullie hebben ook random.org gevonden zie ik? Toch heel wat minder gedoe dan met z'n tweeën elke club aan een manager te moeten koppelen. Al had dat ook wel weer zn charme. -
@vinnievuik_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_NL
Jullie hebben ook random.org gevonden zie ik? Toch heel wat minder gedoe dan met z'n tweeën elke club aan een manager te moeten koppelen. Al had dat ook wel weer zn charme.Dat met z'n tweeën koppelen werkte alsnog via random.org hoor, in mijn KL-tijd in ieder geval destijds Enige verschil was dat je dan allebei één zo'n lijstje deed.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@vinnievuik_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@maricja_NL
Jullie hebben ook random.org gevonden zie ik? Toch heel wat minder gedoe dan met z'n tweeën elke club aan een manager te moeten koppelen. Al had dat ook wel weer zn charme.Dat met z'n tweeën koppelen werkte alsnog via random.org hoor, in mijn KL-tijd in ieder geval destijds Enige verschil was dat je dan allebei één zo'n lijstje deed.
Er verschenen geen hele lijstjes tegelijk, maar manager voor manager. Was dat alleen voor de show dan? Nu zijn de lijstjes ook door twee verschillende IP-adressen gemaakt zie ik.
-
Manager voor manager, maar achter de schermen hadden beide mensen gewoon een lijstje van random.org. Met z'n tweeën posten was puur om de 'eerlijkheid' te laten zien volgens mij
-
@maricja_NL
Ik wil wel doen. Maar ik houd me wel als reserve aanbevolen als jij keer niet kan.Heb de vorige van 3 ook gedaan -
@Genious18_NL Zelfde hier, zien we elkaar daar
-
@Vjenne-Rulezz_NL
haha, mooie show dan -
@Dave-Jansen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
gewoon als MSL loten toen hahaha
Dat was ook heldhaftig ja, gewoon livestreamen :rofl:
-
@Siemeeen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Is het zo dat er mensen nodig zijn om de tussenstanden bij te houden ? Zo ja wil ik mij graag aanmelden voor KL3B, ik neem aan dat wij hiervoor dan een excel document verkrijgen ?
Ik meld me aan voor het bijhouden van de KL1, dagelijkse zal ik de tussenstand posten!
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Dave-Jansen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
gewoon als MSL loten toen hahaha
Dat was ook heldhaftig ja, gewoon livestreamen :rofl:
Check deze dan, wat een malloot haha:
-
@vinnievuik_NL Zo deed @Dave-Jansen_NL het ook ongeveer hahaha