Kanarifuglene: [KL] League
-
Met het einde (en tevens de zomerstop) in zicht, nog iets vaker een tussenstandje
Vergeet niet om vooral je best te blijven doen.
Afhankelijk van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden. Never give up -
-
Dit weekend komt er een einde het huidige KL seizoen en zal de zomerstop beginnen. Men kan dan even genieten van een KL-vrije periode
Verwachting is dat de reguliere KL, begin september weer hervat zal worden.
Een exacte datum volgt later. -
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Vergeet niet om vooral je best te blijven doen.
Afhankelijk van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden. Never give upNote to self: Mathematisch is alles nog mogelijk Lowieke!
-
Lekker seizoentje gedraaid, nog 1 dagje vlammen en dan zijn er weer mooie puntjes voor de jaarranking binnen
-
@meneer-speksnijder_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Lekker seizoentje gedraaid, nog 1 dagje vlammen en dan zijn er weer mooie puntjes voor de jaarranking binnen
Same
-
@meneer-speksnijder_nl
Ik juist niet.
Ik ben benieuwd in hoeverre ik die jaarranking verkloot heb. -
@ralph-ramaekers_nl Je bent niet voor niets onze favoriete prutser
-
@maricja_nl Nou je laat het maar weten, ondanks dat het niet altijd loopt ben ik er dan weer bij
-
Er waren nog wat puntjes die aandacht verdienden, maar hierbij de eindstanden van dit KL-seizoen. Alle overtredingen zijn hierin ook verwerkt.
Felicitaties aan @andy-vanmechelen_NL met de sheetwinst in KL1
Verder ook nog felicitaties aan de promovendiAfhankelijk van de registraties voor het volgende seizoen, kunnen er extra promoties toegekend worden.
Maar eerst gaan we genieten van de zomerstop
Voor de liefhebbers, is er KL Summer, die op 9 augustus gaat starten.Tot volgend seizoen allemaal!!!
-
@maricja_nl Thanks! 🥳🥳🥳
-
@andy-vanmechelen_nl Netjes gedaan hoor, Andy.
Halvewege nam je de leiding over op de sheet en vgm heb je em sindsdien niet meer uit handen gegeven -
@maricja_nl zoiets ja gelukkig komen die strafpunten me niet duur te staan, had er al bang voor ️
-
@andy-vanmechelen_nl Je komt idd goed weg ermee. In ieder geval, wat betreft de sheetwinst. Ik zal verderop deze week ook de jaarranking bijwerken. Denk dat de top dicht op elkaar zal zitten.
Seizoentje KL2 is qua jaarranking ook niet vervelend geweest voor mij
-
@maricja_nl
Oh ja, bijna vergeten.Bedankt weer voor al je werk dit seizoen, Maartje.
Andy, Proficiat met het kampioenschap en de sheetwinst. Ijzersterk seizoen.
-
Gefeliciteerd sheetwinnaars en promovendi!
Tevreden over dit seizoen, maar je merkt in Engeland wel heel erg hoe belangrijk loting is. Met een hoge DS kan je het bijna wel meteen vergeten.
-
@ralph-ramaekers_nl Met alle liefde, Ralph
Doet me goed om te zien dat men het kan waarderen -
@ralph-ramaekers_nl Thanks! Ik kon Fredje toch moeilijk zijn eerste titel in KL1 laten winnen .
-
KL SUMMER
Inschrijvingen
Deelnemers KL Summer- Maricja
- Andyvanmechelen
- kjell rijkaard
- mees2006_4
- Alain Bendeler
- Tiego Teunissen
- VaesenJ
- DennisHijkoop
- LARSARIO