Kanarifuglene: [KL] League
-
De inschrijvingen sluiten vanavond!
Zorg dat je erbij bent! Nieuwe aanmeldingen zijn zeer welkom! Meet je met de beste managers in mooie individuele competities, promoveer naar steeds een hogere divisie en speel je in de kijker!
Elke dag tegen een goeie tegenstander spelen geeft je de kans om jezelf te verbeteren!
Komend weekend gaan we loten, lees de regels van de KL Leagues in het vastgepinde topic en bereid je voor op een achtbaan die KL LEAGUES heet
Zie inschrijftopic!
-
This post is deleted!
-
https://forum.onlinesoccermanager.nl/user/frits-van-turenhout_nl
Beste, is er al geloot voor de kl. mvg
-
@Rudiclaeys_NL Daar is een ander topic voor gemaakt Rudi
-
@wooper_NL welke aub
-
@Frits-van-Turenhout_NL Beste is er al geloot nu voor de kl dit weekend en start het nu morgen of niet,vindt hiervan niks terug op forum of ben ik mis. mvg
-
-
This post is deleted!
-
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
Dag allemaal,
het heeft even geduurd maar inmiddels zijn de resultaten binnen van GameBasics van de aantallen gespeelde oefenwedstrijden in de KL Leagues Brazilië.
Zoals al heel lang bekend is, is het spelen van oefenwedstrijden NIET TOEGESTAAN. Zie Spelregeltopic.
Het levert 50 strafpunten op per gespeeld oefenpotje. En dat kan behoorlijk oplopen als je veel oefent (en dus veel progressie nastreeft).
Zonde dus. Niet alleen voor de strafpunten maar ook is het een vorm van oneerlijk verkrijgen van progressie voordeel tov de managers die zich wél aan de regels houden.
Een vergissing is snel gemaakt (‘shit, oefenpot gespeeld want ik dacht dat ik op een ander slotje zat’), dat snappen we heus wel.Echter, vooral in de KL3a, 4a en 4b was het met enkele managers behoorlijk raak met oa aantallen van 63-53-49-21 gespeelde oefenduels.
In de nieuwe eindstanden zijn de straffen verrekend.
Een les voor de toekomst:
Lees de regels van de KL aandachtig door. Twijfel dan toch nog je of iets mag of niet mag? Vraag het dan, dan voorkom je onnodige strafpunten.Laten we hopen dat vanaf nu iedereen zich aan de spelregels houdt. En nogmaals, bij twijfel, vraag het.
-
@Frits-van-Turenhout_NL
De oplettende lezer heeft allang gezien dat ik hierboven in mijn betoog de oefenduels van de KL Spanje bedoelde en niet Brazilië….Brazilië is namelijk het land waar we vanavond hopen te gaan starten. Pak het juiste gelote team, lees de spelregels en voorkom zo onhandige strafpunten.
Speel eerlijk en maak er weer een mooi avontuur van! -
In KL4 is er een oefenwedstrijd tegen mijn gespeeld, aangezien er nog geen topic is met overtredingen post ik het hier.
-
Hier nog een in de KL4:
-
@Little-Minion_NL dankje, de manager in kwestie had zich idd al bij me gemeld met excuses.
Aan het eind van de competities vragen we de overzichten op bij GB. Dan wordt sowieso duidelijk wat er is geoefend.
-
Er is nog één overtreding te melden in KL3B: 2x Speler gekocht voor 0:00 op de dag van de start.
-
In KL3a is manager daankaars inmiddels langer dan 48u afwezig. Dat betekent inactiviteit. Dit levert een puntenstraf op conform de richtlijnen.
-
Overtreding Kl3A.
-