Kanarifuglene: [KL] League
-
@jaimysky_nl nou dat is gwn onzin, ik heb die crewcompetitie gewoon afgemaakt.. Gewonnen zelfs.. En ik was zowiezo van plan om te stoppen met KL na dit seizoen (samen met zork) en had halverwege de league geen zin meer om er nog tijd in te steken en dan sta ik liever m'n plek af aan degene die lager staan weet niet of het de bedoeling is om mij een slechte naam aan te smeren ofzo maar ik denk dat de meeste mij wel beter kennen.
En nog een mooie voor Ajax
Groetjes οΈ -
@andy-vanmechelen_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jaimysky_nl nou dat is gwn onzin, ik heb die crewcompetitie gewoon afgemaakt.. Gewonnen zelfs.. En ik was zowiezo van plan om te stoppen met KL na dit seizoen (samen met zork) en had halverwege de league geen zin meer om er nog tijd in te steken en dan sta ik liever m'n plek af aan degene die lager staan weet niet of het de bedoeling is om mij een slechte naam aan te smeren ofzo maar ik denk dat de meeste mij wel beter kennen.
En nog een mooie voor Ajax
Groetjes οΈAndy Andy Andy toch... geef mij eens aan wat mijn motief zou zijn om over zo'n onderwerp te liegen?
Ik heb t nog even terug gelezen maar in de tijd van onze crewcompetitie had je schijnbaar een slot nodig voor LFS cup en KL.
Nu is KL blijkbaar niet meer zo belangrijk, dus daarom zeg ik; het is maar net hoe de wind waait met jou.
Heeft niets met een slechte naam te maken je doet dit namelijk allemaal zelf.
We weten allemaal dat het vroegtijdig verlaten van een competitie onsportief blijft. Er zijn altijd managers die je benadeeld waar je wel/niet tegen hebt gespeeld. Het is gewoon simpelweg competitievervalsing en daar hoef je niet voor in de slachtoffer rol te duiken, zijn gewoon feiten. -
@jaimysky_nl Haha ik wist toen nog niet dat Andy ging stoppen. Het was een beetje ouwehoeren omdat Andy idd altijd de Ajacieden bekritiseerd. Ik ben het inmiddels wel gewend, vandaar dat ik een beetje aan het plagen was. Snap die blinde haat naar Ajax sowieso niet, maar daar zal vast een (goede) reden voor zijn.
-
@jaimysky_nl @andy-vanmechelen_NL mannen jullie mogen de pubfight voortzetten in de OFF pub
-
@meneer-speksnijder_nl Waarom deze discussie verder zetten in de OFF pub ? Het gaat over z'n ontslag in de KL! Wat heeft die OFF pub daar in godsnaam mee te maken?
Wat Andy betreft, ontslag nemen in een competitie zoals de KL, CC of andere events ligt altijd gevoelig, maar vraag me af of er veel verschil is tussen ontslag nemen of zoals enkele spelers gewoon niks meer doen op dat slot zoals in de vorige KL. Ik zal geen namen noemen maar hun weten het zelf wel.
Ik denk dat Andy wel weet dat hij fout zat met z'n ontslag, maar so be it. Hij kent de consequenties dus dit onderwerp kan je afsluiten.
-
@jaimysky_nl heeft niks met slachtoffer rol te maken maar vind jou reactie gewoon overdreven, zeker omdat het gaat om een 2-tal gevallen op een jaar tijd mss? Om dan te beweren dat ik met de wind meedraai gaat ook nergens over, en dit is mss niet de sportiefste manier maar er gebeuren veel ergere zaken dan dit, ik zie je hier ook niet reageren wanneer andere dit doen dus ga ik ervan uit dat dit een beetje een but hurt is.. Of het nu om dat gevalletje met Dave gaat of gwn door de stevige concurrentie weet ik niet maar lijkt me zeer onnodig, tot zo'n zaken ga ik me in elk geval niet verlagen, ben meer bezig met m'n eigen spel dan met dat van andere, terwijl er vorig jaar zelfs een geval van matchfixing is gebeurd op de laatste speeldag, zie je mij die gasten tocv ook niet de grond inboren. Ik wordt trouwens nog meer dan genoeg uitgenodigd voor prive competities dus das toch een teken dat ik niet zon reputatie heb als jij beweert?
En als de ergernis over die ajax opmerkingen gaat moeten al die ajacieden maar eens stoppen met in elke post Ajax op te hemelen terwijl het over totaal iets anders gaat.
-
Ik weet zelf ook dat dit niet de sportiefste manier is en ga mijn actie ook niet goedpraten maar de keren dat ik zoiets doe kan je jaarlijks op 1 hand tellen, als je dan ziet dat ik meedoe aan zowat elk competitief event (op zowel world als NL) is dit ook niet overdreven veel.. Ik ben soms ook te impulsief met mezelf overal voor in te schrijven met gevolg dat ik soms m'n slots niet kan bijhouden en dan ga ik er liever uit als ik weet dat ik er toch geen moeite meer in steek, maakt ook nog weinig verschil qua resultaten, maar om me dan gelijk een reputatie te geven vind ik nog veel onsportiever.
-
@andy-vanmechelen_nl Toch zeer onsportief! En jammer dat je vervolgens een gappi cup????? gaat spelen.... je heb weer 4 slots vol dus ik kan je niet helemaal volgen en niet tot een andere conclusie komen dat je de KL willens en wetens hebt verlaten omdat het niet lekker liep Had niet van jou verwacht.... (of miss ook wel)
-
He leuk, een fittie
-
@vundezz_nl ja aangezien ik die WCC moet afmaken kan die cup er nogwel bij, loopt gelijk af en dan ga je me wss niet veel meer zien spelen, heb mezelf ook al uit de CCW line up laten halen en heb m'n duel afgerond. Maar tis maar dat jij zo'n mooi voorbeeld bent he Vunny, je verlaat IMP met de reden dat je gaat stoppen maar toch zit je overal nog volop te knallen, over eerlijkheid gesproken, jij bent wel de laatste die mij op zoiets moet afzeiken . Stoppen is bij mij nog net wat anders .
-
Mss gewoon eens allemaal met jullie eigen zaakjes bezig houden, gebeuren zaken die 10x erger zijn als dit maar daar zie ik ook niks over verschijnen. Doe ik bij jullie toch ook niet trouwens..
-
@andy-vanmechelen_nl Waar knal ik overal nog volop dan? Graag je zogenaamde feiten even onderbouwen? kan je dat niet? nee dag ik al, want je lult weer s uit je nek. Andy ga je goed en stoppen doe je niet dat weten we wel. Allhoewel ze daar bij AC Milan anders over denken...
-
@timeenennaam_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
He leuk, een fittie
Tim, wat vind je, wat moeten hier nu mee ?
-
@vundezz_nl dus dat doe jij niet met je 1e post? Oordelen zonder de juiste info, er zijn genoeg mensen die hier wel van op de hoogte zijn, en vraag me af waar moraalridder kevin die andere keren zit als mensen een competitie verlaten, ik baseer mijn theorie ook op geruchten (dat je mss wel interesse had om KL te joinen) maar dat had me geen reet uitgemaakt als jij nu niet kwam preken, allemaal zo belachelijk doen omdat ik uit een individuele competitie stap waar ik toch geen verschil had gemaakt, liggen jullie er dan zo van wakker dat ik weg ben dat deze discussie nodig was??
-
-
@Vundezz_NL Ik heb de discussie een beetje ver laten komen, ben de laatste tijd wat gefrustreerd op osm, vandaar dat ik ff een break hou, ik mis momenteel het fanatieke om in zon sterke competities mee te draaien, vandaar wou ik er gwn zo snel mogelijk uit, hopelijk komt dit weer terug na een tijdje, sorry tonyοΈ
-
@andy-vanmechelen_nl rustig aan pik.... we kennen niet allemaal op mijn niveau blijven presteren als je die gappi cup maar pak...
-
@frits-van-turenhout_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@timeenennaam_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
He leuk, een fittie
Tim, wat vind je, wat moeten hier nu mee ?
Twee luitjes die met de feestdagen voor reuring en vermaak zorgen door elkaar in de haren te vliegen omdat een noobje ontslag neemt? Niets mis mee
Doet me denken aan back in the days dat dit forum nog wat voorstelde en mensen OSM echt serieus namen. -
@timeenennaam_nl Och jaa, those were the days
-
Het is helaas niet de eerste en het zal vast ook niet de laatste persoon die ontslag neemt in de KL. Het blijft altijd jammer.
Ik kan me wel goed voorstellen dat iemand die naast een extra promotie gegrepen heeft, dit leest en er gedachten bij zal hebben...
Over de redenen kan je altijd blijven twisten. Persoonlijke omstandigheden kan nog vaak begrepen worden door anderen. Andere redenen zijn minder goed te bevatten, maar goed so be it. Tenzij er een knop komt, waarbij ontslag nemen uit een besloten competitie niet mogelijk is, zal het niet de laatste keer zijn
Erover discussiΓ«ren, mag natuurlijk altijd. Zolang er geen grof taalgebruik van toepassing is en er ook geen onnodige provocaties zijn. Een beetje leven op het forum, wilt iedereen wel (aangezien er vaak genoeg gezegd wordt dat het forum dood is)
En probeer daarbij persoonlijke vetes ook privΓ© te houden pls