Kanarifuglene: [KL] League
-
@Reidar-Vågnes_NL besloten trainingen zijn wel toegestaan toch? Tot een max van 6? Ik heb Atleti in 3, benieuwd. Is het overigens niet makkelijker om als moderator friendlys gewoon helemaal uit te zetten?
Veel plezier en succes iedereen -
@Reidar-Vågnes_NL Ik zie nog geen werkende engine. Geen verkopen vooralsnog in de KL3.
-
Dat kun je wel zeggen ja. Zag dat Barcelona al voor 135 miljoen aan spelers had verkocht.
Hopelijk ben ik nu aan de beurt -
In de KL3 is om 10.15u ook een verkoopronde geweest. Probleem lag hem aan niet werkende workers op deze desbetreffende server.
@Glennevire_NL Besloten Trainingen zijn inderdaad wel toegestaan.
-
@Reidar-Vågnes_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@jonesy_NL Nog niemand, dus voel je vrij deze taak op je te nemen.
Ik wil dat wel doen ja.
-
Drie merkwaardige transfers tussen crewgenoten in de KL1 vandaag...
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Helaas zijn er geen regels voor, maar denk dat het de bedoeling is het zo individueel mogelijk te houden, toch? :s
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@The-best-manager-in-the-world_NL Helaas zijn er geen regels voor, maar denk dat het de bedoeling is het zo individueel mogelijk te houden, toch? :s
Hahahahhahaha je voert hier gesprekken met jezelf hahhahahahaahah :') :') :') Jij en 2 andere LFS-ers :P?
-
@Glennevire_NL Nee, ik ben de enige LFS'er in KL1
-
Petter Inge Skjølberg_NL Dutch Usersreplied to The best manager in the world_NL on last edited by Petter Inge Skjølberg_NL
@The-best-manager-in-the-world_NL Het is inderdaad zoveel mogelijk individueel. Dat sluit echter niet uit dat managers onderling ook gewoon transfers mogen doen. Ook in het geval van crewgenoten, al begrijp ik best dat deze gelijk onder een vergrootglas komen te liggen.
De voorbereiding is belangrijk om je team gelijk goed te versterken, dus wanneer inkomsten door middel van de workers achterblijven, dan snap ik best dat er managers zijn die spelers transfereren voor prijzen die wellicht net onder de marktwaarde liggen. Op die manier genereer je toch extra geld om bijvoorbeeld net die ene speler die je nog onder de scout hebt staan binnen te halen.
Ik denk dat we dit allemaal wel kunnen begrijpen en daar zeker in deze fase van het seizoen niet te zwaar aan moeten gaan lopen tillen.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Drie merkwaardige transfers tussen crewgenoten in de KL1 vandaag...
blijft toch iets lastigs.
vandaag ook een speler verkocht aan Espanyol en die zit niet in me crew maar kon zo wel me buitenkans binnen halen (Lucas) dus ik denk dat de wat hogere DS-en best wat spelers kunnen verkopen voor minder om zo hun scout binnen te halen -
Met de transfers van Nasri en Asensio is in mijn ogen niet zoveel mis. Daar hebben Sevilla en Real er inderdaad gewoon voor gekozen om een moeilijk verkoopbare speler voor een zacht prijsje van de hand te doen. Snel geld maken is nu eenmaal belangrijk in de voorbereiding, zeker als de engine-verkopen tegenvallen.
De transfer van Dragowski vind ik een ander verhaal. Dat is gewoon voor iemand anders scouten. Hierbij wordt er nog niet eens één miljoen euro winst gemaakt. Bovendien ben je Dragowski zo kwijt als je hem voor de maximale verkoopprijs op de tl zet.
Vorig seizoen verkocht ik Ter Stegen vanuit mijn scout door aan een crewgenoot en toen kreeg ik ook een berisping van de organisatie. En daarbij ging het zelfs nog om een speler waar ik 5 miljoen winst op maakte en die niet makkelijk voor de maximale prijs de deur uit kon
-
@Memphis-United_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Met de transfers van Nasri en Asensio is in mijn ogen niet zoveel mis. Daar hebben Sevilla en Real er inderdaad gewoon voor gekozen om een moeilijk verkoopbare speler voor een zacht prijsje van de hand te doen. Snel geld maken is nu eenmaal belangrijk in de voorbereiding, zeker als de engine-verkopen tegenvallen.
De transfer van Dragowski vind ik een ander verhaal. Dat is gewoon voor iemand anders scouten. Hierbij wordt er nog niet eens één miljoen euro winst gemaakt. Bovendien ben je Dragowski zo kwijt als je hem voor de maximale verkoopprijs op de tl zet.
Vorig seizoen verkocht ik Ter Stegen vanuit mijn scout door aan een crewgenoot en toen kreeg ik ook een berisping van de organisatie. En daarbij ging het zelfs nog om een speler waar ik 5 miljoen winst op maakte en die niet makkelijk voor de maximale prijs de deur uit kon
Waarom is niks mis met Nasri en Asensio? Asensio is toch minstens 6 jaar jonger dan Nasri?
-
Zo verkocht ik ook Fernández A. om Memphis te kunnen scouten (@Memphis-United_NL kon het niet laten ;)). Overigens ben ik nog op zoek naar de hoogste bieder voor Savic 17 88 (25 jaar).
-
@Glennevire_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Memphis-United_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Waarom is niks mis met Nasri en Asensio? Asensio is toch minstens 6 jaar jonger dan Nasri?
wat zeg jij nou weer hahaha, wtf heeft leeftijd er nou weer mee te maken dat Real snel geld wil pakken en zo de betere spelers zelf uit zijn scout kan halen.
en dat deed de andere manager ook met Nasri, heeft toch niks met leeftijd te maken
-
Gaat er vooral om dat deze communicatie dan binnen een crew loopt. In beide gevallen was het vanwege een scout, maar hoe wisten diegene die hem kochten dat? In deze gevallen heel simpel: via communicatie binnen de crew. Dat zoiets in de CC moet gebeuren is heel logisch, maar moet dat ook hier? Geef dan iedereen een kans voor zo'n speler en plaats het op een forum of stuur een pm rond.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Tjah je kan er niet tegen optreden, als crewgenoot a op het einde is uitgespeeld en crewgenoot b heeft nog 3 punten nodig voor promo zal er ook een losing tactic ingesteld worden. Dat is gewoon niet te voorkomen.Neemt niet weg dat mensen die op die manier resultaat willen halen het niet op eigen kracht hebben gedaan waardoor de glans van het resultaat volkomen weg is. KL speel je individueel alleen niet alle managers snappen dat. Maar nogmaals, er tegen optreden is onmogelijk
-
scouten voor een crewgenoot is ook gewoon not done.
maar als een manager 3 keepers scout en er dan 2 van te koop zet voor 2,5x zijn waarde kan iedereen die keeper kopen vind ik.
maar ik denk dat dit probleem komt omdat iedereen in het begin keepers wilt en GB het scouten gewoon stom heeft gemaakt. je krijgt 3 keuzes x 10 managers betekent dat er al 30 keepers weg zijn.na de voorbereiding is het vaak weer voorbij en moet iedereen ze eigen keuzes maken en kopen en verkopen hoe hij wilt.
dus denk dat het maar om pak en beet 3 VB dagen gaat daarna is het gewoon een individuele competitie -
Waar vind ik de meest recente jaarlijst? Kan ik zien hoe lang het nog duurt voor ik die Braams van z'n troon stoot
-
@PieterPacolet_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Waar vind ik de meest recente jaarlijst? Kan ik zien hoe lang het nog duurt voor ik die Braams van z'n troon stoot
2e post op de 1e pagina van dit topic