Kanarifuglene: [KL] League
-
@ottieman123_nl
Voor winnen of verliezen?
Succes in ieder geval haha. -
@ottieman123_nl zie reglement van de KL leagues, daarin staan de speltegels en puntentelling, ook voor de prestaties in de beker.
-
@píopíoudlp_nl Bronnen zeggen dat mbappe een hattrick gaat scoren!!!!
-
@wooper_nl Ik ben het grotendeels met je eens. Wat mij betreft mogen de transfers zo blijven of aan elkaar verhandelen voor 2x de waarde
Verder is het misschien een idee om iedereen bijvoorbeeld dezelfde DS te geven, DS10 bijvoorbeeld is maar een idee Wordt het allemaal een beetje gelijk getrokken. Verschil in teamwaarde, tactiek en bouwen aan je team moeten dan maar het verschil maken.
Verder voor iedereen nog de beste wensen! @maricja_NL super voor het regelen van deze geweldige competitie en de tussenstanden uiteraard! Succes aan allen in 2022! -
Heerlijk om te zien dat men graag z'n mening geeft En alleen maar mooi dat iedereen z'n steentje bij wilt dragen om deze competitie in stand en leuk te houden voor iedereen.
Mijn nieuwe jaar is niet op de meest fijne manier begonnen, maar iedereen heeft wel eens slechte dagen
Uiteraard ben ik jullie nog wat standen verschuldigd, maar ga vooral door met ideeën opperen. Van de ideeën die het meeste voor komen, zal een formulier opgesteld worden waarbij iedereen z'n keuze kan aangeven Deze competitie maken we tenslotte samen, Zonder deelnemers, is er geen KL
Nee, ik zit niet te slijmen, maar het is wel zoOm eventuele berekeningen en verschillen te kunnen maken, zal ik de stand van KL2 gebruiken, om de afweging voor hoge ds te maken en waar de verschillen in zitten.
En zoals gezegd, nog ff de standen. KL4 loopt al bijna op het einde, dus een nieuwe update zal in de komende dagen volgen.
-
@frits-van-turenhout_nl Heerlijk die nostalgie die je naar boven haalt.
Pas op of ik krijg nog heimwee -
Raar dat je als derde eindigt en toch waarschijnlijk onder de nummer vier komt qua eindscore. Ik hoop dat dit toch anders uitpakt...
-
@the-beast94_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Raar dat je als derde eindigt en toch waarschijnlijk onder de nummer vier komt qua eindscore. Ik hoop dat dit toch anders uitpakt...
Ben bang dat het ermee te maken heeft dat zij hun doelstelling wel behaald hebben.
-
@the-beast94_nl je hebt geleik Joost jij hoort te promoveren en ik niet. Sinds die madness had ik er nie meer zon trek in. Met oud en nieuw om de 2 uur met je transfers bezig zijn? Nee dank je. .. maar je hebt zeker een punt hier. Alleen gaat al jare zo toch?? Zou leuk zijn als het aangepast kan worden idd.
-
@the-beast94_nl heb het goed voor je opgelost man. Heb nog even geoefend 3 wedstrijdjes. Zijn - punten toch?? Dus gefeliciteerd met je promotie. Als je met.een 4 daagse madness komt in de feestdagen hoe sirieus moet ik dit spel dan nog nemen was me weer een genoegen mee te spelen in deze topcompetitie
-
@carphunter79_nl Klasse pik! als we jou toch niet hadden
-
@vundezz_nl hey kerelwas je dr nog man? Dacht die heeft ze osm handdoek in het ringetje gegooid maar die joost heeft zo ze best gedaan dus is hem gegund. Als je puf hebt om met de feestdagen je team te bouwen en de olliebolle links te laten ligge verdien je het gewoon . Respect voor de managers die met de feestdagen alleen op het toilet hebbe gezeten en naar hun blauwe schermpie hebbe zitte staren
-
@Carphunter79_NL Inderdaad, klasse van je! Respect Robbie.
-
@wooper_nl fair play woopertje. Daar kunne de meeste hier nog wat van leren . Is moeilijk ik weet het. Maar toch lukt het iedereen wel denk ik. Komop osm helden maak er een sportief jaartje van
-
@carphunter79_nl Enige ringetje die ik gebruik is van kok... handdoekie gooien we niet zomaar.... cker niet wanneer ik jou nog een osm draai om de oren kan geven
-
@vundezz_nl moet een kok zijn ring normaal niet uitdoen tijdens het eten maken? Klinkt best onhygiënisch
-
-
Hi allen!
Gooi gerust verder meningen in het topic.
- Welke dingen kunnen beter/strenger?
- Wat zou je graag behouden?
- En waar moet dringend naar gekeken worden? (kuch DS1 kuch)
Vanuit eerdere feedback, zal in ieder geval de beloning voor de beker verhoogd worden, om het aantrekkelijker te maken. Nu wordt er vaak een lage prioriteit aan de bekerwedstrijden gegeven en hebben velen de voorkeur voor rustdagen, wat eigenlijk een beetje afbreuk doet aan de moeite die de winnaar er wel in steekt
We willen met de input het volgende doen:
Tot en met vrijdag 14 januari, kan iedereen zijn ideeën omtrent het leuker maken van de KL, delen in dit topic.
Daarna zal (aan de hand van de meest genoemde ideeën), een formulier gemaakt worden. Omdat het KL betreft en de oorsprong vanuit de Kanaries komt, heb ik @Frits-van-Turenhout_NL gevraagd om dit met mij samen te doen. Zij hebben dit concept bedacht en hun crewnaam is eraan verbonden. Het lijkt mij dan ook niet meer dan logisch dat ik ze erbij betrek.
Managers krijgen een week de tijd om te reageren op de stellingen/ideeën in het formulier.Daarna zullen we de resultaten delen en daarop het regelement aanpassen.
Note: De nieuwe regels zullen dan met ingang van het 1ste seizoen 2022 ingaanOm mensen de kans te geven om op de uitslagen te wachten, zal de inschrijving lopen t/m vrijdag 28 januari 2022
Inschrijftopic is ook al geopend.
KL4 is ten einde gekomen. De sheets staan gereed en zal ik vanavond (tegelijk met een update van KL1 tm KL3) delen.
-
@carphunter79_nl Je krijgt de "meeste sportieve actie" award.
-
And as promised
Felicitaties aan de promovendi in KL4
Verder zijn (zoals gewend) extra promoties mogelijk, afhankelijk an in- en uitschrijvingen voor het nieuwe seizoen.Vergeet niet om je mening in het topic te gooien
Want samen maken we er een mooie competitie van