Kanarifuglene: [KL] League
-
@jordevjad_nl Shit happens helaas
Ik zal vast niet de enige zijn die het herkent. Beter zijn en dan toch verliezen, leuk is anders. Je kan het schuiven op (on)geluk, maar in sommige gevallen staat er gewoon een juiste tactiek, beter team of thuisvoordeel er tegenover.
Ach, het overkomt ons allemaal, denk ik. En dan vliegt er een attribuut door het huisDaarover gesproken, is het miss wel grappig om te delen.
Wat is de meest vieze nederlaag die je in het spel gehad hebt en wat deed je toen?
Ik heb gehoord dat er managers zijn die gaten in deuren hebben geslagen bijv Of een katten krabpaal door midden hebben geschopt -
Ben gestopt met kl omdat de toptaems verkopen op tl volop ,aankopen volop terwijl de kleintjes lijk ik met selta de vigo amper iets verkopen op tl en niks kunnen aankopen om te versterken,daardoor gaat je taem steeds de mist in ,komen spelers in geel en is plezante eraf, jaar schorsing neem ik er graag bij en kl nu opgedoekt voor altijd bij mij . mvg
-
@rudiclaeys_nl Jammer Rudy beetje zwakjes he?? Soms zit het mee en soms zit het tegen toch?? Misschien wat van de waarde afhalen he? En niet alles voor de hoofdprijs verkopen. Hadde we van jou nie verwacht ouwe sloper als iedereen maar ontslag neemt omdat je even nie draait word het wel heel somber allemaal. Zal verboden moeten worden ontslag nemen. Je zou zelf ontslagen moeyen worden als je 2 dagen niet online komt. Maar zelf op die knop drukke omdat je hoofd die dag heet is? Maar gaat je goed Rudy
-
@rudiclaeys_nl
Als iedereen er mee stopt als het een paar dagen minder loopt kunnen we die KL wel opdoeken. Ik heb even de stats gezocht en daaruit blijkt dat je het qua teambouw aardig gemiddeld doet met 377%. Ook kan je bij Celta niet echt van een klein team spreken, eerder middenmoot.
Vind het een beetje zwak me deze reden te stoppen. Soms heb je geluk en soms pech met verkopen. En verder is teambouw niet alles, met een wat minder team en goede tactiek kan je ook een prima KL draaien.
Jammer dat je nu 19 man een oneerlijke competitie geeft omdat het bij jou even minder loopt. Wees dan een vent, doe je best en stop er na deze competitie pas mee. -
@rudiclaeys_nl Ik vind ook dat je een beetje ongelijk heb, want ik heb met Rayo Vallecano aardig verkocht, terwijl ik ds 13 heb.
Ik sta gewoon 1na laatste, omdat ik bokslecht ben, dat moet je dan gewoon accepteren
Succes verder, Doei! -
Bij mij hetzelfde, heb het best verkocht in KL2, heb aardig team maar wordt keer op keer bestolen terwijl ik beter ben, moet ik daarom ook stoppen omdat osm vol met steals zit?
het zal wel een keer beteren hoop ik dan. Maar stoppen midden in een seizoen, nee, dat niet. -
Rudy vergeet je pilletje niet te nemen. Groetjes.
-
Nu kan je direct die +- 15min per dag van je KL slotje opvullen door een cursus Nederlands te volgen. Groetjes
-
moet ik nemen iedere dag tegen de koppijn van osm .mvg
-
als je na 6 dagen noch geen enkele speler verkocht hebt en je ziet de toppers verkopen en aankopen volle bak wat ga je denken ,je taem gaat naar de kloten zo door steeds te verliezen,had 1 speler koste 9milj verkoopprijs max waarde ,geeft 4 dagen geduurd.mvg
-
@mrauto_nl Michael van Gerwen?
-
De knop is ingedrukt en geef niet snel op maar vond het toen de juiste keuze die moment, iedereen verder sucses met kl en aan de 19 mannegers van mijn groep mijn excuses .mvg
-
Ga betogen.
-
@furrax_nl daarbij is het rudiclaeys_ be en niet nl ,ben belg. mvg
-
@rudiclaeys_nl jouw Nederlands is zo gigantisch slecht.. groetjes
-
@eyitsme_nl Ik mag inderdaad ook niet klagen als kleine club. Op 1 na beste gebouwd met het team, prima lijkt me. Ook al zijn de verkopen niet altijd even veel, maar toch. Mij hoor je niet klagen
-
Ontslag nemen is echt kansloos! Stop dan helemaal met spelen van osm. In het begin je best doen en anderen pijn doen om vervolgens lafjes de handdoek in de ring te gooien. Weinig respect voor de rest en getuigd van weinig discipline, power, wil en mannelijkheid. Ik had je redelijk hoog zitten, maar wens je veel plezier met je Barbies!
-
Tja, ik heb het eerder gezegd...
Het blijft vervelend als managers ontslag nemen. Je bent overgeleverd aan de discipline van andere managers of ze een seizoen uit willen zitten of niet.
De consequenties zijn iig duidelijk vastgelegd.
-
Hierbij de standen alvast. Team bouw volgt in de post hierna