Kanarifuglene: [KL] League
-
@frits-van-turenhout_nl
Alsjeblieft René, en bedankt voor je inzet. -
Frits en Maricja
Jullie kunnen ook iedereen een DM sturen net als wat jullie doen met als de loting geweest is en iedereen een team heeft
Linkje met de enquête erin en wss krijg je dan nog veel meer reacties
-
Ingevuld
-
@maricja_nl ook ingevuld
-
Ingevuld
-
Hi allen!
De lijsten zijn ontvangen en de straffen voor oefenwedstrijden zijn nu ook verwerkt. Uiteraard zijn ook de bekerpunten meegenomen.
Felicitaties aan @fc-opa_NL voor de sheetwinst in KL1
En uiteraard aan alle promovendi!Zoals iedereen al gewend is, kunnen extra promoties toegekend worden op basis van in- en uitschrijvingen
Maar graag zien we zoveel mogelijk managers weer terug in het eerste seizoen van 2022 -
Vergeet niet om je mening te geven over de KL!!
https://forms.gle/vNRAm7WGAVCWtCC78
Na een dag, staat de teller op 61 formulieren Al een mooie opkomst. Mara hoe meer meningen, hoe beter. Dus laat je horen, want samen maken we de KL leuker en competitiever
Vragen, toelichtingen en discussies kunnen uiteraard hier in het topic gevoerd worden.
-
@maricja_nl Gefeliciteerd fc opa en aan alle promovendi.
Hoe kan het sommige managers bij ons heel laag op de sheet staan, terwijl ze de sheet hiervoor best hoog stonden?
-
@afca6706_nl Ik heb de lijsten van oefenwedstrijden ontvangen en de straffen verwerkt. Dit heeft vooral in KL3B invloed gehad op de stand. In de andere leagues viel het erg mee (gelukkig)
-
@afca6706_nl En gefeliciteerd met je promotie naar KL2
-
@maricja_nl Haha tegen de computers waarschijnlijk. Top dat het zo verwerkt wordt
-
@maricja_nl Dank je wel!
-
@afca6706_nl Goed mogelijk inderdaad. CPU's geven natuurlijk niets door aan mij als dat gebeurd is, dus kan en mag ik gelukkig de lijsten opvragen.
Zo proberen we het toch een stukje eerlijker te houden en het pay-to-win element te verminderen. -
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@afca6706_nl Goed mogelijk inderdaad. CPU's geven natuurlijk niets door aan mij als dat gebeurd is, dus kan en mag ik gelukkig de lijsten opvragen.
Zo proberen we het toch een stukje eerlijker te houden en het pay-to-win element te verminderen.@maricja_nl , vraag!? Hoe kan ik 3de zijn geëindigd, als ik voor de bekerfinale 2e stond en niets meer verloren heb? Tevens heb ik ook geen strafpunten (oefenwedstrijden) gepakt.
Gefeliciteerd AFCA706 en Gizmo69! en de overige promovendi
-
@jordevjad_nl Dank je wel man!
-
@jordevjad_nl Gizmo69 z'n bekerpunten zijn meegenomen en jullie stonden heel dicht op elkaar. De bekerpunten waren voor Gizmo69 genoeg om over jou heen te gaan.
-
Als eerste felicitaties aan fcopa voor de sheet winst. Eigenlijk geeft dit tegelijk ook weer wat de mankementen zijn aan de puntentelling in de KL.
@JOPIE1313_NL wordt kampioen en wint de beker maar wordt derde op sheet..
Ik wordt 2de en bekerfinalist en win de sheet ook niet..
Fcopa(niks te nadelen van hem) wordt 3de en ligt er in de eerste ronde van de beker al uit en wint de sheet.. -
@dennis-hijkoop_nl Ik kan me voorstellen dat het wat dubbel voelt, vandaar ook de enquête.
Al wil ik wel gezegd hebben dat het erg knap is om met Salernitana in de top3 te komen, als je teams als Inter en Juve erbij hebt. Dit vraagt toch flink wat bouwwerk
-
Gefeliciteerd aan alle promovendi.
Persoonlijk helaas (voorlopig) net geen promotie ondanks 2e plek met ds5 en het verliezen van de bekerfinale. Volgend seizoen maar weer proberen -
Jopie, gefeliciteerd met het kampioenschap en de bekerwinst.
Opa, gefeliciteerd met de sheetwinst.En zoals ene Johan ooit zo mooi kon zeggen; Elk nadeel heb z'n voordeel.
Maar om het voordeel van een ds16 ploeg eruit te halen, moet je er wel mee presteren.
En dat vereist veel bouwkunde vanuit een achterstand tov de hogere ds teams.
En ondertussen niet teveel puntenachterstand oplopen tov die ploegen die al op oorlogsterkte zijn.Ergo; Ik vind dat zowel een hoge als een lage ds, zijn voor- en nadelen kent.
De kunst is om maximaal gebruik te kunnen maken van de voordelen van een ploeg en hier een strategie op te verzinnen.