Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_NL komt de jaarranking voor de start van het nieuwe seizoen er ook nog?
-
@joost-sœter_nl Yess, die staat gepland voor dit weekend
-
Kunnen we in deze topic de loting straks vinden?
-
@the-butchery_nl Yesss
-
Indelingen van de leagues
(nog niet de loting) -
Voor informatie over de KL, regels en puntentelling, zie KL sticky topic
Op deze manier hoeft men niet het hele KL topic door te zoeken en is het snel bij de handOpgelet !!
Zorg dat je bekend bent met de regels
De regels zijn vanaf 2022 aangepast nav de KL enquête.De nieuwe regels gaan vanaf dit nieuwe seizoen in.
Overtredingen die zich hebben voorgedaan in voorgaande seizoenen (zoals ontslag of meerdere seizoenen inactief), vallen nog onder de oude regels en deze managers zullen enkel voor dit seizoen uitgesloten worden. Voor een volgend seizoen, zijn deze managers weer welkom
De nieuwe regels met uitsluiting voor 12 maanden, zullen vanaf het eerste seizoen van 2022 ingaan.Bij onduidelijkheden en/of vragen, stuur mij gerust een berichtje of stel de vraag in het topic
-
Hi iedereen!!!
Hierbij de links naar de lotingen en de landen. Om 19:00 uur zullen de teams voor alle managers bekend zijn.
We vetrekken naar warme oorden namelijk Spanje
KL1, KL2 en KL3 zullen spelen in de 1e Liga
De deelnemers van KL4 gaan spelen in de 2e LigaPak je koffers maar in, vergeet de zwembroeken niet en we gaan vanaf dinsdag met z'n allen aan de sangria
Loting
KL1
https://chooserandom.com/groups/eef585db-f5fa-462e-ab43-9a00e337f6a1KL2
https://chooserandom.com/groups/add42480-8d7a-4321-b8f3-07776c5f16b8KL3A
https://chooserandom.com/groups/ae66e356-75cd-4348-9b07-2c09e46d00a1KL3B
https://chooserandom.com/groups/d2563ac2-2a53-4a33-a4df-8d7276baafd5KL4A
https://chooserandom.com/groups/f0a1aec9-f472-4cc7-9037-f73689864e98KL4B
https://chooserandom.com/groups/0ef7dd1a-f752-4be2-a045-807f870dc810KL4C
https://chooserandom.com/groups/c8b684cf-6401-4b6e-812e-2cb0d02601f2Teams
Voor KL1, KL2 en KL3
Voor KL4
-
Voor iedere KL, zoeken wij altijd een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 1 februari tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen.
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan ontvang ik graag een berichtje of reageer op deze post
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Uiteraard ben ik online tijdens de start, dus het is ook mogelijk om begeleiding te krijgen bij het aanmaken van de league
Conform de uitslagen van de enquête, zal het inschrijven voor moderators iets anders gaan. Managers die interesse hebben om de league aan te maken, kunnen zich inschrijven bij de league waar ze ingedeeld zijn.Wanneer een manager de enige in zijn/haar league is, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 31 januari 20:00 uur
Daarna zal er aansluitend de aanwijzing en loting van de moderator plaatsvinden.Inschrijven kan door onderstaande post te kopiëren en aan te vullen, te reageren in het topic of mij een pm te sturen
Moderators
KL1: JOPIE1313, Dennis Hijkoop
KL2: Maricja
KL3A:
KL3B: Joost Sœter
KL4A:
KL4B: meneer Speksnijder
KL4C: 3LPr0fess0r -
@maricja_nl
Hmm, is het niet bijzonder dat Real Madrid op 2 staat en niet op 1? -
@ralph-ramaekers_nl Oh, dat is natuurlijk op alfabet gegaan, zie ik.
-
@ralph-ramaekers_nl
Maar ik had TW logischer gevonden. -
@maricja_NL Je bent EL Pr0fess0r vergeten in de loting.
Ik neem aan dat hij de plaats zal innemen van de laatste persoon die zich ingeschreven heeft?
-
@ralph-ramaekers_nl Deze volgorde is zo vermeld bij de league overzichten. Ik neem deze enkel daarvan over
Zo naar ik het zie, wordt er eerst gesorteerd op doelstelling en daarna op alfabet. Dit zijn de instellingen van OSM.
Net zoals in de competitie bij een gelijk aantal punten en doelsaldo ook op basis van alfabet de stand bepaald wordt (helaas)... -
@wooper_nl Hi!
Manager heeft bij voorgaande opeenvolgende deelnames enkel het team ingenomen en verder gedurende het seizoen niet meer ingelogd en inactief gebleven. Een keertje kan door de vingers gezien worden (omdat er omstandigheden kunnen spelen oid) en heb de betreffende manager sindsdien ook gewoon toegelaten. Maar het herhaalde zich. En heb ook niets mogen vernemen over een eventuele reden.
Is er nu wel de garantie dat dit niet gebeurt?
Als de manager in kwestie vindt dat hij/zij nog een kans hoort te krijgen, hoor ik dat graag van hem/haar.Scott Falcon is uitgesloten vanwege meerdere ontslagen.
Enkele managers hebben ook hun ongenoegen geuit over (danwel 1 van de 2) bovenstaande situaties en ik snap hun ongenoegen wel.
-
@maricja_nl Ik heb deze avond met hem een gesprek gehad en hij vertelde me dat hij actief zal zijn. Hij ging je sowieso een pm sturen.
-
@wooper_nl Klopt! Ik heb inmiddels contact met hem
-
Is er al iets bekend over de sheet-ds, deze zouden volgens de conclusies bij de loting bekend zijn.
-
@appeldoorntje_nl Klopt, deze wordt maandag bekend gemaakt.
De leagues worden wat vaker geüpdatet, waardoor ik liever de versie pak die vlak voor de start aanwezig is.Kan nu wel een update delen, maar als de league maandag een update krijgt, mag het weer opnieuw en kunnen sommige managers verward zijn, omdat ze een eerdere versie gezien hebben
-
Nu een presentje waar de meesten al een tijdje naar uitkeken. Het meeste werk zat em in het opzoeken van de crews en of deze nog up-to-date zijn
Mocht er onverhoopt een verkeerde crew achter je naam staan of ben je kort geleden overgestapt, laat het me even weten, dan pas ik het aan
Gezien de grootte van de lijst, kon ik het helaas niet in 1 post delenIn december is de top25 gedeeld, om de top iig al te laten zien wat er op het spel stond voor hun klassering
Het was bij lange na nog niet beslist en in KL2 en KL1 kunnen de scores ineens voor een verandering zorgen. Een goed of slecht seizoen kan al zorgen voor een ware stoelendans op de ranglijst
In 2020 werd de lijst der lijsten aangevoerd door niemand minder dan @Renkie_NL En deze manager is ook in de lijst van 2021 weer in de top te vinden. Maar zal hij wederom de eerste plaats bekleden of is hij onttroond? En door wie?
We zien bekende namen in de top en ook rijzende sterren in het spel. Managers die naam gaan maken en waar we nog veel van kunnen verwachten
Helaas zien we managers komen en gaan in het spelletje en dat is voor de KL ook geen uitzondering.Uiteraard wil ik nog iedereen hartelijk bedanken voor hun deelname aan de KL. Zonder jullie zou de KL niet gegroeid zijn en zou de kracht en uitdaging van deze competitie vervagen.
Met groot genoegen kan ik jullie voorstellen aan de toppers van 2021!!!
@zork-angels_NL
De 3e plaats gaat naar deze manager en het podium is hem van harte gegund. Sterke seizoenen gedraaid op het hoogste niveau en hopelijk kunnen we nog veel van hem zien en leren. Deze manager heeft met 2 podiumplekken in KL1 laten zien dat hij een manager van formaat is
Gefeliciteerd met deze mooie 3e plek@Ralph-Ramaekers_NL
Een leuk persoon met de hart op de goede plaats, vinden we terig op de 2e plek. Natuurlijk is het hoogste treetje altijd leuker, maar deze 2e plek op het podium is hem ook van harte gegund. Met een sheetwinst en een 3e plek op de sheet achter zijn naam, heeft deze manager ieder seizoen laten zien van topklasse te zijn.
Chapeau Ralphie Gefeliciteerd!!@fc-opa_NL
Deze manager heeft in 2021 tweemaal de sheet gewonnen en hoe! Zoals hij het jaar begon, sloot hij ook het jaar af. De opvolger van @Renkie_NL komt uit dezelfde crew. Zijn managernaam doet wellicht anders vermoeden, maar deze manager kan nog jaren mee in de top van deze competitie.
Goede prestaties geleverd en daardoor te vinden op het hoogste treetje op het podium. Van harte gefeliciteerdJullie ontvangen aankomende week een bericht over de bc-prijs
-
KL JAARRANKING 2021
NUMMERS 1 T/M 100