Kanarifuglene: [KL] League
-
@bjothur_nl Hi!
Ik heb veel leuke feedback ontvangen de vorige keer, dus die gaan we zeker weer doen
Momenteel ben ik bezig met alle voorbereidingen, zodat de leagues morgen goed van start kunnen, maar de poll komt er zeker weer -
@maricja_nl
Van harte top 3, Ton, Ralph en Fred, jullie hebben er voor gevochten en uiteindelijk een mooie podium plaats verdiend.
Maris uiteraard weer bedankt voor al het werk en mooie teksten. -
Hi allen!
Ik heb voor de betreffende leagues de DS-sheet opgesteld en deze doelstellingen komen eruit.
De range overzichten, heb ik zelf opgesteld, om voor iedereen duidelijk te hebben waar de grenzen voor de volgende doelstelling liggen.KL1, KL2 en KL3
KL4
*Uitzondering hierop is Fuenlabrada, die als OSM ds 17, het laagste league-inkomen krijgt en over het seizoen genomen minder financiële inkomsten heeft. -
Verder heeft iedere manager een pm ontvangen met zijn/haar league en team. Uiteraard nog wel het verzoek om ook zelf te kijken (I'm only human after all )
De moderators die geloot zijn, hebben van mij tevens een pm gehad met de uitslag van de loting.
Alle moderators zullen van mij morgen een instructie toegestuurd krijgen, zodat het aanmaken van de leagues in goede banen verloopt
Alvast heel erg bedankt voor de hulp! -
Voor alle managers in KL1 ,ik maak vanavond tussen 2145 en 2200 de comp aan en daarna zal ik jullie allemaal tegelijk uitnodigen tussen 2200 en 2210.
Succes alvast iedereen -
@jopie1313_nl top, tnx dat je t hier ff meldt. Nou weten we precies waar we aan toe zijn
-
Ter info: KL3B zal aangemaakt worden tussen 22.00/22.15 uur
-
@jopie1313_nl
Klasse Jopie.
Ook fijn dat je het wil overnemen van Dennis die door Corona even niet zo fit is. -
De uitnodigingen voor KL4B zullen tussen 2200-2215 verstuurd worden.
-
KL2 zal tussen 21.30 en 21.45 aangemaakt worden
-
@JOPIE1313_NL Klasse dat je het wilde overnemen van Dennis
@Dennis-Hijkoop_NL Heel veel beterschap, gozer! En hopelijk voel je je snel beter.
-
Ondanks dat de moderators de instructies hebben ontvangen, wil ik graag nog benadrukken dat de instellingen ingesteld moeten worden voordat de league aangemaakt wordt.
Als de league eenmaal aangemaakt is, kan je deze niet meer wijzigen.
Op dit punt gaat het namelijk vaker fout, vandaar ik het nog eens aankaart
-
Invites KL2 zijn eruit!!
Veel succes iedereen!
-
KL4A is ook iedereen uitgenodigd!!!
-
Invites 4B zijn verzonden, iedereen veel plezier en succes!
-
Uitnodigingen verstuurd KL1
-
Uitnodigingen verstuurd KL3B
-
@maricja_NL KL3A nog niet aangemaakt
-
@n-hendriks_nl tenminste nog iemand die het opvalt..
-
De league is inmiddels aangemaakt, dus de invites kunnen ieder moment komen.
Probeer vooralsnog geen toegang te vragen, want dan kan de invite kruisen en kan het (in een zeldzaam momentje) misgaan.