Kanarifuglene: [KL] League
-
Wat mij tof lijkt is een soort "elite" KL divisie te creëren bovenop de KL 1.
Een League van bijvoorbeeld 12 managers waar er elk seizoen 6 managers uit degraderen naar KL 1.Zo kan je als je daarin komt met een klein groepje mensen die allemaal echt sterke managers zijn kijken hoe je daarover tegen kan presteren. Mooi doel om voor iedereen te kijken of dat te behalen valt en tof als je dat behaald.
Benieuwd wat jullie ervan vinden
-
@master-guido_nl ik denk dat een kleinere league een beetje lastig word.
dan zitten de mensen in die league elke kl 16 dagen extra stil, ik weet niet of dat echt is wat ze willen bereiken. -
Of gewoon KL2 met een KL2a en KL2b met dan een competitie van 24 clubs zitten in eerste seizoen al meer promovendus in en erna per comp degraderen er 4 per competitie is maar een optie.
-
Een idee, de DS niet mee laten tellen voor de puntentelling.
De loting aanpassen, Promovendi een hogere doelstelling geven, degradanten (vanuit een hogere competitie) een gemiddelde DS.
Degene die in de eigen klasse zijn blijven hangen een lagere DS geven (aangezien zij meer bij dat niveau horen). Hoe langer in dezelfde klasse , des te lagere DS je krijgt.Uiteraard kan je aan bovenstaande een eigen sausje geven door bijv degradanten de laagste doelstelling te geven en promovendi de hoogste o.i.d.
-
@l-r-van-kessel_nl En dan de eindstand gebruiken als basis voor een promotie etc? Dan wordt het voor mensen die steeds in de middenmoot zitten uiteindelijk een hels karwei om te promoveren. Dan moet je heel goed een team kunnen opbouwen..
Loting vind ik verder prima. Al pakt het helaas voor mij nog niet geweldig goed uit laatste tijd. Maar wel zo eerlijk lijkt me.
Misschien dat de hogere DS iets meer compensatie krijgen voor de hogere ds en dus meer verwachtingen.
-
Master Guido_NL Dutch Usersreplied to kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL on last edited by Master Guido_NL
@daankaars_nl jaa daar heb je gelijk in ind, in de tussentijd kunnen ze dan toernooien spelen bijvoorbeeld. Mij leek het juist tof met wat minder managers, compacter en een snellere competitie. Tevens een hoog verloop van de competitie door veel promotie en degradatieplekken.
Een prestige om dat te bereiken of bereikt te hebben en wordt voor iedereen dan pittig om te handhaven.
-
@maricja_nl Komt er nog een tussenstand?
-
@ottieman123_nl
Ben je al zenuwachtig haha? -
@ottieman123_nl
Dat is ook mijn vraag! Maar Promotie kan jou niet meer ontgaan toch, Ottieman123? -
Op hoeveel minpunten staat het huidige record? Met -4000 moet ik aardig in de buurt komen toch?
-
Wanneer komt er nog eens een tussenstand? Ik vraag het voor een vriend ️.
-
-
@andy-vanmechelen_nl Close enough
-
@jordevjad_nl YES Kampioenen!!!!
-
@ottieman123_nl
En bekerwinnaar, nogmaals gefeliciteerd -
@ottieman123_nl , gefeliciteerd!!
-
@píopíoudlp_nl Dank u!! Jammer dat jij waarschijnlijk niet promoveert terwijl jij ook een mega seizoen hebt gedraaid!!!
-
@jordevjad_nl Ty kerel!!!
-
@ottieman123_nl
Thanks man, helaas bad luck waarschijnlijk. -
Hi allen,
De eindstanden staan klaar. Ik wacht enkel nog op m'n lijstjes met oefenwedstrijden.
Voor het geval ik mensen met een dooie mus moet verblijden of onterecht teleur moet stellen.Ik verwacht de lijstjes morgen te ontvangen