Kanarifuglene: [KL] League
-
Invites 4B zijn verzonden, iedereen veel plezier en succes!
-
Uitnodigingen verstuurd KL1
-
Uitnodigingen verstuurd KL3B
-
@maricja_NL KL3A nog niet aangemaakt
-
@n-hendriks_nl tenminste nog iemand die het opvalt..
-
De league is inmiddels aangemaakt, dus de invites kunnen ieder moment komen.
Probeer vooralsnog geen toegang te vragen, want dan kan de invite kruisen en kan het (in een zeldzaam momentje) misgaan. -
@the-butchery_nl lekker! bedankt voor het aanmaken
-
MEDEDELING
In KL4C zal manager @Donkerblauw_NL Girona innemen.
De moderator @3LPr0fess0r_NL heeft een pm ontvangen van mij en zal de invite verzorgen. -
@joost-sœter_nl bedankt voor het aanmaken!
-
Hier ook even de discussie:
Nieuwe scout update 100+ scouts voor >100M en 25BC, willen we dat in de KL toestaan?
Weet dat het nu een nieuwe optie is en dat we niet achteraf regels willen veranderen of toevoegen. Maar als we dit in de KL gaan doen stop ik er in ieder geval mee. -
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Bjorn2321_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@bjorn2321_nl ik zou sowieso voor het afschaffen hiervan zijn, enige vraag is of het te controleren valt?
-
@daankaars_nl Het valt te controleren, maar daarvoor mag je:
- Bij iedere worker gaan kijken welke spelers op de TL staan en;
- De marges controleren.
Zolang dat niet gebeurt kan iedereen zich erop beroepen dat voor een mooie prijs een speler van de TL gekocht is.
Je moet je afvragen of het goed is voor het spelplezier om dat iedere keer maar te controleren. Het is een spel, geen uitzoekwerk op een accountantskantoor.
In mijn ogen is er maar één oplossing mogelijk, namelijk dat GB er een geavanceerde optie van maakt.
-
Waarom afschaffen? Clubkascompensatie staat uit, dus je moet toch het geld hebben om spelers van 100+ uit de scout te kopen. Wat is dan het verschil tussen de scout en de transferlijst? Dan kan je dus net zo goed de regel instellen dat er überhaupt geen 100+ spelers gekocht mogen worden.
-
@fc-eddie_nl Helemaal eens..
-
@fc-eddie_nl Het is alleen nogal een verschil of je scherp moet zijn op de TL of dat de gewenste speler (leeftijd, positie, natio) op aanvraag beschikbaar is.
-
@daankaars_nl Het is eigg te lastig om te controleren. Iedere aankoop van een 100+ speler, zou dan nagetrokken moeten worden. We zullen het even aan moeten kijken hoe dit loopt. Wellicht valt het mee.
Managers moeten er natuurlijk wel het geld voor hebben om een speler te kopen en ze kosten meer bc's dan een reguliere scout speler tot 100.
Van wat ik merk op FB, Discord, whatsapp en forums, hebben weinig mensen er trek in. Hopelijk is dit ook een goede weerspiegeling van de deelnemers in KL. Bouwen en scouten vinden de meeste toch wel het leukste
-
@fc-eddie_nl eens! Het is ook mogelijk om legends te kopen. Dit kost ook 100 BC. De keuze aan de manager of hij/zij dit er voor over heeft. Scouten op zich kost ook 15 BC per speler. Dat doen sommige managers ook het gehele seizoen.
-
Alle managers die hun team nog niet hebben ingenomen, hebben een reminder gehad
Hopelijk zijn alle leagues straks goed gevuldMochten er nog mensen interesse hebben, kunnen zij zich bij mij melden. Mocht er iemand toch zijn/haar team niet innemen, kan een reserve deze innemen.
Deze middag heeft een manager zich nog gemeld en hij kon meteen ook een team innemen in KL4B, waarvan zeker is dat deze niet ingenomen zal worden.
-
@ajaxn001_nl ik ben het niet vaak eens met iemand die voor ajax is maar nu wel.
#Cabaret -
@the-butchery_nl Hahaha, heerlijk dit
Love it