Kanarifuglene: [KL] League
-
@underdogmanager_nl Verkopende partij krijgt idd geen strafpunten.
-
@underdogmanager_nl waarom niet toegestaan?
-
Om samenspel tegen te gaan @Donkerblauw_NL . Is sinds een aantal edities opgenomen in het reglement.
-
@donkerblauw_nl
@joost-sœter_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Om samenspel tegen te gaan @Donkerblauw_NL . Is sinds een aantal edities opgenomen in het reglement.
Exact dit
-
Thanks voor de antwoorden op de vragen Toppers!!
Het klopt inderdaad dat transfers binnen de league verboden zijn. Dat is helaas het gevolg van managers die hun eigen crewleden bevoordeelden en dat is niet eerlijk tegenover managers die zonder crewgenoten in een league spelen, vandaar deze regel in het leven geroepen is.
Aangezien transfers wel een leuk onderdeel van het spel zijn, hebben we het nog even geprobeerd met een restrictie op het aantal spelers onderling te transfereren, maar echter werden hiermee de grenzen nog steeds opgezocht en gingen de transfers toch weer tussen crewleden onderling
Een totale verbod op onderlinge transfers in de KL, bleek ook volgends de KL enquête de beste en meest gewaardeerde oplossing
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hi allen!!
Hierbij de langverwachte poll voor KL favorites voor dit seizoen
Korte link: https://forms.gle/93SeQBAbezo9yTr39
Complete link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf46n_TlUIQE4XdFSoZDxkpWkkYbqmLXTC0EYtDfAPqJ1zDRQ/viewform?usp=sf_linkOok deze keer kunnen de managers hun stem uitbrengen tot en met de 5e speeldag. Dit betekent dat er gestemd kan worden t/m woensdag 9 februari, 23:59 uur.
Daarna zal het formulier op slot gaan en zal ik donderdag 10 februari de resultaten met jullie delenSpread the word and vote!!
Vergeet niet te stemmen. Het kan vandaag nog tot 23:59 uur
Morgen zal ik de resultaten publiceren en de eerste tussenstanden van de KL
-
Hi allen!!
Er zijn welgeteld 101 formulieren binnengekomen!!!
Daarmee is het doel van 100 bereikt en is het toch een prachtige opkomst te noemen. Iedereen hartstikke bedankt voor jullie tijd en enthousiasme met het invullenIk ga de screens en namen op een rijtje zetten en aan het einde van het seizoen, gaan we zien hoeveel favorieten aan de verwachtingen voldaan hebben. En of er nog leuke verrassingen zijn
Nogmaals, iedereen erg bedankt!
Om te voorkomen dat ik straks teveel tekens gebruikt heb, zal ik het in 3 posts presenteren:
- KL1 + KL2
- KL3A + KL3B
- KL4A + KL4B + KL4C
Wellicht ook iets overzichtelijker
-
KL FAVORITES
KL1
Een paar managers steken met kop en schouders uit, maar de druk wordt vooral op de schouders van de laatste sheetwinnaar gelegd. @fc-opa_NL is volgens de stemmers ook de grote favoriet voor dit seizoen
De favorieten:
- @fc-opa_NL (50,5%)
- @Renkie_NL (42,6%)
- @zork-angels_NL (41,6%)
- @Frits-van-Turenhout_NL (40,6%)
- @Dennis-Hijkoop_NL (36,6%)
Volledige uitslag KL1
KL2
In KL2 is er een duidelijke top3, maar over het algemeen bleek het voor de stemmers een lastige taak te zijn, daar er verder veel managers dicht bij elkaar zitten. Het lijkt erop dat het KL2 verder alle kanten op kan. Uiteraard hoop ik dat ik promotie weet te pakken naar KL1 en aan jullie verwachtingen kan voldoen. No pressure verder hoor
De favorieten:
- @maricja_NL (60,4%)
- @Vundezz_NL (46,5%)
- @Ottieman123_NL (34,7%)
- @NBMG60_NL (29,7%)
- @AFCA6706_NL (27,7%)
Volledige uitslag KL
-
KL3A
In KL3A lijken er meer managers favoriet. Er wordt veel verwacht van @JurgenFerraz_NL die op de voet gevolgd wordt door niemand minder dan @Carphunter79_NL
Zullen deze managers inderdaad de top gaan aanvoeren? Of komen er nog verrassingen in de strijd om promotie?De favorieten:
- @JurgenFerraz_NL (47,5%)
- @Carphunter79_NL (45,5%)
- @remcovandaal_NL (41,6%)
- @Douwe-Kooistra_NL (35,6%)
- @sk-breughelschutters_NL (33,7%)
Volledige uitslag
KL3B
De verschillen in deze league zijn iets groter en hierdoor is er een duidelijke top zichtbaar. @Zuuk-United_NL is de grote favoriet, met @Joost-Sœter_NL op een stevige 2 positie.
Grote namen uit grote crews ook, dus wie weet krijgen de stemmers gelijk.De favorieten:
- @Zuuk-United_NL (57,4%)
- @Joost-Sœter_NL (51,5%)
- @a-s-p-e-c-t-nl_NL (42,6%)
- @doodskoppen_NL (40,6%)
- @Mestreech07022017_NL (34,7%)
Volledige uitslag
-
KL4 bleek voor veel managers toch de meest lastige league om te beoordelen. Een aantal grote namen van managers die KL weer willen oppakken na een pauze of ongelukkig gedegradeerd zijn uit KL3, maar ook veel nieuwe deelnemers, die zich graag willen meten in deze sterke competitie en zich willen laten zien.
Desondanks, is er voor iedere KL4 een top 5 aan te wijzen.
KL4A
In KL4A voert @daankaars_NL de lijst aan als de meest favoriete manager in deze competitie. De stille manager @Philipp-Haastrup_NL volgt hem. Een nieuwe deelnemer heeft beslag genomen op de 3e stek in de favorieten top 5. Men hoopt veel te zien van @master-of-puppets_nl_NL Met het innemen van de 3e plek, zullen ook de ogen op hem gericht zijn
De favorieten
- @daankaars_NL (59,4%)
- @Philipp-Haastrup_NL (51,5%)
- @master-of-puppets_nl_NL (32,7%)
- @lompinho_NL (30,7%)
- @buen-entrenador_NL (26,7%)
Volledige uitslag
KL4B
Ook KL4B kent een duidelijke top. De lijst met favorieten wordt aangevoerd door 2 managers uit OFF, namelijk @meneer-speksnijder_NL en @voetbalsupportersverenigingen_NL . Welke van deze 2 heren zal als beste OFF'er uit de bus komen in deze competitie? @osmtactieken_NL geeft men advies en een frisse kijken op tactieken in het spel. Zullen deze tactieken ook hem naar een promotieplek brengen? Men is ervan overtuigd dat het moet lukken.
De favorieten
- @meneer-speksnijder_NL (79,2%)
- @voetbalsupportersverenigingen_NL (69,3%)
- @osmtactieken_NL (60,4%)
- @otman2808_NL (41,6%)
- @Sir-heyvaert_NL (33,7%)
Volledige uitslag
KL4C
In KL4C heeft men alle vertrouwen in @leonin_NL . Deze manager mocht al eens de titel "Manager van het Jaar" in ontvangst nemen en dat zijn de meeste spelers nog niet vergeten. @Karel-beterweter_NL is de manager die het hem moeilijk moet gaan maken, want hij loopt maar nipt de eerste positie mis in het favorieten-klassement en zal gebrand zijn om zich te laten gelden in deze competitie
De favorieten
- @leonin_NL (46,5%)
- @Karel-beterweter_NL (45,5%)
- @fc-eddie_NL (36,6%)
- @Donkerblauw_NL (32,7%)
- @Frituurpannekes_NL (28,7%)
Volledige uitslag
-
@Frits-van-Turenhout_NL we believe in you
-
@maricja_nl wacht nog maar even een weekie ofzo met de tussestand poste nog eventjes warmlopen met ze tweeen ofnie Jurgen
-
@carphunter79_nl Och jee, is het zo erg jah
Ik ben ook niet best begonnen, moet ik toegevenMaar misschien is het wel zo leuk om na een week te kunnen zeggen dat je een mooie opmars gemaakt hebt
-
-
@maricja_nl ja het was nie best de voorbereiding. Veel besmettingen hiero en er is iemand ontslagen in het bestuur die vleeswaren aanbood via whats app berichtjes maar de rust is teruggekeerd nu tijd om te voetballen . Hopelijk kan ik het waarmaken voor me supporters🤩 succes iedereen
-
Go!!! @Carphunter79_NL
Een trouwe rob supporter hier -
@carphunter79_nl best lastig zo zonder al die oefenpotjes he
-
@zork-angels_nl jij mijn supporter ?? Supporters komen mij joinen. En gaan niet bij de concurentie lope klote ouwe vogeltjes vriend van me. Je kooideur staat nogsteeds open hier fredje toch
-
In Rob we trust
-
@andy-vanmechelen_nl mooie woorden Andy maar misschien een tip voor de volgende keer. Gewoon een oefenpotje spelen ipv ontslag nemen als het even niet loopt. Hoop je snel weer terug te zien in de groene zones van de KLwaar is onze beste opkomende manager gebleven manman. Andy toch