Kanarifuglene: [KL] League
-
@douwe-kooistra_nl True true.
Nederlands elftal gisteren was er ook een mooi voorbeeld van. Op papier met 3 verdedigers, maar als de half spelers inzakken bij een aanval van Denemarken, stonden ze zo met 5.
-
Vergeet niet om jezelf in te schrijven voor het nieuwe seizoen
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/66370/inschrijftopic-kanarifuglene-leagues-seizoen-2-2022/43 -
Ik heb vernomen dat Pauldiola een hoop oefenwedstrijden heeft gespeeld. Duurt de eindstand daarom zo lang?
-
@dennis-hijkoop_nl volgensmij zijn er ook een aantal gevallen matchfixing waar de ondezoeken nog van lopen.
-
@daankaars_nl
Dan had @Rudiclaeys_NL toch gelijk...
mvg -
@dennis-hijkoop_nl Ik heb de lijsten idd nog niet ontvangen maar heb wel een reminder gestuurd, dus hopelijk heb ik ze snel
-
Ik sta te trappelen om de standen te posten
-
@dennis-hijkoop_nl Pauldiola heeft helemaal geleik. Heb hetzelf ook wel is gedaan. Omdat we die oefenwedstrijd rapporten te weinig zien hier. Dit is geen aanval op Maris want die doet haar best . Meer dan dat Maar late we eerlijk zijn manne ik blijf het vervelend vinden geen oefenwedstrijden spelen. Voelt nie lekker. Heb altijd het gevoel dat er toch stiekum oefenpotjes onderling gespeeld worden. En zeker omdat bijna iedereen elkaar wel kent .
Ik stel voor om of de oefenpotten open te gooie in de kl. Zijn we van die onzekerheid af. Of na elk seizoen een rapport. Alleen dan zal de KL in mijn ogen eerlijk verlopen. Heb het al een keer eerder aangekaart hiero. Nou kunne de meeste wel weer denken heb je die zeur weer. Doe er is wat mee dan fair play strijders -
En dan kom je weer met dan word het teveel pay2win nou ik heb nieuws voor iedereen hier. Dat is het zoieso wel hoor met of zonder oefenwedstrijden in de KL. Maak er weer wat van vandaag toppers
-
@carphunter79_nl vind het wel goed zo, scheelt voor mij ontzettend veel zonder oefenwedstrijden.
en als ik zo zit te kijken sta ik aardig hoog in selectiewaarde ook vergeleken de andere kl's, zonder ene oefenwedstrijd, dus ik vertrouw er wel op dat het maximaal een keer per ongeluk is. -
@daankaars_nl ik snap het Daan. Maar of je nou nog een paar bcs ertegen aangooit dat we dan het gevoel hebbe dat het wel helemaal eerlijk verloopt en niet elke keer met dat gevoel dat er misschien gesjoemeld word. We leven in een maatschappij waar je niet iedereen meer kan vertrouwen zo simpel is het. Plus er zijn nog meer voordelen. Wat heb je nu aan 17 of 18jarige talentjes? Niks toch? Of weinig . Zonde eigenlijk want dat vind ik jyist leuk van dit spel. Zonder oefenwedstrijden heb je dr nie veel aan. Ja de 100+ scout inschakelen. Alsof dat geen coins kost. Nou ik heb liever dat we gewoon weer moge oefenen. Zijn me talentjes weer veel meer waard maar ja das mijn mening. Hoe meer bcs we kunne besparen is idd beter. Maar niet met de oefenpotte in de kl.
-
Laat transfers toe in de voorbereiding en tussen bepaalde speeldagen, zo is het meer realistische en bespaar je veel coins. Zo kan je ook transfers verbieden tijdens de madness events. wat mij betreft is het ook tactisch interessant om de inkomende transfers te beperken. Op deze manier gaat de community vroeg of laat verloren. Er haken meer en meer managers af
-
Die oefenwedstrijden maken eigenlijk niet zoveel uit toch? Na 3 oefenwedstrijden is de progressie zo klein dat bij de volgende oefenwedstrijden die je speelt het enkel nog maar een waste of BC is.
-
@leonin_nl ik vind jou voorstel prachtigpcies wat je zegt
-
@carphunter79_nl stop met zagen, is voor iedereen gelijk en zie dat ik gelijk had en het niet eerlijk gespeeld is, dus mocht dit kloppen wil ik terug meedoen.
-
@rudiclaeys_nl Jij sprak over verkopen, niet over oefenwedstrijden. De verkopen kan niemand beinvloeden.
-
@maricja_nl Ik lees hier dat er zou matchfixing gepleegd zijn en ik er dus niet ver naast zat dat het spel niet eerlijk verlopen is, dus mocht dit kloppen wil ik terug meedoen in de kl en hoop dat de valsspelers eruit gaan.mvg
-
@wooper_nl Wel als je oefenwedstrijden speelt worden je spelers sterker en meer waard en als deze op tl zet brengen ze meer op dus is dit wel vals spelen , in kl mag dit niet oefenpotten dus is dit ook vals spelen toch. mvg
-
@rudiclaeys_nl oefenwedstrijden is valsspelen ja. vandaar de strafpunten ook.
matchfixing was een grapje, maar dat zou dan maximaal zijn dat er met opzet mensen verliezen. heeft verder niks met jouw verkopen te maken.
en al wil je weer meedoen, moet je nog even wachten, als het goed is ben je voor komende edities uitgesloten.
mvg -
@rudiclaeys_nl oefenwedstrijden worden al maandenlang bestraft, dat is niks nieuw. Diegene die een oefenwedstrijd speelt krijgt minpunten, dus dit gaat wel eerlijk.
Jou ontslag ging puur om de verkopen. Dit heeft niks te maken met het spelen van oefenwedstrijden. Dit was je post.
"@maricja_nl die neem ik er bij 1 jaar schorsing want kl speel ik niet meer mee op oneerlijk niveau waar de toppers verkopen en aankopen lijk niks ,als je 6 dagen moet wachten tot je 1 speler verkocht krijgt zegt genoeg.mvg"