Kanarifuglene: [KL] League
-
@daankaars_nl Het is eigg te lastig om te controleren. Iedere aankoop van een 100+ speler, zou dan nagetrokken moeten worden. We zullen het even aan moeten kijken hoe dit loopt. Wellicht valt het mee.
Managers moeten er natuurlijk wel het geld voor hebben om een speler te kopen en ze kosten meer bc's dan een reguliere scout speler tot 100.
Van wat ik merk op FB, Discord, whatsapp en forums, hebben weinig mensen er trek in. Hopelijk is dit ook een goede weerspiegeling van de deelnemers in KL. Bouwen en scouten vinden de meeste toch wel het leukste
-
@fc-eddie_nl eens! Het is ook mogelijk om legends te kopen. Dit kost ook 100 BC. De keuze aan de manager of hij/zij dit er voor over heeft. Scouten op zich kost ook 15 BC per speler. Dat doen sommige managers ook het gehele seizoen.
-
Alle managers die hun team nog niet hebben ingenomen, hebben een reminder gehad
Hopelijk zijn alle leagues straks goed gevuldMochten er nog mensen interesse hebben, kunnen zij zich bij mij melden. Mocht er iemand toch zijn/haar team niet innemen, kan een reserve deze innemen.
Deze middag heeft een manager zich nog gemeld en hij kon meteen ook een team innemen in KL4B, waarvan zeker is dat deze niet ingenomen zal worden.
-
@ajaxn001_nl ik ben het niet vaak eens met iemand die voor ajax is maar nu wel.
#Cabaret -
@the-butchery_nl Hahaha, heerlijk dit
Love it -
@ajaxn001_nl dit vergelijk gaat kwalitatief gezien totaal niet op.
-
Het gaat er met deze feature om dat het hele bouwen en trainen van jonge talenten totaal geen waarde meer heeft. Je kunt nu gewoon die LM van 100+ zo uit je scout trekken.
De mogelijkheid deze spelers te scouten doet afbreuk aan de competitie.
Ook wordt dit voor teams met een hogere DS net weer een stapje makkelijker, want meer middelen. -
@bjothur_nl lijkt me leuk idee.
-
Komen ervoor de KL nog regels mbt wereldsterren scouten?
-
@master-guido_nl neem aan van niet? We verbieden toch ook geen 85-99....
-
Het wordt er niet leuker op, je verkoopt al je spelers. Haalt bijvoorbeeld 11 Albanezen of 11 Luxemburgers en klaar is Kees.
Zit dan totaal geen uitdaging meer in. Het bouwen van een team is overbodig gemaakt. Dat wat juist het spel leuk maakt.
Voor mij is dan de plezier weg.
-
Dat nationaliteiten gedoe neemt idd veel plezier weg en je kan niet veel kanten uit want buiten 5 nationaliteiten is de rest overbodig en zo kan je veel leuke spelers nooit gebruiken.
Daarboven kost het ook nog een fortuin aan coins. Miss is een regel maken dat je niet meer dan 4 dezelfde nationaliteiten mag hebben in een ploeg zodat niemand van de nationaliteit bonus geniet. Zowel in kl als in cc miss een idee om is te testen. Gaat er nog altijd om zoveel mogelijk plezier te hebben in dit spelletje en zonder een fortuin aan te besteden -
OSM is sinds 2.0 allang niet meer het leuke spel waarbij het niet pay 2 win is.
Helaas zullen er alleen maar meer updates volgen etc, ik denk dat je het gewoon moet toestaan want controleren heeft toch geen zin meer en iedereen heeft toch dezelfde scout dus niemand heeft een handicap.
Ik mis 2.0 en begin steeds minder plezier te hebben, de vraag is ook hoelang zal ik nog blijven spelen we gaan het zien
-
@dave-jansen_nl Ik mis de tijden dat je het bestuur nog om extra geld kon vragen voor een ds hoger
Maar deze update slaat nergens op. De regels zullen sowieso niet aangepast worden door toedoen van GB.
Kunnen we geen herenakkoord sluiten dat we dit niet willen in de kl?
-
Vind het idd geen succes ook allemaal. Wat Dave zegt hoelang gaan we dit nog volhouden. Als er nieuwe updates komen hou je je hart alweer vast. En eerlijk moet wel leuk blijven allemaal. De laatste tijd is het gewoon wie de dikste portemenee heeft is een goede manager op osm. Vind echt dat we actie moeten ondernemen manne. Late we samen in de topcompetities die hier georganiseerd worden de pay2win shit uitschakelen manne. Gewoin weer talentjes scouten en die trainen. Ipv meteen de 100+ te scouten. Dat verpest echt je totale teambouw. Dus late we regels maken voor onze eigen competities. KL CC FMS LFS cup. Denk dat de trouwe spelers dan gewoon hun spelletje blijve spelen. Zolang we mee blijven doen in GBs fantasie wereldje houden we de goede managers nie meer over hier. En is de plezier er wel van af. We moete die updates uitschakelen in onze eige competies zo houden we het langer vol. Anders zie ik het somber in toppers
-
en het vervelende is dat er nooit is iemand reageert hier van game basics als we aangeven dat de trouwe managers van dit spel het nie meer zien zitte. Als je alleen maar je geld telt elke dag en niet naar de kwaliteit van je spel kijkt . Heb ik er ook geen trek meer in om die gaste nog te spekke af en toe. Zegt toch genoeg dat de nummer 1 van osm een noob is die een 1 of andere erfenis heeft gehad ofzo. En die bij gekkeheid nie weet wat ie met ze pien moet doen ik lach er wel om maar het is diep en diep triest. Dus late we actie ondernemen en al die pay2win shit uitschakelen in onze competities
-
Heb gisteren gescout 100+ mount (110/106) kost 93 mil heb in kas 64 miljoen en moest nog 1243 aan bc bijbetalen. Dat gaan zeer weinig managers doen. Dus denk dat het niet zo'n vaart gaat lopen. En anders zou je kunnen vragen of GB het bij instellingen zou kunne zetten of je dit aan of uit wil hebben. Net zoals nu tk aan of uit. Simpel om.te implementeren.
-
@maricja_nl wanneer begint de poll ? Want we hebben vandaag al 1e wedstrijd.
-
Heel veel succes voor iedereen
-
Hi allen!!
Hierbij de langverwachte poll voor KL favorites voor dit seizoen
Korte link: https://forms.gle/93SeQBAbezo9yTr39
Complete link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf46n_TlUIQE4XdFSoZDxkpWkkYbqmLXTC0EYtDfAPqJ1zDRQ/viewform?usp=sf_linkOok deze keer kunnen de managers hun stem uitbrengen tot en met de 5e speeldag. Dit betekent dat er gestemd kan worden t/m woensdag 9 februari, 23:59 uur.
Daarna zal het formulier op slot gaan en zal ik donderdag 10 februari de resultaten met jullie delenSpread the word and vote!!