Kanarifuglene: [KL] League
-
@carphunter79_nl 100+ scout is inderdaad wel een soort vervanger van de oefenwedstrijden nu.. daar heb je een punt.
maar vind die 100+ scout sowieso helemaal niks
-
@dennis-hijkoop_nl Ik heb alleen oefenwedstrijden gespeeld tegen het oude team van @Rudiclaeys_NL, zodat het niemand zou opvallen.
Verder heb ik ook de cheat: 'tegenstanderrood' gebruikt, en alles gewonnen met geluk.
Wel denk ik dat je oefenwedstrijden kan toestaan, aangezien je de 100+ scout ook toestaat, natiobonus is nog nooit zo makkelijk geweest. Anyway, dat is iets voor de organisatie.
-
@pauldiola_nl Aangezien mijn taem noch is en mijn naam als manneger er noch opstaat en ik strafpunten krijg mag het niet . mvg
-
@rudiclaeys_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
mijn naam als manneger
Hoezo zijn je geslacht en je huidskleur relevant dan?
-
Hi allen!!
De lijsten heb ik ontvangen, dus ik ga de straffen in de sheets verwerken en ze zijn onderweg
-
@pauldiola_NL voel je de bui al hangen?
-
@rudiclaeys_nl Matchfixing en oefenpotjes worden altijd bestraft.
Wanneer matchfixing wordt gevonden, zal dit worden bestraf dmv puntenstraf (ivm jaarranking) en uitsluiting van KL. Valsspelers willen we absoluut niet hebben in de KL. Het is niet eerlijk om iemand op een onrechtmatige wijze een voordeel te geven natuurlijk en daarbij zullen andere managers gedemotiveerd raken.
Oefenwedstrijden worden lijsten bij GB/MC opgevraagd aan het einde van het seizoen, maar dit is ook altijd al aangegeven en gezegd. Ook in de pm's die ik ieder seizoen stuur, vermeld ik het expliciet erbij.
Een enkeling speelt ze nog en die krijgt dan ook een straf aan zijn/haar broek, maar het komt niet meer op grote schaal voor. De lijsten worden ook opgevraagd in het bijzijn van onze CM, dus ook hij krijgt het mee@wooper_NL heeft het ook al aangegeven dat de progressie van enkele oefenpotjes verwaarloosbaar is, dus het eigg gewoon zonde is om ze te spelen. Je hebt er echt profijt van als je er tientallen speelt, maar dan heb je ook een flinke puntenstraf te pakken. -50 lijkt misschien weinig, maar met 20 oefenpotjes in KL1, kost je dit al gauw -2000 punten.
-
En bij twijfels kan men altijd de vraag stellen. Hetzij via pm, hetzij via whatsapp, hetzij evt via het KL topic
-
Maar goed, hierbij de eindstanden van het seizoen
@pauldiola_NL Van harte gefeliciteerd met de sheetwinst dit seizoen
In het verleden is gebleken dat Levante vaak managers tot degradatie heeft geworpen, maar jij hebt laten zien dat het niet altijd zo hoeft te zijn.Verder ook felicitaties aan alle promovendi
Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoen.
Het blijft altijd mogelijk (vanwege uitschrijvingen bijv) dat er extra promoties toegekend worden, dus geef nooit op -
@rudiclaeys_nl stop met zagen?? We proberen hier dat de KL leuker word en aangenamer. Dat het jou nie uitmaakt en maar als een zombie met bcs loopt te smijte en nog geen bal raken. Is niet mijn probleem. Wat een gast ben jij zeg maar graag de oefenwedstrijden toestaan in de KL. En Opa Rudi hoeft van mij niet meer mee te doen hoor. Neemt ie weer ontslag na 3 speelrondes. Manman
-
Gefeliciteerd met het kampioenschap @pauldiola_NL . De oefenwedstrijden zijn je dus niet fataal geworden
Graag wil ik een moment voor @Rudiclaeys_NL die zich alweer heeft ingeschreven voor volgend seizoen terwijl die een jaar schorsing heeft. mvg
-
@daankaars_nl is idd een soort vervanger. Daarom gewoon oefenen. En wat Wooper zegt na 3 oefenpotten toch amper progressie meer. Plus als je de goede spelers scout in het begin hoef je die 100+ scout amper te gebruiken. En wat Leonin zei is ook een top idee in topcompetities. De mensen die dat zogenaamd saai vinden zijn juist die pay2winners. Maar de tactieken gaan dan weer meer een rol spelen. Maar ja das mijn mening. Hoop dat er is naar gekeken word.
-
@maricja_nl ik vind de oefenwedstrijden zijn wel belangrijk!! Progressie krijg je wel ietsje meer met de talentjes toch?? En voor degene die elke dag 20 oefenpotten gaan spelen kome dr wel snel achter dat het geen nut heeft . Maar ik hou dr over op. Moet wel leuk blijven. Plus dat gezeur over oefenrapporte is ook dan van tafel toch?
-
@carphunter79_nl
Als er nog meer managers zijn die het idee van transfers te beperken een goeie plan vinden is het misschien is leuk om bv een whats app groep samen te stellen en zo te brainstormen om het formaat leuker, minder kostelijk en tactisch interessanter te maken. Cheers ️ -
Paul van harte gefeliciteerd, zeer terechte winnaar dit seizoen!
Verder alle promovendi proficiat uiteraard en op naar een mooi nieuw seizoen, check het inschrijftopic en geef aan wat je plannen zijn.
-
Paul gefeliciteerd met je overwinnig! Mooie prestatie. Verders gongratzz naar alle promovendi... zelf uiteraard content om na 1 seizoen weer terug te keren bij de elite
-
@leonin_nl idd Als er genoeg managers zijn die dat ook wel zien zitte. Ik snap heus wel dat er misschien mensen zijn die het dan misschien saai vinden. En het moet voor de organisatie ook wel allemaal te doen zijn. We wachten het wel af man. Ik vond het in ieder geval een prima idee
-
We hebben nog niet zo heel lang geleden een enquête gedaan en de bevindingen gedeeld in dit topic. Daarop hebben aanpassingen plaatsgevonden.
Een grote meerderheid stemde in om KL zonder transfers te spelen. Want ook al is het in de voorbereiding, nog steeds kunnen crewgenoten en vrienden elkaar "helpen" om transfers tegen soms wel hele aantrekkelijke bedragen te verhandelen. Voorheen waren transfers toegestaan en dit werd op royale wijze gedaan. Wat oneerlijk is natuurlijk, want de minder bekende of crewloze managers of managers die geen crewgenoten in dezelfde league hebben, worden al bij voorbaat op achterstand gezet.
Het toestaan van oefenpotjes idem. Als we dit toestaan, zouden veel managers afhaken, omdat KL dan weer meer pay-to-win wordt en dat willen er veel liever niet. De manager die de meeste bosscoins heeft zal veel oefenen en zo door het seizoen heen veel progressie pakken. Dit demotiveert mensen en dat zal lijden tot een uitloop van deelnemers.
Met zoveel deelnemers is het daarbij onmogelijk om iedereen 100% tevreden te stellen
KL is individueel en daarbij moeten de kansen zoveel mogelijk voor iedereen gelijk blijven. -
@carphunter79_nl Beleeftheid tegenover oudere mensen staan ook niet vermeld bij u zekers,respect voor oudere mensen en kijk maar naar u eigen ploeg . mvg
-
@dennis-hijkoop_nl Mag ik altijd doen inschrijven aan jullie om te beslissen wat je er mee doet,staat nergens vermeld dat je niet mag ondanks dat regelment. mvg