Kanarifuglene: [KL] League
-
@dave-jansen_nl Ik mis de tijden dat je het bestuur nog om extra geld kon vragen voor een ds hoger
Maar deze update slaat nergens op. De regels zullen sowieso niet aangepast worden door toedoen van GB.
Kunnen we geen herenakkoord sluiten dat we dit niet willen in de kl?
-
Vind het idd geen succes ook allemaal. Wat Dave zegt hoelang gaan we dit nog volhouden. Als er nieuwe updates komen hou je je hart alweer vast. En eerlijk moet wel leuk blijven allemaal. De laatste tijd is het gewoon wie de dikste portemenee heeft is een goede manager op osm. Vind echt dat we actie moeten ondernemen manne. Late we samen in de topcompetities die hier georganiseerd worden de pay2win shit uitschakelen manne. Gewoin weer talentjes scouten en die trainen. Ipv meteen de 100+ te scouten. Dat verpest echt je totale teambouw. Dus late we regels maken voor onze eigen competities. KL CC FMS LFS cup. Denk dat de trouwe spelers dan gewoon hun spelletje blijve spelen. Zolang we mee blijven doen in GBs fantasie wereldje houden we de goede managers nie meer over hier. En is de plezier er wel van af. We moete die updates uitschakelen in onze eige competies zo houden we het langer vol. Anders zie ik het somber in toppers
-
en het vervelende is dat er nooit is iemand reageert hier van game basics als we aangeven dat de trouwe managers van dit spel het nie meer zien zitte. Als je alleen maar je geld telt elke dag en niet naar de kwaliteit van je spel kijkt . Heb ik er ook geen trek meer in om die gaste nog te spekke af en toe. Zegt toch genoeg dat de nummer 1 van osm een noob is die een 1 of andere erfenis heeft gehad ofzo. En die bij gekkeheid nie weet wat ie met ze pien moet doen ik lach er wel om maar het is diep en diep triest. Dus late we actie ondernemen en al die pay2win shit uitschakelen in onze competities
-
Heb gisteren gescout 100+ mount (110/106) kost 93 mil heb in kas 64 miljoen en moest nog 1243 aan bc bijbetalen. Dat gaan zeer weinig managers doen. Dus denk dat het niet zo'n vaart gaat lopen. En anders zou je kunnen vragen of GB het bij instellingen zou kunne zetten of je dit aan of uit wil hebben. Net zoals nu tk aan of uit. Simpel om.te implementeren.
-
@maricja_nl wanneer begint de poll ? Want we hebben vandaag al 1e wedstrijd.
-
Heel veel succes voor iedereen
-
Hi allen!!
Hierbij de langverwachte poll voor KL favorites voor dit seizoen
Korte link: https://forms.gle/93SeQBAbezo9yTr39
Complete link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf46n_TlUIQE4XdFSoZDxkpWkkYbqmLXTC0EYtDfAPqJ1zDRQ/viewform?usp=sf_linkOok deze keer kunnen de managers hun stem uitbrengen tot en met de 5e speeldag. Dit betekent dat er gestemd kan worden t/m woensdag 9 februari, 23:59 uur.
Daarna zal het formulier op slot gaan en zal ik donderdag 10 februari de resultaten met jullie delenSpread the word and vote!!
-
@afca6706_nl Zalig!
-
Hi allen!
Momenteel ben ik volop bezig om pm's rond te sturen voor de KL favorites
Om ervoor te zorgen dat niemand overgeslagen wordt, zal iedere deelnemer een pm krijgen. Mocht je al gestemd hebben, dan mag je deze uiteraard als niet verzonden beschouwen -
@maricja_nl wat een werk, geweldig
-
@daankaars_nl Thanks!!
De opkomst is nu al groter dan vorig seizoen. Toen waren er in totaal 67 formulieren ingevuld. Nu zitten we al op 86
Super!!Gaan we de 100 nog halen?
-
We zitten op 95!!
Nog iets meer als 24 uur te gaan
-
KL4A transfer tussen twee managers.
https://gyazo.com/e2eb0d0544da7989c13df4de975d8e0a
Niet toegestaan, toch?
-
@rickk6_nl Is volgens mij inderdaad niet toegestaan, nu hij zit in onze crew en was deze regel vergeten maar dit zijn volgens mij inderdaad strafpunten.
Nu is wel mijn vraag, is het verkopende team ook in fout als deze speler op de TL stond? hij kan er op dat moment toch niets aan doen?
-
@underdogmanager_nl Verkopende partij krijgt idd geen strafpunten.
-
@underdogmanager_nl waarom niet toegestaan?
-
Om samenspel tegen te gaan @Donkerblauw_NL . Is sinds een aantal edities opgenomen in het reglement.
-
@donkerblauw_nl
@joost-sΕter_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Om samenspel tegen te gaan @Donkerblauw_NL . Is sinds een aantal edities opgenomen in het reglement.
Exact dit
-
Thanks voor de antwoorden op de vragen Toppers!!
Het klopt inderdaad dat transfers binnen de league verboden zijn. Dat is helaas het gevolg van managers die hun eigen crewleden bevoordeelden en dat is niet eerlijk tegenover managers die zonder crewgenoten in een league spelen, vandaar deze regel in het leven geroepen is.
Aangezien transfers wel een leuk onderdeel van het spel zijn, hebben we het nog even geprobeerd met een restrictie op het aantal spelers onderling te transfereren, maar echter werden hiermee de grenzen nog steeds opgezocht en gingen de transfers toch weer tussen crewleden onderling
Een totale verbod op onderlinge transfers in de KL, bleek ook volgends de KL enquΓͺte de beste en meest gewaardeerde oplossing
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Hi allen!!
Hierbij de langverwachte poll voor KL favorites voor dit seizoen
Korte link: https://forms.gle/93SeQBAbezo9yTr39
Complete link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf46n_TlUIQE4XdFSoZDxkpWkkYbqmLXTC0EYtDfAPqJ1zDRQ/viewform?usp=sf_linkOok deze keer kunnen de managers hun stem uitbrengen tot en met de 5e speeldag. Dit betekent dat er gestemd kan worden t/m woensdag 9 februari, 23:59 uur.
Daarna zal het formulier op slot gaan en zal ik donderdag 10 februari de resultaten met jullie delenSpread the word and vote!!
Vergeet niet te stemmen. Het kan vandaag nog tot 23:59 uur
Morgen zal ik de resultaten publiceren en de eerste tussenstanden van de KL